.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. مجموع مبتلایان به ۱۱۰۷۶۷ نفر رسید / افزایش جانباختگان به ۶۷۳۳ تن/ ۸۸۳۵۷ نفر بهبود یافتند/ ۲۷۱۳ نفر در وضعیت شدید
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
آغاز مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد از امروز
شمال نیوز: متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.(ادامه)
ماسک زدن برای کارکنان کاخ سفید اجباری شد
شمال نیوز: بعد از ابتلای دو دستیار کاخ سفید به ویروس کرونا به کارکنان دستور داده شده هنگام ورود به بخش غربی ساختمان ماسک بزنند.(ادامه)
قیمت جدید کارخانه ای پراید، تیبا و ساینا
شمال نیوز: رضا شیوا، رئیس شورای رقابت گفت: قیمت جدید پراید حدودا ۴٢میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و قیمت‌های جدید فردا اعلام خواهد شد.(ادامه)
عربستان تولید نفتش را یک میلیون بشکه دیگر کاهش داد
شمال نیوز: عربستان سعودی در اقدامی غیرمنتظره با هدف پشت سر گذاشتن سریعتر بحران انرژی که فاینانس این کشور را تحت فشار قرار داده است، کاهش بیشتر تولید نفت را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان شاخص،به ‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد. پخش زنده مراسم لیالی قدر از سیمای مازندران
شمال نیوز: مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان شاخص،به ‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
اولین حکم انتصاب سرپرست وزارت صنعت
(ادامه)
تمجید مطهری از احمدی‌نژاد با انتقاد از روحانی و لاریجانی
(ادامه)
هیجان غیرمنطقی بورس روزنامه دولت را هم نگران کرد
(ادامه)
ضیافت دولتی برای یارگیری از برخی منتخبان مجلس جدید
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت
(ادامه)
اجازه شوهر برای آزمون دستیاری دندانپزشکی!+ جزئیات
(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲۳ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : علی عباسی با اعلام این خبر،گفت: از کل  فوتی های سوء مصرف مواد مخدر 68 نفر مرد و ما بقی زن هستند..... افزایش ۲۵ درصدی مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر در استان / ساری بیشترین و سوادکوه کمترین فوتی
شمال نیوز : علی عباسی با اعلام این خبر،گفت: از کل فوتی های سوء مصرف مواد مخدر 68 نفر مرد و ما بقی زن هستند.....(ادامه)
مازندرانی ها ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند
(ادامه)
زارع : تکمیل تالار مرکزی ساری مهمترین دغدغه است
(ادامه)
بازگشایی مدارس مازندران از ۲۷ اردیبهشت / حضور داوطلبانه دانش‌آموزان
(ادامه)
شمال نیوز : این شهید مدافع سلامت در حین خدمت به بیماران مبتلا به بیماری کرونا شده و با وجود تلاش سایر کادر درمان برای بهبود حالش دعوت حق را لبیک گفته است.
.... شهید مدافع سلامت احمد ابراهیمی آسمانی شد / وداع همکاران در بیمارستان امام ساری
شمال نیوز : این شهید مدافع سلامت در حین خدمت به بیماران مبتلا به بیماری کرونا شده و با وجود تلاش سایر کادر درمان برای بهبود حالش دعوت حق را لبیک گفته است. ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت که با شرایط کنونی فرد در منصب وزارت معجزه کند، اضافه کرد: آقای رحمانی همواره بر تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی تاکید داشت اما بانک‌ها برای تحقق این مهم همکاری نمی کردند..... عزل وزیر، فرجام مخالفت وزارت صمت با انتزاع وزارت بازرگانی / بانک ها با رحمانی همکاری نمی کردند
شمال نیوز : نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت که با شرایط کنونی فرد در منصب وزارت معجزه کند، اضافه کرد: آقای رحمانی همواره بر تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی تاکید داشت اما بانک‌ها برای تحقق این مهم همکاری نمی کردند.....(ادامه)
چرا رحمانی یک شبه برکنار شد؟
(ادامه)
واکنش دفتر رئیس جمهور به نامه وزیر سابق صمت
(ادامه)
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از ساخت نمونه اولیه ونتیلاتور و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این محصول خبر داد. حضور پررنگ فناوران دانشگاه آزاد ساری در مقابله با کرونا/ از ضدعفونی شهر توسط پهباد تا ساخت نمونه اولیه ونتیلاتور
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از ساخت نمونه اولیه ونتیلاتور و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این محصول خبر داد.(ادامه)
دعاى روز هجدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تمجید مطهری از احمدی نژاد با انتقاد از لاریجانی
علی مطهری مصاحبه ای با روزنامه شرق داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است: (ادامه)
شمال نیوز: فراکسیون کارگری مجلس یازدهم فردا افطار میزبان 80 نفر از نمایندگان منتخب پارلمان خواهد بود.


 فراکسیون کارگری مجلس یازدهم میزبان 80 تن از منتخبان
شمال نیوز: فراکسیون کارگری مجلس یازدهم فردا افطار میزبان 80 نفر از نمایندگان منتخب پارلمان خواهد بود. (ادامه)
معاون بهداشت وزیر بهداشت بخشنامه ۱۴بندی چگونگی برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ را اعلام کرد. بازگشایی ۲ ساعته مساجد در شبهای قدر/ نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشت
معاون بهداشت وزیر بهداشت بخشنامه ۱۴بندی چگونگی برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : امروز گروههای جهادی، جامعه ای را که می توانست در آتش شورش ها بسوزد، به خاکریزی مبدل کرده اند که پر از سنگرهای نیکوکاری و فداکاری است!.... ( در استقبال از سخنان مقام معظم رهبری ، به قلم دکتر هادی ابراهیمی ) امروز ما به روایتی از جنس روایت فتح شهید آوینی نیاز داریم!
شمال نیوز : امروز گروههای جهادی، جامعه ای را که می توانست در آتش شورش ها بسوزد، به خاکریزی مبدل کرده اند که پر از سنگرهای نیکوکاری و فداکاری است!.... ( در استقبال از سخنان مقام معظم رهبری ، به قلم دکتر هادی ابراهیمی )(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور با انتصاب حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست برای وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، رضا رحمانی را از سمت وزیر صمت برکنار کرد


 رحمانی برکنار شد / سرپرست وزارت صمت منصوب شد/ دلایل احتمالی برکناری وزیر صمت / واکنش رحمانی: واعظی تهدیدم کرد
شمال نیوز: رئیس جمهور با انتصاب حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست برای وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، رضا رحمانی را از سمت وزیر صمت برکنار کرد (ادامه)
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش: تعداد شهدای حادثه ناوچه کنارک ۱۹ تن بوده است، تعداد مجروحان ۱۵ نفر / شناور حادثه‌دیده برای بررسی‌های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. .... وزارت بهداشت: ثبت ۱۶۸۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جان باختگان به ۶۶۸۵ نفر رسید / ۲۷۰۳ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ....(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.71 seconds.