.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، لزوم صرفه‌جویی همه دستگاه‌های دولتی و نیز ضرورت فروش اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها را مورد تأکید کرد. روحانی: باید اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها را بفروشیم!
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، لزوم صرفه‌جویی همه دستگاه‌های دولتی و نیز ضرورت فروش اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها را مورد تأکید کرد.(ادامه)

رئیس اتحادیه قنادان و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: خرید زولبیا و بامیه در مقایسه با پارسال ۹۰ درصد کاهش یافت. زولبیا و بامیه در مازندران خریدار ندارد
رئیس اتحادیه قنادان و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: خرید زولبیا و بامیه در مقایسه با پارسال ۹۰ درصد کاهش یافت.(ادامه)

خبر آنلاین : پس از شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی مطرح نمودند. اولین چهره نظامی که رهبر انقلاب در نماز به او اقتدا کردند/ عکس
خبر آنلاین : پس از شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی مطرح نمودند.(ادامه)
تنها شهر بدون کرونای ایران +عکس
فرماندار ابوموسی با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کووید-19 در این شهرستان گزارش نشده است، گفت: بازگشایی صنوف به معنای برطرف شدن خطر کرونا نیست. (ادامه)
تداوم روند گرانی پراید
از اسفند سال گذشته تا اواخر فروردین ماه انواع مدل های پراید افزایش قیمت قابل توجه ای داشتند و این افزایش قیمت ها تا امروز ادامه داشته است.(ادامه)
قیمت دلار در روز ۹ اردیبهشت ۹۹
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۵۶۰۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.(ادامه)
شمال نیوز : پزشکان و کادر درمان همیشه آماده کمک به مردم هستند و در بحران کرونا نشان دادند تا پای جان در کنار مردم هستند اما این مسئولان بهداشت و درمان هستند که باید با تصمیمات درست بزرگترین دغدغه مردم که حوزه سلامت است را درک کنند ..... « کلینیک طوبی » ساری هم تعطیل نیست و هم تعطیل است !
شمال نیوز : پزشکان و کادر درمان همیشه آماده کمک به مردم هستند و در بحران کرونا نشان دادند تا پای جان در کنار مردم هستند اما این مسئولان بهداشت و درمان هستند که باید با تصمیمات درست بزرگترین دغدغه مردم که حوزه سلامت است را درک کنند .....(ادامه)
شمال نیوز: مشاهدات بازار خرید و فروش لوازم خانگی نشان می دهد برخی از واحدهای تولیدی 5 و برخی دیگر 25 درصد بر قیمت محصولات خود اضافه کرده اند. لوازم خانگی 5 تا 25 درصد گران شدند
شمال نیوز: مشاهدات بازار خرید و فروش لوازم خانگی نشان می دهد برخی از واحدهای تولیدی 5 و برخی دیگر 25 درصد بر قیمت محصولات خود اضافه کرده اند.(ادامه)
وام ازدواج با چه قیمت‌هایی خرید و فروش می‌شود؟
شمال نیوز: خریدار وام ازدواج به 8 میلیون تومان، وام ازدواج فروشی و «خریدار وام ازدواج بدون واسطه»؛ این ها تنها عناوین چند آگهی از صدها آگهی خرید و فروش وام ازدواج در سایت دیوار است. (ادامه)
شمال نیوز: در شرایطی که افکار عمومی بیشتر متوجه اخبار کروناست، فشار خودروسازان به دولت حسن روحانی برای تعلیق برخی از مواد قانون ‏هوای پاک به بیشترین حد خود در سال‌های اخیر رسیده است. فشار حداکثری خودروسازان برای تعلیق قانون
شمال نیوز: در شرایطی که افکار عمومی بیشتر متوجه اخبار کروناست، فشار خودروسازان به دولت حسن روحانی برای تعلیق برخی از مواد قانون ‏هوای پاک به بیشترین حد خود در سال‌های اخیر رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز: طی دو هفته گذشته شاخص کل بازار سرمایه حدود ٤٠‌درصد رشد داشته است، همچنین شاخص کل سهام در 24 روز معاملاتی سپری‌شده در‌ سال جدید نشان می‌دهد که نماگر اصلی بازار سه ابرکانال را درنوردیده و در آستانه ایستادن بر قله ٨‌ هزار واحدی قرار گرفته است. هجوم نقدینگی سرگردان به بورس ادامه دارد
شمال نیوز: طی دو هفته گذشته شاخص کل بازار سرمایه حدود ٤٠‌درصد رشد داشته است، همچنین شاخص کل سهام در 24 روز معاملاتی سپری‌شده در‌ سال جدید نشان می‌دهد که نماگر اصلی بازار سه ابرکانال را درنوردیده و در آستانه ایستادن بر قله ٨‌ هزار واحدی قرار گرفته است. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که استان مازندران سال های متمادی به بهانه « کشاورزی » از محدودیت استقرار صنایع رنج برده است و به استقرار و توسعه صنایع توجه نشده بود  .... مونسان : اینکه مازندران به کشاورزی و گردشگری محدود شده، اتفاق خوبی است و سیاست‌گذاری درستی است !
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که استان مازندران سال های متمادی به بهانه « کشاورزی » از محدودیت استقرار صنایع رنج برده است و به استقرار و توسعه صنایع توجه نشده بود ....(ادامه)
شمال نیوز : حسینی‌جو ادامه داد: آنچه امروز شاهد آن هستیم نتیجه اقدامات و عدم رعایت نکات ایمنی در ۱۰ تا ۱۴ روز گذشته است..... فرماندار : تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تنکابن افزایش یافت
شمال نیوز : حسینی‌جو ادامه داد: آنچه امروز شاهد آن هستیم نتیجه اقدامات و عدم رعایت نکات ایمنی در ۱۰ تا ۱۴ روز گذشته است.....(ادامه)
شمال نیوز : اتاق اصناف مرکز استان طی مکاتبه و مذاکره با عباس رجبی ، شهردار ساری درخواست بخشش اجاره بهای دوماه را مطرح که خوشبختانه این اقدام خداپسندانه مورد موافقت قرار گرفت ..... بخشش دو ماهه اجاره املاک شهرداری ساری بدلیل شیوع و اتتشار ویروس کرونا
شمال نیوز : اتاق اصناف مرکز استان طی مکاتبه و مذاکره با عباس رجبی ، شهردار ساری درخواست بخشش اجاره بهای دوماه را مطرح که خوشبختانه این اقدام خداپسندانه مورد موافقت قرار گرفت .....(ادامه)
شمال نیوز: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های شهرستان بابل به زیر صد نفر رسید. آمار مبتلایان و بیماران مشکوک به کرونا در بابل دو رقمی شد
شمال نیوز: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های شهرستان بابل به زیر صد نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس دهم یادآور شد: در مورد بحران آب انتظار داریم مجلس یازدهم  به نظارت بر بهره برداری‌های بی رویه از چاه‌های غیرمجاز ورود جدی کند.... شاعری : متاسفانه علیرغم مخالفت جدی نمایندگان استان‌های شمالی طرح انتقال آب خزر در مجلس دهم تصویب شد / مجلس یازدهم جلوی این اقدام مخرب و غیرقانونی را بگیرد
شمال نیوز : نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس دهم یادآور شد: در مورد بحران آب انتظار داریم مجلس یازدهم به نظارت بر بهره برداری‌های بی رویه از چاه‌های غیرمجاز ورود جدی کند....(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه 9 اردبیهشت 99
(ادامه)
رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند
زیباکلام درباره احتمال حضور مجدد سید ابراهیم رئیسی در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری هم گفت: «آقای رئیسی در انتخابات1400 شرکت نمی‌کند».(ادامه)
۵ کاری که نباید تا پایان فاصله‌گذاری انجام داد
۵ کاری که نباید تا پایان دوران فاصله‌گذاری اجتماعی انجام داد. (ادامه)
حمله شدیداللحن نماینده مجلس دهم خطاب به میرسلیم
نماینده مردم میاندواب و شاهین دژ با انتقاد شدید خطاب به میرسلیم نوشت: شما کی حرمت ‎اکثریت را نگه داشته اید که اکنون توقع رعایت حقوق متقابل را دارید.(ادامه)
دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دستگیری یک شهردار توسط اطلاعات‌سپاه
شهردار منطقه یک تبریز با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد.(ادامه)

علی مطهری در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه از حکم حبس و جریمه برای محمود صادقی نوشت. نامه مطهری به رئیسی درباره حکم حبس صادقی
علی مطهری در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه از حکم حبس و جریمه برای محمود صادقی نوشت.(ادامه)
ماجرای جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخب مجلس یازدهم چیست؟
چند روز گذشته خبری مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یازدهم منتشر شد که علی رغم تکذیب این موضوع از سوی او ولی سخنگوی شورای نگهبان وعده بررسی و اعلام نظر در این باره را داد.(ادامه)
(ویدئو) سخنان جنجالی اردشیر زاهدی در بی‌بی‌‎سی
اردشیر زاهدی، وزیر امورخارجه دوران پهلوی در گفتگو با بی‌بی‌سی فارسی گفت: ایرانی‌هایی که در خارج می‌گویند بروید آنجا بمب بیاندازید، به نظرم آن‌ها دیگر ایرانی نیستند و شرافتشان را فروختند و از خارج پول بگیرند. من به او [ قاسم سلیمانی] افتخار می‌کردم، افتخار می‌کنم و افتخار خواهم کرد، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد نه کسانی که خودشان را به پول فروخته‌اند. (ادامه)
شمال نیوز:
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ثبت ۹۹۱ مورد جدید ابتلا/ ۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند/ مجموع مبتلایان به ۹۱۴۷۲ نفر رسید
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
تکلیف جایگزین پراید روشن شد
مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا تکلیف جایگزین پراید را روشن کرد.(ادامه)
جزئیات نخستین پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال ۹۹
شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه ای از نخستین مرحله پیش فروش محصولاتش از ساعت ۱۱ صبح سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه خبر داد.(ادامه)
انتقال کرونا از طریق دود سیگار افراد مبتلا
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گویند: از آنجا که سیگار و قلیان، تعداد زیادی ذرات معلق در هوا تولید می‌کنند، ممکن است در صورت مبتلا بودن فرد مصرف کننده، ویروس در هوا منتشر شود و در نتیجه عامل انتقال به اطرافیان باشد.(ادامه)
ارائه بسته‌های تشویقی در ازای استخدام
شمال نیوز: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان را استخدام می‌کنند، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.