.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: در ادامه کمک‌های مومنانه به نیازمندان جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر به یاری مستمندان شتافت. دانشگاه آزاد قائم شهر به یاری مستمندان شتافت
شمال نیوز: در ادامه کمک‌های مومنانه به نیازمندان جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر به یاری مستمندان شتافت.(ادامه)
اجرای ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات در مازندران
شمال نیوز: ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال امسال در مازندران اجرا خواهد شد.(ادامه)
ایمن سازی ۳۵ مدرسه حاشیه راه‌های مازندران
شمال نیوز: به منظور ایمن سازی تردد دانش آموزان،۳۵ مدرسه حاشیه راه‌های مازندران پارسال ایمن سازی شد.(ادامه)
شمال نیوز: برای نخستین بار در طی حدود چهار سال و برای سومین بار در تاریخ 11 ساله بیت‌کوین، قرار است در بنیان‌های فناوری آن دگرگونی زلزله‌‌واری رخ دهد. باید در انتظار انفجار بهای بیت‌کوین بود
شمال نیوز: برای نخستین بار در طی حدود چهار سال و برای سومین بار در تاریخ 11 ساله بیت‌کوین، قرار است در بنیان‌های فناوری آن دگرگونی زلزله‌‌واری رخ دهد. (ادامه)
سهام‌هایی که برای خرید آن‌ها فعلا به کد بورسی نیاز نیست
شمال نیوز: نخستین اطلاعیه وزارت اقتصاد درمورد فراخوان واگذاری پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌ گذاری قابل معامله (ETF) منتشر و در آن اعلام شد که پذیره‌ نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان‌پذیر است. (ادامه)
شمال نیوز: یک کارشناس خودرو می‌گوید: قیمت خودرو در یک هفته آینده هیجانی گران نخواهد شد اما قیمت خودرو در یک ماه آینده به تدریج روند افزایشی خواهد داشت. بازار خودرو به کدام مسیر خواهد رفت؟
شمال نیوز: یک کارشناس خودرو می‌گوید: قیمت خودرو در یک هفته آینده هیجانی گران نخواهد شد اما قیمت خودرو در یک ماه آینده به تدریج روند افزایشی خواهد داشت.(ادامه)
ارائه بسته‌های تشویقی در ازای استخدام
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان را استخدام می‌کنند، خبر داد.(ادامه)
شهید شیرودی؛ عقاب تیز پرواز دوران دفاع مقدس / با اوج گیری جنگ کردستان، شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد....(خبر)
(ادامه)
نشاء برنج در در ۲ هزار هکتار از شالیزار‌های بابلسر
مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از آغاز نشاء برنج در ۲ هزار هکتار از شالیزار‌های این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه ۹۹
ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در ۴۴ ماده به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.(ادامه)
جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
کلیه جاده‌های مازندران امروز دوشنبه ۸ اردیبشهت ماه، بارنی و لغزنده است.(ادامه)
آیین‌ و‌ رسوم ترکمن‌ها در ماه رمضان
مردم سرزمین ترکمن با بافت نمازلیق و غبارروبی مساجد به استقبال رمضان می‌روند، تراویح می‌خوانند و در مراسم یارمضان الله الله سر می‌دهند. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های دوشنبه 8 اردیبهشت 99
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور (ادامه)
شمال نیوز : ایمانی در پاسخ به اینکه هدف از همزمانی گمانه‌ها درباره حضور احمدی‌نژاد در 1400 و قدرت گرفتن یاران او در مجلس یازدهم چیست، گفت: « طبعا برخی از افراد و جریان‌های نزدیک به او می‌خواهند فضا را برای حضور او در انتخابات 1400 آماده کنند و کسی نمی‌تواند که اینرا منکر شود»..... ایمانی : شمس الدین حسینی اسامی ۵۰ نفر را اعلام کند / احمدی‌نژادی‌ها در مجلس شانسی ندارند
شمال نیوز : ایمانی در پاسخ به اینکه هدف از همزمانی گمانه‌ها درباره حضور احمدی‌نژاد در 1400 و قدرت گرفتن یاران او در مجلس یازدهم چیست، گفت: « طبعا برخی از افراد و جریان‌های نزدیک به او می‌خواهند فضا را برای حضور او در انتخابات 1400 آماده کنند و کسی نمی‌تواند که اینرا منکر شود».....(ادامه)
خاطره رحیم صفوی از حضورش در منزل رهبر انقلاب
دستیار و مشاور عالی فرماده معظم کل قوا خاطراتی جالب از روزگار جنگ و نقش موثر حضرت آیت الله خامنه‌ای در آن روز‌ها دارد.(ادامه)
روزه برای چه کسانی مفیدتر است؟
یک متخصص طب ایرانی، گفت: افرادی که دچار پرخوری و پرنوشی هستند و یا مزاج سرد و تر دارند بیشتر از بقیه افراد از روزه داری نفع می‌برند.(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم.
.... فهرست ۱۲۷ شهر بدون فوتی کرونا در دو هفته اخیر اعلام شد/ سیمرغ و کلاردشت بدون فوتی
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم. ....(ادامه)
شمال نیوز: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، دریانورد سانحه دیده در آب‌های ساحلی پورتوریکو را از مرگ حتمی نجات داد. نجات دریانورد سانحه دیده از فاصله ۱۲ هزار کیلومتری
شمال نیوز: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، دریانورد سانحه دیده در آب‌های ساحلی پورتوریکو را از مرگ حتمی نجات داد.(ادامه)
شمال نیوز : سرانجام پس از حاشیه های فراوان بر سر فروش سهام این شرکت ،  علی حسین‌پور، مدیرعامل  این شرکت تودیع و سعیدی به عنوان مدیر عامل جدید این مجموعه معارفی گردید..... مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب شد
شمال نیوز : سرانجام پس از حاشیه های فراوان بر سر فروش سهام این شرکت ، علی حسین‌پور، مدیرعامل این شرکت تودیع و سعیدی به عنوان مدیر عامل جدید این مجموعه معارفی گردید.....(ادامه)
آشنایی با باید ها و نبایدهای تعدیل و تعلیق قرارداد
شمال نیوز: قرارداد توافقی است که بین دو یا چند شخص درخصوص مسئله مشخص مالی یا غیرمالی صورت می‌پذیرد. یکی از آثار مهمی که قرارداد دارد این است که طرفین خود را ملزم و متعهد می‌کند. فرض بر این است که هر شخصی، در یک قرارداد، با اراده و آگاهانه و با صحت عقل خود را به چیزی متعهد می‌کند. (ادامه)
۲مفقودی بر اثر سقوط خودرو به داخل رودخانه/ریزش جاده به دلیل وقوع سیل
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس کشور از سقوط یک خودرو به داخل رودخانه و مفقود شدن ۲ نفر به دلیل وقوع سیل و ریزش جاده در شهرستان نور خبرداد. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند. ماجرای فروش داروهای کمیاب در تلگرام
شمال نیوز: اعضای باند خرید و فروش داروهای اینترنتی و سارقان اسکیمری، در عملیات گسترده پلیس فتای پایتخت به دام افتادند.(ادامه)
شمال نیوز: مرد نگهبان که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید وقتی با مخالفت همسرش برای بازگشت به شهرستان زادگاهش رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک همسرش را کشت. همسرکشی به خاطر بی پولی
شمال نیوز: مرد نگهبان که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید وقتی با مخالفت همسرش برای بازگشت به شهرستان زادگاهش رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک همسرش را کشت.(ادامه)
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد. ۸ سال حبس برای قتل عمه
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز: در پی کسب خبری با همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی وارد عمل شدند. خودرو حامل موادمخدر با تیراندازی پلیس زمین گیر شد
شمال نیوز: در پی کسب خبری با همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.(ادامه)
شمال نیوز: سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، بامداد دوشنبه موشک‌های شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق را رهگیری و بیشتر آن را دفع کرد. دمشق حمله اسرائیل را دفع کرد
شمال نیوز: سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، بامداد دوشنبه موشک‌های شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق را رهگیری و بیشتر آن را دفع کرد.(ادامه)

رئیس جمهور درباره تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند. روحانی: مناطق کشور به سه دسته سفید، زرد و قرمز تقسیم می‌شوند / مراکز مذهبی در مناطق سفید بلافاصله بازگشایی خواهند شد / مردم فکر نکنند کرونا تمام شده(خبر)
رئیس جمهور درباره تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند.(ادامه)
سونامی چک‌های برگشتی در بازار
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: عبارت معروفی هست میان شرکت‌های موسوم به «هرمی» که برای تشویق و تهییج فعالان «پایین دست» توسط «سرشاخه‌ها» همواره تکرار می‌شود:«ما روزها خودمان با پولمان کار می‌کنیم و شب‌ها پولمان خودش کار می‌کند و بعد از مدتی به جایی می‌رسیم که به ازای آبمیوه خوردن و استخر و سونا رفتنمان، پول به حسابمان می‌آید.» متاسفانه باید بگوییم که «در این روزهای بی‌رونقی اقتصاد و بازار» این عبارت فقط برای «سرشاخه»‌های شرکت‌های هرمی مصداق ندارد و خیلی‌ها نشسته‌اند و «پولشان» به جای آنها «کار» می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز:

از دیروز تا امروز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. مجموع مبتلایان به ۹۰۴۸۱ نفر رسید/ افزایش جانباختگان به ۵۷۱۰ نفر/ ۳۰۷۹ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
شمال نیوز: از دیروز تا امروز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.