.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : محید عباسی که در آستانه روز شوراها با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد ، گفت :  امروز برای تحقق امر سرمایه‌گذاری، نیازمند همدلی و همکاری هر چه بیشتر مسؤولان و متولیان امر و همچنین آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم..... آیت الله لائینی : باید در جهت احیای هویت صنعتی و تولیدی قائم‌شهر تلاش شود / عباسی : مهمترین دغدغه مدیریت شهری احیای ظرفیت سرمایه گذاری در مازندران و قائم شهر است
شمال نیوز : محید عباسی که در آستانه روز شوراها با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد ، گفت : امروز برای تحقق امر سرمایه‌گذاری، نیازمند همدلی و همکاری هر چه بیشتر مسؤولان و متولیان امر و همچنین آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم.....(ادامه)
حریق دفتر اسناد رسمی در ساری مهار شد
حریق دفتر اسناد رسمی در خیابان فرهنگ ساری با تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار و اطفا شد.(ادامه)
رزمایش کمک مومنانه با اهدای 70 بسته معیشتی در شرکت برق منطقه ای مازندران
(ادامه)
۱۰ توصیه رهبر انقلاب برای ماه رمضان
مقام معظم رهبری برای بهره مندی از ماه رمضان توصیه‌هایی را به مردم پیشنهاد کردند.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۶ اردیبهشت
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۶ اردیبهشت را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تسلیت رییس مجلس برای درگذشت آیت‌الله امینی
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله «ابراهیم امینی» به عنوان عالمی مجاهد و پارسا و فقیهی عالیقدر را تسلیت گفت.(ادامه)
سرانجام اولین و آخرین حمله نظامی آمریکا به ایران
امروز چهلمین سالگرد عقیم ماندن حمله نظامی ایالات متحده آمریکا به خاک جمهوری اسلامی ایران است. حادثه‌ای که طراحان پروژه‌های جنگی در ارتش این کشور سفارشی را از سیاستمداران قلدر و زورگوی خود دریافت کردند که پس از به اجرا در آمدن در صحرای طبس و گرفتار شدن در طوفان شن موجب آبروریزی و رسوایی دولت کارتر شد.(ادامه)
صفحه اینستاگرام تتلو از دسترس خارج شد
صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده زیرزمینی که در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده بود، با ریپورت کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شد.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز 6 ارديبهشت ۹۹
(ادامه)
شمال نیوز: کرونا، ۱۴ میلیارد تومان به زنبورداران مازندرانی خسارت زد. خسارت میلیاردی کرونا به زنبورداران مازندرانی
شمال نیوز: کرونا، ۱۴ میلیارد تومان به زنبورداران مازندرانی خسارت زد.(ادامه)
شمال نیوز : احمدحسین زادگان افزود: پارک های جنگلی مازندران فرصتی کم نظیر برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری محسوب می شوند.
.... استاندار : دستگاه های اجرایی بسترسرمایه گذاری بخش خصوصی را بدون هرگونه بوروکراسی فراهم کنند
شمال نیوز : احمدحسین زادگان افزود: پارک های جنگلی مازندران فرصتی کم نظیر برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری محسوب می شوند. ....(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام شکریان گفت : مساجد در این ماه مهمانی خدا نباید بسته باشند و فعالیت‌های مساجد با توجه به رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان ضروری است.
.... مساجد مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی باز می شود
شمال نیوز : حجت الاسلام شکریان گفت : مساجد در این ماه مهمانی خدا نباید بسته باشند و فعالیت‌های مساجد با توجه به رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان ضروری است. ....(ادامه)
شمال نیوز : او از مردم خواست برای شکست کرونا همچنان در خانه باید بمانند و بازگشایی اصناف را بر عادی شدن شرایط تلقی نکنند..... افزایش دوباره بستری‌ها نسبت به ترخیصی‌ها در بابل / اوضاع عادی نیست
شمال نیوز : او از مردم خواست برای شکست کرونا همچنان در خانه باید بمانند و بازگشایی اصناف را بر عادی شدن شرایط تلقی نکنند.....(ادامه)
افزایش چشمگیر خرید بدون پول نقد در دوران کرونا
شمال نیوز: در گذشته خرید با کارت اعتباری یا آپلیکشین تلفن هوشمند قابل تصور نبود. حالا نه فقط این کار امری رایج شده، بلکه با شیوع کرونا توصیه نیز می‌شود. خیلی از مغازه‌داران حاضر نیستند پول نقد بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت روز جمعه 5 اردیبهشت در تازه‌ترین موضع نسبت به بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان از ابتکار سازمان ملل متحد برای همراه کردن بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و آلمان جهت تسریع بخشیدن به روند تولید واکسن،‌ داروهای درمانی و کیت‌های آزمایش تشخیص بیماری کووید ۱۹ خبر داده است. کشورهای پیشرو در تولید واکسن بیماری کووید19
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت روز جمعه 5 اردیبهشت در تازه‌ترین موضع نسبت به بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان از ابتکار سازمان ملل متحد برای همراه کردن بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و آلمان جهت تسریع بخشیدن به روند تولید واکسن،‌ داروهای درمانی و کیت‌های آزمایش تشخیص بیماری کووید ۱۹ خبر داده است.(ادامه)
شمال نیوز:  ۶۹ مازندرانی در نخستین جمعه اردیبهشت به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند. ۶۹ ابتلای جدید به کرونا در اولین جمعه اردیبهشت
شمال نیوز: ۶۹ مازندرانی در نخستین جمعه اردیبهشت به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند.(ادامه)
خشم عمومی از استوری‌های غیراخلاقی تتلو
استوری‌های غیراخلاقی و شنیع تتلو، در ساعات گذشته موجی از انتقاد را در پی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
دعای روز اول ماه مبارک رمضان
(ادامه)
پیام تشکر و اعتذار محمود فکری به ابراز همدردی کنندگان
سرمربی نساجی مازندران با صدور پیامی از همه افرادی که در پی درگذشت برادرش با وی و خانواده اش ابراز همدردی کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.(ادامه)
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در چه حوزه‌هایی برگزار می‌شود؟
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله اول این دوره از انتخابات خبر داده است، اما ببینیم مرحله دوم انتخابات یعنی چه و در چه حوزه‌هایی برگزار می‌شود.(ادامه)
تصویری جدید و دیدنی از کربلای معلی
(ادامه)
وزیر جوان مشغول آشپزی برای خانواده +عکس
محمدجواد آذری جهرمی با انتشار این عکس نوشت: امروز آماده کردن غذا با من بود، «نونِ پی‌پُخ» یا به عبارتی پیتزای جهرمی.(ادامه)
دستور جدید روحانی به نمکی
رئیس‌جمهور از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا با تقویت بررسی‌های لازم در زمینه چگونگی و زمان بازگشایی اماکن مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه، گزارشی جامع و دقیق برای تصمیم‌گیری در این راستا به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شود.(ادامه)
بازار خودرو در آستانه حلول ماه مبارک رمضان همچنان با رشد عجیب و غریب قیمت روبه‌رو است. پراید در آستانه ورود به کانال ۷۰ میلیون تومان
بازار خودرو در آستانه حلول ماه مبارک رمضان همچنان با رشد عجیب و غریب قیمت روبه‌رو است. (ادامه)
کدام کشورها بیشترین و کمترین مدت‌زمان روزه‌داری را دارند؟ / اینفوگرافی
با توجه به فصل بهار، کشورهای نیم‌کره جنوبی زمین مدت زمان کمتری برای روزه‌داری دارند. مسلمانان کشورهای اسکاندیناوی 20 ساعت و کشورهایی مثل نیوزیلند 11 ساعت باید روزه‌داری کنند.(ادامه)
۲۰ توصیه تغذیه‌‌ای برای ماه مبارک رمضان + اینفوگرافی
رعایت اصل تعادل، تناسب و تنوع در رژیم غذایی از اصول اصلی یک رژیم غذایی سالم است؛ پیروی از یک رژیم غذایی سالم در ماه مبارک رمضان می‌‌تواند متضمن سلامتی افراد باشد.(ادامه)
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. .... سخنگوی وزارت بهداشت: افزایش مبتلایان کرونا در کشور به ۸۸۱۹۴ نفر / مجموع جانباختگان به ۵۵۷۴ نفر رسید/ ۳۱۲۱ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ....(ادامه)

عمر مجلس دهم تقریباً تمام شده اما نمایندگان به لطف کرونا کمتر از حد معمول در جلسات علنی حضور می‌یابند. نمایندگان پاسخنگو! با خودتان و وجدان­تان چند چندید؟(ديدگاه)
عمر مجلس دهم تقریباً تمام شده اما نمایندگان به لطف کرونا کمتر از حد معمول در جلسات علنی حضور می‌یابند.(ادامه)
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند.... پیام سپاسگزاری بیت آیت الله طبرسی از ابراز همدردی در ارتحال نماینده فقید ولی فقیه در مازندران
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.