.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه) از ماهواره‌بر ۲ مرحله ای قاصد از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت. این اقدام دستاوردی بزرگ و تحولی نوین در عرصه فضایی برای ایران اسلامی خواهد بود... پرتاب موفق نخستین ماهواره نظامی ایران توسط سپاه پاسداران/ فرمانده کل سپاه: امروز می توانیم جهان را از فضا روئیت می‌کنیم/ جزئیات فنی ماهواره نظامی ایران(خبر)
ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه) از ماهواره‌بر ۲ مرحله ای قاصد از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت. این اقدام دستاوردی بزرگ و تحولی نوین در عرصه فضایی برای ایران اسلامی خواهد بود... (ادامه)
نخستين فیلم از پرتاب موفق اولين ماهواره نظامي ايران (فیلم)
لحظه پرتاب ماهواره نور توسط سپاه را ببینید. (ادامه)


عضو ارشد ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار می‌رود ماه شعبان امسال ۳۰ روزه و شنبه (۶ اردیبهشت) اول ماه رمضان باشد. اول ماه رمضان امسال چه روزی خواهد بود؟
عضو ارشد ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار می‌رود ماه شعبان امسال ۳۰ روزه و شنبه (۶ اردیبهشت) اول ماه رمضان باشد.(ادامه)
دو کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰
وزیر دولت اصلاحات می گوید: مردم دیگر با کاندیداهای دست دوم، اجاره ای و ... پای صندوق رأی نمی آیند بنابراین در انتخابات ۱۴۰۰ اگر کاندیدای اصلی ما وارد صحنه شود شاید مردم تصمیم بگیرند که پای صندوق بیایند.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت فردی خبر داد که در فضای مجازی نوشیدن ادرار شتر را تبلیغ می‌کرد. تبلیغ کننده مزایای نوشیدن ادرار شتر بازداشت شد
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت فردی خبر داد که در فضای مجازی نوشیدن ادرار شتر را تبلیغ می‌کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده قائم شهر  با بیان اینکه بنده در حال صحبت بودم و شعر نمی خواندم، افزود: اینجا مجلس است، به عنوان اعتراض به صحبت شما که شکستن جایگاه حقوقی و شهروندی یک نماینده است در این برهه صحبت نمی کنم .... ادیانی: شعر که نمی‌خوانم، دارم صحبت می‌کنم / پزشکیان: تهمت نزنید !
شمال نیوز : نماینده قائم شهر با بیان اینکه بنده در حال صحبت بودم و شعر نمی خواندم، افزود: اینجا مجلس است، به عنوان اعتراض به صحبت شما که شکستن جایگاه حقوقی و شهروندی یک نماینده است در این برهه صحبت نمی کنم ....(ادامه)
از دیروز تا امروز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. مجموع مبتلایان: ۸۵۹۹۶ نفر/ فوتی ها: ۵۳۹۱ نفر/ بهبودیافتگان: ۶۳۱۱۳ نفر/ ۳۳۱۱ نفر در وضعیت شدید
از دیروز تا امروز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.(ادامه)
جهانپور، آمار کرونا و انتقام‌گیری از همسر سابق
(ادامه)
واریز وام یک میلیون تومانی از ظهر امروز
واریز وام یک میلیون تومانی برای درخواست‌هایی که پس از امروز نیز ثبت شود، از دهم اردیبهشت انجام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: طبق مصوبه اعلام شده سقف سهمیه سوخت جانبازان روزانه ۲۰۰ هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرست‌های دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم افزوده می‌شود. سهمیه سوخت جانبازان مشخص شد
شمال نیوز: طبق مصوبه اعلام شده سقف سهمیه سوخت جانبازان روزانه ۲۰۰ هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرست‌های دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم افزوده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: حجم ترافیک در محور کندوان طی 24 ساعت گذشته با افزایش بی‌سابقه، 175 درصد رشد داشت. افزایش 47 درصدی تردد در محورهای ورودی مازندران
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: حجم ترافیک در محور کندوان طی 24 ساعت گذشته با افزایش بی‌سابقه، 175 درصد رشد داشت. (ادامه)
شمال نیوز: ایرج حریرچی در ستاد پیشگیری و مقابله با  ویروس کرونا در استان مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار  کرد: به عنوان یکی از خدمتگزاران باید بگوییم کار بزرگی انجام شد که قابل  تقدیر است مازندران خطرپذیرترین استان کشور به لحاظ شیوع کرونا/ سفرها مشکلات را پیچیده‌تر می‌کنند
شمال نیوز: ایرج حریرچی در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان یکی از خدمتگزاران باید بگوییم کار بزرگی انجام شد که قابل تقدیر است(ادامه)
از برپایی مساجد مجازی در ماه رمضان تا اهدای سبد کالا به نیازمندان
شمال نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی در مازندران با اشاره به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان مساجد مجازی برپاست، گفت: هیأت امنا و بسیج باید برنامه‌های منظم داشته باشند و فعال کردن مبلغ مجازی هم در دستور کار قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز: باطن تسهیلات نشان می‌دهد برای دریافت وام بدون سپرده  باید طول زمانی معین برای «رسوب حساب» طی شود و برای بخشی از وام، اوراق  خریداری شود. ظاهر و باطن وام مسکن در سال 99
شمال نیوز: باطن تسهیلات نشان می‌دهد برای دریافت وام بدون سپرده باید طول زمانی معین برای «رسوب حساب» طی شود و برای بخشی از وام، اوراق خریداری شود. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از موافقت بانک مرکزی با درخواست استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران خبر داد. موافقت با استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از موافقت بانک مرکزی با درخواست استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی در ادامه افزود: اگر پزشکی به دلیل ترس از ویروس کرونا مطب خود را تعطیل کرده، نظام پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت باید برخوردهای لازم را انجام دهند..... عدم ارائه خدمات درمانی توسط مطب‌ها در ایام کرونا تخلف است
شمال نیوز : وی در ادامه افزود: اگر پزشکی به دلیل ترس از ویروس کرونا مطب خود را تعطیل کرده، نظام پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت باید برخوردهای لازم را انجام دهند.....(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز چهارشنبه سوم اردیبهشت
(ادامه)
هدایت برخی کلاهبرداری‌های تلفنی از زندان‌ها
(ادامه)
زمان اعزام نخستین کاروان حج تمتع ۹۹ اعلام شد
(ادامه)
صدور حکم حبس و جزای نقدی برای یک نماینده مجلس با شکایت آملی لاریجانی
(ادامه)
عکسی از سند نیم سوخته اساسنامه سپاه
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سند نیم‌سوخته مربوط به اولین اساسنامه سپاه را که پس از شهادت شهید یوسف کلاهدوز قائم‌مقام وقت فرمانده کل سپاه از کیف ایشان پیدا شد، منتشر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در نامه ارسالي براي سيدميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا از تلاشهاي ارزشمند و مشاركت فعال و متعهدانه ايشان و مجموعه روابط عمومي نيروگاه شهيد سليمي نكا .... از « روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا » تقدیر شد
شمال نیوز : مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در نامه ارسالي براي سيدميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا از تلاشهاي ارزشمند و مشاركت فعال و متعهدانه ايشان و مجموعه روابط عمومي نيروگاه شهيد سليمي نكا ....(ادامه)
شمال نیوز: برخی از خودروهای شخصی به علت استفاده نکردن از سهمیه بنزین ماهانه 60 لیتری خود و با توجه به اینکه امکان ذخیره سازی بیش از ۹ ماه سهمیه بنزین در کارت های سوخت وجود ندارد، در صورت عدم استفاده از سهمیه‌های خود تا تیرماه، سهمیه مرداد را دریافت نخواهند کرد. چه خودروهایی فقط تا مردادماه سهمیه بنزین دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: برخی از خودروهای شخصی به علت استفاده نکردن از سهمیه بنزین ماهانه 60 لیتری خود و با توجه به اینکه امکان ذخیره سازی بیش از ۹ ماه سهمیه بنزین در کارت های سوخت وجود ندارد، در صورت عدم استفاده از سهمیه‌های خود تا تیرماه، سهمیه مرداد را دریافت نخواهند کرد.(ادامه)
مشایی و بقایی بیرون از زندان هستند
احمد خورشیدی، پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در بخشی از گفت‌وگویی با انصاف نیوز درباره‌ی سرنوشت سیاسی آقای احمدی‌نژاد گفت: «اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی دو یار محمود احمدی‌نژاد به علت بیماری که دارند هر دو در بیرون از زندان مشغول درمان هستند». (ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز ۳ ارديبهشت ۹۹
(ادامه)
نامه‌ی مرندی به روحانی برای بازگشایی مساجد
علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در نامه‌ای به رییس‌جمهور روحانی خواستار بازگشایی مساجد و صحن‌های حرم مطهر با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله‌گذاری لازم شد.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۳ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
اقتصاد خطر حباب در بورس!
(ادامه)
چه کسانی اجازه دارند روزه نگیرند؟
(ادامه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب واکنش شهرداری به تمسخر یک پاکبان توسط یک بازیگر
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به فیلم رفتار تمسخرآمیز یک بازیگر با یک پاکبان واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.