.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری زوجین متقاضی طلاق، سامانه تصمیم تا پایان سال غیرفعال شد.
طلاق تا پایان سال ممنوع شد
به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری زوجین متقاضی طلاق، سامانه تصمیم تا پایان سال غیرفعال شد. (ادامه)
نماینده چالوس، نوشهر و کلاردشت از رییس دفتر روحانی درخواست کرد: هرچه زودتر مسیرهای منتهی به مازندران را‌ مسدود کنید و گرنه مردم آتش به اختیار عمل می کنند. هرچه زودتر مسیرهای منتهی به مازندران را‌ مسدود کنید / فیلم
نماینده چالوس، نوشهر و کلاردشت از رییس دفتر روحانی درخواست کرد: هرچه زودتر مسیرهای منتهی به مازندران را‌ مسدود کنید و گرنه مردم آتش به اختیار عمل می کنند. (ادامه)

دکتر علیرضا زالی، فرمانده مدیریت عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تاکید کرد: اکنون میزان مداخله ما در سطح شهر تهران متوسط است. برای اینکه سناریویی پیشبینی کنیم تا با آمار رو به تزاید کرونا مواجه نشویم، باید مداخلات به صورت سختگیرانه تر اعمال شود. کرونا در تهران و سایر نقاط کشور کنترل نشده / باید مداخلات در سطح شهر به صورت سختگیرانه تر اعمال شود / فکر نکنید چون علائم بیماری قطع شده، فرد مبتلا کاملا خوب شده است / با قطع ارتباطات اجتماعی می توان چرخه بیولوژیک ویروس را شگست / اگر تغییری صورت نگیرد، افزایش آمار مبتلایان شتاب بیشتری می گیرد(خبر)
دکتر علیرضا زالی، فرمانده مدیریت عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تاکید کرد: اکنون میزان مداخله ما در سطح شهر تهران متوسط است. برای اینکه سناریویی پیشبینی کنیم تا با آمار رو به تزاید کرونا مواجه نشویم، باید مداخلات به صورت سختگیرانه تر اعمال شود.(ادامه)
مرحوم مجتبی دژپسند برادر زاده دکتر فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی عصر امروز در شهر رستمکلای مازندران تشییع شد. وزیر اقتصاد عزادار شد/ اهدای عضو به بیماران در انتظار پیوند عضو
مرحوم مجتبی دژپسند برادر زاده دکتر فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی عصر امروز در شهر رستمکلای مازندران تشییع شد.(ادامه)
صبح امروز برخی رسانه‌ها به نقل از محمدحسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خبری مبنی بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در استان گیلان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند، را منتشر کردند. تکذیب فوت ۲۰۰ نفر در گیلان در اثر ابتلا به کرونا
صبح امروز برخی رسانه‌ها به نقل از محمدحسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خبری مبنی بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در استان گیلان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند، را منتشر کردند. (ادامه)
بحران‌های حسن روحانی از سال ۹۲ تا ۹۸
(ادامه)
نماینده گرگان هم کرونا گرفت
(ادامه)
شمال نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز یکشنبه آمار قطعی افراد مبتلا به بیماری کرونا را در این استان یک هزار و ۲۲۶ نفر اعلام کرد. آمار قطعی مبتلایان به کرونا در مازندران به ۱۲۶۱ نفر رسید
شمال نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز یکشنبه آمار قطعی افراد مبتلا به بیماری کرونا را در این استان یک هزار و ۲۲۶ نفر اعلام کرد.(ادامه)


یک شاعر و نویسنده پس از سپری کردن یک دوره بیماری در قم درگذشت. حجت‌الاسلام حسینی درگذشت
یک شاعر و نویسنده پس از سپری کردن یک دوره بیماری در قم درگذشت.(ادامه)
اهدای سبد کالا توسط یکی از خیران تهرانی به مددجویان ساروی
یکصد بسته سبد کالا توسط یکی از خیران مقیم تهران تهیه و به تعدادی از مددجویان ساروی اهدا شد.(ادامه)
بهترین شهر برای فرار از کرونا
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه بهترین مکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، خانه افراد است، گفت: تنها در موارد اورژانسی به دندانپزشک مراجعه کنید.(ادامه)
اعلام آمادگی بانک‌ها برای تعویق اقساط تسهیلات
شبکه بانک‌های دولتی و خصوصی کشور برای تعویق پرداخت اقساط تسهیلات اعلام آمادگی کردند.(ادامه)
(تصاویر) تشییع پیکر فاطمه رهبر
مراسم تدفین پیکر فاطمه رهبر، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، روز یکشنبه در قطعه 21 بهشت زهرا‌(س) با حضور بستگان نزدیکش برگزار شد.(ادامه)
(تصاویر) یونان پناهجویان را نیمه عریان کرد
ده ها پناهجو پس از اینکه توسط نیروهای مرزی یونان بازداشت شده اند در هوای سرد نیمه عریان شده و اموال و لباس های آنها سلب شده است. (ادامه)
چه کسانی مشمول تعویق اقساط وام‌ قرض‌الحسنه می شوند؟
بعد از مصوبه شورای پول و اعتبار در رابطه با حمایت‌ از صاحبان کسب‌وکار و سایر اشخاص نظرات متفاوتی در رابطه با مشمولیت افراد مطرح است، این در حالی است که اقساط وام های قرض‌الحسنه کلیه افراد به تعویق خواهد و برای گروه خاصی نیست، بنابراین حتی کارمندان و سایر افراد با حقوق ثابت نیز مشمول این مصوبه شده و می‌ توانند از آن استفاده کنند.(ادامه)
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۵۶۶ تن افزایش یافت؛ روندی صعودی که کمی شیب آن کاهش یافته، هرچند در روند مرگ و میر‌ها شاهد افزایش شدید شیب نمودار در ۲۴ ساعت اخیر هستیم! آمار مبتلایان کرونا به ۶۵۶۶ تن و جان باختگان به ۱۹۴ تن رسید/ کشف ۷۴۳ مورد جدید و رکوردشکنی مرگ در کشور
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۵۶۶ تن افزایش یافت؛ روندی صعودی که کمی شیب آن کاهش یافته، هرچند در روند مرگ و میر‌ها شاهد افزایش شدید شیب نمودار در ۲۴ ساعت اخیر هستیم!(ادامه)
جاده های مازندران باز شد
معاون سیاسی استانداری مازندران بازگشایی محورهای مازندران به روی مسافرین را تایید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علی نجفی  با بیان اینکه سه بیمارستان بزرگ در شهرستان بابل گنجایش پذیرش بیماران جدید را ندارند، افزود: متاسفانه کمبود امکانات اولیه برای پیشگیری و همچنین کمبود تجهیزات و برخی اقلام دارویی مشکلات مردم را مضاعف کرده است وضعیت استان مازندران بغرنج است/ تردد به استان‌های شمالی را ممنوع کنید/ سه بیمارستان بزرگ بابل گنجایش پذیرش بیماران جدید را ندارند / مردم نباید هزینه برخی مصلحت‌اندیشی‌های غیرضروری را بپردازند !
شمال نیوز : علی نجفی با بیان اینکه سه بیمارستان بزرگ در شهرستان بابل گنجایش پذیرش بیماران جدید را ندارند، افزود: متاسفانه کمبود امکانات اولیه برای پیشگیری و همچنین کمبود تجهیزات و برخی اقلام دارویی مشکلات مردم را مضاعف کرده است(ادامه)
‏قم به روی مسافران بسته شد
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه‌ای که استان قم دارد، متاسفانه نمی توانیم از زائرین و مسافرین میزبانی کنیم.(ادامه)
اگر می خواهید در محیط کار کرونا نگیرید، بخوانید
در محیط کار حتما از دستکش لاتکس استفاده کنید و هرگز صورت خود و بویژه چشم‌ها و بینی را لمس نکنید.(ادامه)
فاطمه رهبر حتی یک روز قبل از بستری شدن در بیمارستان هم دغدغه هایش برای مجلس یازدهم را کنار نگذاشت. امروز باید گفت «دریغ بر جای خالی شیر زن مجلس» آخرین دغدغه فاطمه رهبر یک روز قبل از بستری شدن در بیمارستان
فاطمه رهبر حتی یک روز قبل از بستری شدن در بیمارستان هم دغدغه هایش برای مجلس یازدهم را کنار نگذاشت. امروز باید گفت «دریغ بر جای خالی شیر زن مجلس»(ادامه)
جشن روز پدر در بخش کرونا بیمارستان بقیة الله
مراسم شب ولادت امیرالمومنین (علیه السلام) و جشن روز پدر با حضور پرسنل درمانی بیمارستان بقیة الله در بخش ویژه نگهداری بیماران کرونایی عصر شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد.در این مراسم از پزشکان و پرستاران بخش ویژه کرونا تجلیل و تقدیر شد. (ادامه)
یک نماینده مجلس: وضعیت مازندران بغرنج است
یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شیوع کرونا در استان مازندران به وضعیت بغرنجی رسیده است، اظهار کرد:مردم برای سلامتی خود و اهالی استان مازندارن اهمیت قائل شده و به این استان سفر نکنند.(ادامه)
شمال نیوز : حسین حسن نژاد تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات از امشب محدودیت حضور مسافرین در جاده‌های ورودی مازندران برداشته خواهد شد..... معاون سیاسی استانداری مازندران : محورهای مازندران باز شد
شمال نیوز : حسین حسن نژاد تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات از امشب محدودیت حضور مسافرین در جاده‌های ورودی مازندران برداشته خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز : در پی این اتفاقات ، علی محمد شاعری ، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای سرگشاده به وزیر کشور که به سرعت رسانه ای شده است از این اقدام دولت انتقاد کرد ...... آیا رئیس جمهور دستور لغو ورود خودروهای مسافران غیربومی به مازندران را صادر کرد؟ / حذف خبر منع تردد درمحورهای شمالی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور / نامه تند رئیس مجمع نمایندگان مازندران به وزیر کشور
شمال نیوز : در پی این اتفاقات ، علی محمد شاعری ، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای سرگشاده به وزیر کشور که به سرعت رسانه ای شده است از این اقدام دولت انتقاد کرد ......(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که رفتار کنونی این دسته از افراد ، نشان دهنده عمق تمایلات شمار زیادی از افراد جامعه به قانون گریزی و عدم تبعیت از نظم اجتماعی است.... ( دیدگاه کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار ) از « کرونا ویروس » تا قانون گریزی و عدم تبعیت از نظم اجتماعی !
شمال نیوز : واقعیت این است که رفتار کنونی این دسته از افراد ، نشان دهنده عمق تمایلات شمار زیادی از افراد جامعه به قانون گریزی و عدم تبعیت از نظم اجتماعی است.... ( دیدگاه کوروش غفاری چراتی - روزنامه نگار )(ادامه)
شمال نیوز :  افزایش مبتلایان به کرونا در۳ استان گیلان، مازندران و گلستان نیاز آن‌ها را به بیمارستان و کادر پزشکی افزایش داده است..... گیلان، مازندران و گلستان به بیمارستان و کادر پزشکی نیاز دارند
شمال نیوز : افزایش مبتلایان به کرونا در۳ استان گیلان، مازندران و گلستان نیاز آن‌ها را به بیمارستان و کادر پزشکی افزایش داده است.....(ادامه)
توئیت نماینده مبتلا به کرونا خطاب به رئیس جمهور
(ادامه)
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۵۸۲۳ تن افزایش یافت؛ عددی درشت که ظاهرا نتوانسته هشیاری برخی از هموطنانمان را در پی داشته باشد و این را ترافیک راه‌ها در این روز‌ها نشان می‌دهد! آمار مبتلایان «کرونا» به ۵۸۲۳ تن و جان باختگان به ۱۴۵ تن رسید/ کشف ۱۰۷۶ مورد جدید در سی آزمایشگاه فعال در کشور
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۵۸۲۳ تن افزایش یافت؛ عددی درشت که ظاهرا نتوانسته هشیاری برخی از هموطنانمان را در پی داشته باشد و این را ترافیک راه‌ها در این روز‌ها نشان می‌دهد!(ادامه)
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ساعتی قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. «فاطمه رهبر»، نماینده منتخب تهران بر اثر «کرونا» درگذشت/ کدام یک از مسئولان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند؟
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ساعتی قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.