.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدول/ آخرین قیمت خودرو‌های داخلی
(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۱۹ اسفند ۹۸
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان داد و ستد شد.(ادامه)
تامین تجهیزات و خودرو‌های ایستگاه‌های ایمنی در فرودگاه‌های مازندران
در راستای تامین و تکمیل تجهیزات و خودرو‌های ایمنی و آتش نشانی، ۳ دستگاه خودرو مارشالری مجهز و ۲ دستگاه خودرو پیش رو فرماندهی به فرودگاه‌های مازندران اختصاص یافت.(ادامه)
نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز
نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز در مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
زمان ثبت نام مجدد از متقاضیان کمک معیشتی
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: زمان ثبت نام از متقاضیان دریافت کمک معیشت بعد از فروکش کردن موج کرونا اعلام می‌شود.(ادامه)
دریای خزر تا پنجشنبه به کام صیادان
وضعیت دریای مازندران از امروز تا روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه آرام و مساعد است.(ادامه)
هشدار درباره استفاده از «الکل صنعتی» برای ضدعفونی
سازمان غذا و دارو نسبت به استفاده از متانول یا الکل صنعتی برای ضدعفونی کردن سطوح و دست هشدار داد.(ادامه)
فوت دو پرسنل ديگر از كادر درمان در رشت
زهتاب و سيد آل حسيني از پرسنل و كادر درمان بيمارستان گلسار بر اثر ابتلا به كرونا فوت کردند. (ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
درخواست روح الامینی از روحانی و شمخانی درباره کرونا
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: رئیس‌جمهور، شورای عالی امنیت ملی، قوای مسلح و همه آحاد مردم باید به کمک کسانی بیایند که در میدان مبارزه با کرونا هستند.(ادامه)

گزارش‌های متعددی حاکی از آن هستند که درویروس کرونا اجزایی وجود دارد که به اچ آی وی مرتبط است و نمی‌توانند به طور طبیعی تولید شوند. چه کسی ویروس کرونا را ساخته؟ آمریکا، اسرائیل یا چین؟
گزارش‌های متعددی حاکی از آن هستند که درویروس کرونا اجزایی وجود دارد که به اچ آی وی مرتبط است و نمی‌توانند به طور طبیعی تولید شوند.(ادامه)
استقبال جالب محسن تنابنده از مسافران نوروزی+عکس
پُست جالب نقی درباره استقبال از مسافران نوروزی (ادامه)
یک هفته تا به‌ زانو درآوردنِ کرونا در گیلان!
نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به رفع ۸۵ درصد کمبودهای در گیلان در جهت مقابله با کرونا از به‌زانو درآوردن این ویروس طی یک هفته آینده در صورت همکاری مسوولان، خیران و مردم خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : کیوان مرادیان ، یکی از منتخبان مردم استان در مجلس یازدهم در نامه ای سرگشاده به مردم مازندران و درکنار آن مخاطب قرار دادن رئیس جمهور ، بدلیل کم کاری دولت در خصوص مهار کرونا ویروس ، انتقاداتی تندی به روحانی داشت ..... نامه « مرادیان » به مردم مازندران و انتقاد تند از رئیس جمهور
شمال نیوز : کیوان مرادیان ، یکی از منتخبان مردم استان در مجلس یازدهم در نامه ای سرگشاده به مردم مازندران و درکنار آن مخاطب قرار دادن رئیس جمهور ، بدلیل کم کاری دولت در خصوص مهار کرونا ویروس ، انتقاداتی تندی به روحانی داشت .....(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در کنار پدرشان
به مناسبت ولادت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر، تصویری از مقام معظم رهبری در کنار پدرشان در فضای مجازی منتشر شد. سید جواد حسینی خامنه‌ای پدر بزگوار رهبر معظم انقلاب آذر ماه ۱۲۷۴ در نجف به دنیا آمد و پس از چند سال زندگی در شهر‌های خامنه و تبریز، برای تحصیل علوم دینی به قم و نجف رفت. پس از آن در شهر مشهد سکونت یافته و تا پایان عمر در این شهر ماند. سر انجام نیز در تیرماه سال ۶۵ درگذشت و در رواق حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.(ادامه)
لنج‌های ایرانی در دبی قبل و بعد کرونا +عکس
لنج‌های ایرانی در دبی/قبل از کرونا vs بعد از کرونا(ادامه)
افزایش نسبی دما در مازندران
هوای مازندران امروز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
دستکاری پلاک قم از ۱۶ به ۵۶، برای ورود به گیلان! +عکس
تصویر منتشر شده از یک خودروی زانتیا با پلاک قم در شهر لنگرود نشان می‌دهد که صاحب خودرو علی رغم تاکیدات بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع کرونا، برای سلامتی خود و هموطنانش ارزشی قائل نیست و با تغییر پلاک خود از ۱۶ استان قم به ۵۶ استان گیلان تلاش دارد قانون محدودیت ورود خودرو‌های غیر بومی به این استان را زیر پا بگذارد.(ادامه)
خودرو سمند ایرانی در روسیه ! +عکس
درسال های گذشته خودروی ملی ایران به بازارهایی همچون روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان صادرمی شد اما پس از ایجاد تحریم های بین المللی و مشکلات به وجود آمده برای شرکت ایران خودرو، صادرات این خودرو ها به کلی متوقف شد.(ادامه)
عکس: بلایی که رانش زمین سر فاز ۴ آزاد راه تهران_شمال آورد
بخشی از فاز چهار آزادراه تهران-شمال دچار رانش زمین شد که تصویر آن را مشاهده می‌کنید. این فاز که در بخش استان مازندران واقع شده، چند سالی می‌شود که افتتاح و بهره‌برداری شده است.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی دوشنبه ۱۹ اسفند
(ادامه)
عکس/ وقتی «محمد بنا» کشتی می گرفت
محمد بنا سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دوران جوانی در وزن ۶۸ کیلوگرم کشتی می گرفت و یک مدال نقره جهانی و یک طلای قهرمانی اسیا را برای ایران کسب کرد. (ادامه)
شاعری :اقدامات دولت برای کنترل کرونا در مازندران افزایش یابد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران اوضاع استان را به دلیل شیوع کرونا بحرانی دانست و از دولت خواست اقدامات خود را برای کنترل ویروس کرونا افزایش دهد.(ادامه)
خودقرنطینه ای بهترین روش مدیریت کرونا است
نماینده وزیر بهداشت در ستاد مقابله با کرونا در استان های شمالی، خودقرنطینگی را بهترین روش برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی شانزدهمین شطرنج باز ایران در بخش مردان است که عنوان استاد بزرگی‌اش توسط فیده به تصویب نهایی رسیده است..... آرین غلامی نوجوان شطرنج باز مازندرانی رسماً استاد بزرگ شطرنج شد
شمال نیوز : غلامی شانزدهمین شطرنج باز ایران در بخش مردان است که عنوان استاد بزرگی‌اش توسط فیده به تصویب نهایی رسیده است.....(ادامه)
شمال نیوز : علی کریمی  گفت: براساس اعلام مقامات مسؤول آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در مازندران از مرز ۶۵۰ تن گذشت که موجب نگرانی شدید مردم و مسؤولان این استان شد..... کریمی فیروزجایی : دولت در تعیین ساعات کار ادارات بی‌برنامه عمل می کند / رئیس جمهور و اعضای دولت به مازندران بیایند
شمال نیوز : علی کریمی گفت: براساس اعلام مقامات مسؤول آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در مازندران از مرز ۶۵۰ تن گذشت که موجب نگرانی شدید مردم و مسؤولان این استان شد.....(ادامه)
شمال نیوز : یکی از نیازهای استان گیلان پس از احداث بیمارستان سیار نیاز به کادر درمانی و پرستار است تا با حضور کادر درمانی از دیگر استان‌های کشور به گیلان باری را از دوش سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا بردارند..... احداث بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه در گیلان/ کادر درمانی موردنیاز بیمارستان سیار تأمین‌ شد
شمال نیوز : یکی از نیازهای استان گیلان پس از احداث بیمارستان سیار نیاز به کادر درمانی و پرستار است تا با حضور کادر درمانی از دیگر استان‌های کشور به گیلان باری را از دوش سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا بردارند.....(ادامه)
چهارمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل بدنیا آمد+ تصاویر
طبق اطلاعیه روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل چهارمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در این شهرستان بدنیا آمد.(ادامه)
یک نماینده دیگر مجلس یازدهم مبتلا به کرونا شد
روح الله عباسپور نماینده منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم با انتشار فیلمی خبر داد که از مدتی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده است.(ادامه)
چه کسانی مشمول تعویق اقساط وام می‌شوند؟
بعد از مصوبه شورای پول و اعتبار در رابطه با حمایت از صاحبان کسب‌وکار و سایر اشخاص، نظرات متفاوتی در رابطه با مشمولیت افراد مطرح است، این در حالی است که اقساط وام‌های قرض‌الحسنه کلیه افراد به تعویق خواهد افتاد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.