.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یارانه نقدی اسفندماه امشب واریز می‌شود
یکصد و نهمین مرحله یارانه نقدی امشب (۲۰ اسفند ۹۸) راس ساعت ۲۴، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
فوت ۲۷ نفر بر اثر کرونا در مازندران
۲۷ نفر تاکنون در مازندران بر اثر بیماری کرونا جان باختند.(ادامه)
تشدید گشت‌های نظارتی تعزیرات در مازندران
از زمان شیوع کرونا و نزدیک شدن به سال نو، گشت‌های نظارتی تعزیرات در مازندران با شدت بیشتری در حال انجام است.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی سه شنبه ۲۰ اسفند
(ادامه)
اینفوگرافی/ نکاتی که باید برای جلوگیری از آلودگی نان رعایت کنیم
با توجه به اینکه نان از اقلام مصرفی روزانه مردم ایران است، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هنگام تهیه نان باید به این نکات ضروری توجه کنیم.(ادامه)
سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی لغو شد
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی (ع) برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.(ادامه)
اقدام شایسته یک صاحب‌خانه قمی +عکس
اقدام شایسته یک صاحب‌خانه قمی و دادن عیدی به مستاجر(ادامه)
سد‌های مازندران ۵ درصد تا سرریز شدن
٩۵ درصد از مخازن سدهای مازندران اکنون آبگیری شده است.(ادامه)
تداوم افزایش نسبی دما در مازندران
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصویری ویژه از نجوای حاج قاسم در کنار مزار حضرت زینب
تصویری ویژه از نجوای حاج قاسم سلیمانی در کنار مزار مطهر حضرت زینب(س) را به بهانه سالروز وفات زینب کبری(س) را ببینید. (ادامه)
جدیدترین خلاقیت ایرانی‌ها برای پیشگیری از کرونا +عکس
چوب بستنی رو هم به خلاقیت‌های عابربانکی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا اضافه کنید.(ادامه)
وضعیت عمومی مدیرعامل هلال احمر مازندران روبه بهبودی است
وضعیت عمومی مجتبی اکبری مدیرعامل پرتلاش هلال احمر مازندران که به کرونا ویروس مبتلا شده، روبه بهبودی است.(ادامه)
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند. معروف‌ترین چهره‌هایی که در چند روز گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند + تصاویر
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند.(ادامه)
آیا کرونای ایران با ووهان فرق دارد؟
سخنگوی وزارت بهداشت گفت که اظهارات یکی از نمایندگان مجلس از مطالب مطروحه توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز با نمایندگان، صحت ندارد و از اساس کذب و بی پایه است.(ادامه)
انصاری‌فرد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به تصمیمات عجیب در این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
جنگ جهانی با کرونا؛ از تهدید به اعدام درچین تا قرنطینه شهرها در ایتالیا/ آمریکا؛ نبود کیت آزمایشگاهی و انتقاد از دونالد ترامپ / ژاپن؛ آموزش به شهروندان / کره‌جنوبی؛ شیوه‌ای متفاوت برای جنگ با کروناویروس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : لاهوتی بیان کرد: مسئولان بیمارستان های استان باید این دقت را داشته باشند که برخی بیماران را که به سایر بیماری ها نظیر سرماخوردگی یا انفولانزا مبتلا هستند و امکان نگهداری آنها در منازل است، ترخیص کنند که.... لاهوتی : بسیاری از مبتلایان به خاطر نبود تخت در گیلان جان باختند / فعالیت‌های اقصادی در گیلان تعطیل شده است
شمال نیوز : لاهوتی بیان کرد: مسئولان بیمارستان های استان باید این دقت را داشته باشند که برخی بیماران را که به سایر بیماری ها نظیر سرماخوردگی یا انفولانزا مبتلا هستند و امکان نگهداری آنها در منازل است، ترخیص کنند که....(ادامه)
شمال نیوز : حسن قشقاوی نوشت: با سلام ، بنده در ماموریت خارج از کشور هستم و  به صورت لحظه ای در حال مقایسه ایران با مثلا کشوری مثلا مانند ایتالیا  در باره نحوه برخورد با کروناهستم . چند تفاوت مشهود  را بین ایران وایتالیا و سایر کشورهای غربی به صورت ذیل می بینم..... چند مقایسه کرونایی سفیر مازنی کشورمان در اسپانیا بین ایران و کشورهای غربی
شمال نیوز : حسن قشقاوی نوشت: با سلام ، بنده در ماموریت خارج از کشور هستم و به صورت لحظه ای در حال مقایسه ایران با مثلا کشوری مثلا مانند ایتالیا در باره نحوه برخورد با کروناهستم . چند تفاوت مشهود را بین ایران وایتالیا و سایر کشورهای غربی به صورت ذیل می بینم.....(ادامه)
"حکم کسی که نگذاشت قم قرنطینه شود چیست؟"
گروهی فکر می‌کردند در هیچ حالی نباید تخفیفی قائل شد. انگار که کفر می‌شود، کفری که حکمش اعدام است. اما سلامت مردم مهم است و با خیالات نمی‌توان سلامت مردم را به بازی گرفت. در هر حال علما قبول کردند که برخی از نماز جماعت‌ها و نماز جمعه تعطیل شود اما برخی نه.(ادامه)
 ایرنا - توقف ناگهانی و چشمگیر روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران طی دو روز اخیر ابهاماتی را برای مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده است. توقف عجیب رشد تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران
ایرنا - توقف ناگهانی و چشمگیر روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران طی دو روز اخیر ابهاماتی را برای مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده است.(ادامه)
مدیران هلال احمر گیلان و مازندران در قرنطینه
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: مدیران عامل هلال احمر استانهای گیلان و مازندران به دلیل علائم مشکوک به کرونا در محل قرطینه قرار گرفتند.(ادامه)
دانشکده بهداشت و مؤسسه ملی تحقیقات سلامت راهنمای چگونگی استفاده از انواع گوشت و جلوگیری از آلوده شدن به کرونا را منتشر کرد. چگونه «گوشت» را از آلوده شدن به کرونا حفظ کنیم؟
دانشکده بهداشت و مؤسسه ملی تحقیقات سلامت راهنمای چگونگی استفاده از انواع گوشت و جلوگیری از آلوده شدن به کرونا را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندرود از سوی شورای نگهبان خبر داد. صحت انتخابات مجلس در حوزه ساری و میاندرود تایید شد
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندرود از سوی شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
مخالفت علما با قرنطینه قم، شایعه دشمن است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مخالفت مراجع و علما با قرنطینه‌شدن قم، شایعه دشمن است و صحت ندارد، تصریح کرد: علما از همان ابتدای پیدایش کرونا، تصریح کردند که رعایت دستورالعمل‌های پزشکی بر همه واجب است.(ادامه)
پاسخ به شائبه تفاوت ابتلای مردم و مسئولان به کرونا
علی ربیعی درباره تفاوت ویروس کرونای مسئولان و مردم گفت: «مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از حضور آنها در بین مردم است.»(ادامه)
جزئیات جلسه فوق‌العاده مجلس درباره کرونا
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان جزئیاتی از جلسه امروز پارلمان برای بررسی راه‌های مقابله با "کرونا" گفت: در این جلسه مقرر شد تا ستاد پشتیبانی به ریاست رئیس‌جمهور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکیل شود.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار به دیار باقی شتافت. فرمانده سپاه فریدونکنار به دیار باقی شتافت
شمال نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار به دیار باقی شتافت.(ادامه)
اعتبار داشتن کارت‌های بانکی تاریخ گذشته تا پایان فروردین
کارت‌های بانکی تاریخ گذشته تا پایان فرودین ماه اعتبار دارند.(ادامه)
استفتاء درباره نگرانی از کرونا و ثبت‌نام حج تمتع ۹۹
نام‌نویسی حج تمتع ۹۹ در حال انجام است، اما برخی با توجه به شایعه‌پراکنی رسانه‌های بیگانه، از ترس کرونا نام‌نویسی برای تشرف به حج تمتع ۹۹ را به سال‌های بعد موکول کرده‌اند که در این باره از دفتر رهبر معظم انقلاب استفتاءکرده‌ایم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.