.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 عادل عالیشان به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان مازندران منصوب شد. عادل عالیشان سرپرست هیئت کشتی مازندران شد
عادل عالیشان به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مردم با مسافرت‌های غیر ضروری ، برای خود ، مردم و مسئولان استان مازندران مانع و اخلالی در رسیدگی بهتر و سریع‌تر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا ایجاد نکنند. نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار لغو مسافرت‌های غیرضروری به استان شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مردم با مسافرت‌های غیر ضروری ، برای خود ، مردم و مسئولان استان مازندران مانع و اخلالی در رسیدگی بهتر و سریع‌تر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا ایجاد نکنند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حکمی ، مدیرکل کاریابی و هدایت کار کشور را منصوب کرد. یک مازندرانی به سمت " مدیرکل کاریابی و هدایت کار کشور" منصوب شد
شمال نیوز: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حکمی ، مدیرکل کاریابی و هدایت کار کشور را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با تصمیم دولت ۱۲۳۰ میلیارد ریال برای تهیه و تدارک داروهای مورد نیاز درمان کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران و بابل اختصاص یافت. اعتبار 1230میلیاردی دولت برای شکست کرونا در مازندران
شمال نیوز: با تصمیم دولت ۱۲۳۰ میلیارد ریال برای تهیه و تدارک داروهای مورد نیاز درمان کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران و بابل اختصاص یافت.(ادامه)
جزییات پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد کردند با تعطیل کردن جمعه و شنبه در کل کشور، ارتباط ایران را یک روز با دنیا افزایش دهند.(ادامه)
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت. پیام تبریک روحانی به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت.(ادامه)
حداقل حقوق سال ۹۹ کارمندان مشخص شد
بررسی قانون بودجه نشان می دهد، در نهایت شورای نگهبان افزایش حداقل حقوق کارمندان دولت به دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پذیرفت و این بند در قانون بودجه درج شده است.(ادامه)
تصاویر جدید از ویروس کرونا
وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که دانشمندان این کشور توانسته‌‌اند به چینش ژنی ویروس کرونا دست پیدا کنند.(ادامه)
دلتنگی مادری برای فرز‌ندش + عکس
(ادامه)
نماینده دوره مجلس ششم درگذشت
حمید کهرام نماینده اسبق اهواز در مجلس ششم شورای اسلامی امروز درگذشت.(ادامه)
دکتر غلامعلی معنویان سورکی امروز بر اثر بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به‌عنوان اولین شهید مدافع سلامت میاندورود نام گرفت. "غلامعلی معنویان" اولین شهید مدافع سلامت میاندورود نام گرفت
دکتر غلامعلی معنویان سورکی امروز بر اثر بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به‌عنوان اولین شهید مدافع سلامت میاندورود نام گرفت.(ادامه)
برخی فلسفه این نامگذاری‌ها را جلب توجه مردم و مسئولان به یک ارزش و یا نقیصه و مشکل می‌دانند که مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر روی آن تاکید می‌ورزند و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام و تمرکز بر روی آن امور می‌کنند. نگاهی به شعار‌های ۲۱ سال اخیر/ فلسفه نام‌گذاری‌های سالیانه چیست؟
برخی فلسفه این نامگذاری‌ها را جلب توجه مردم و مسئولان به یک ارزش و یا نقیصه و مشکل می‌دانند که مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر روی آن تاکید می‌ورزند و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام و تمرکز بر روی آن امور می‌کنند.(ادامه)
کرونا ۱۵ فروردین از بین می‌رود؟
از ۱۵ فروردین به بعد میزان ابتلا به ویروس کرونا بر اساس تخمین‌های انجام شده سیر نزولی پیدا می‌کند.(ادامه)
تصویربرداری سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه مازندران به پایان رسیده و تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است. زمان دقیق پخش سریال «پایتخت ۶»
تصویربرداری سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه مازندران به پایان رسیده و تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است.(ادامه)
عید نوروز امسال در تمام کشور‌ها چه ساعتی است؟ لحظه تحویل سال ۹۹ در کشور‌های مختلف ساعت چند است؟ لحظه تحویل سال در کشور ایران، ایتالیا، امریکا، کانادا، سوئد، آذربایجان و ... عید نوروز امسال در تمام کشور‌ها چه ساعتی است؟
عید نوروز امسال در تمام کشور‌ها چه ساعتی است؟ لحظه تحویل سال ۹۹ در کشور‌های مختلف ساعت چند است؟ لحظه تحویل سال در کشور ایران، ایتالیا، امریکا، کانادا، سوئد، آذربایجان و ...(ادامه)
پیشکسوت فوتبال ایران درگذشت
پیشکسوت و مربی سازنده فوتبال ایران صبح امروز (پنجشنبه) درگذشت.(ادامه)
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک یادداشت اعتراض خود را نسبت به مسئولان باشگاه استقلال علنی کرد. اعتراض تند و علنی فرهاد مجیدی به وزارت ورزش
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک یادداشت اعتراض خود را نسبت به مسئولان باشگاه استقلال علنی کرد.(ادامه)
کاهش ۷ درصدی مصدومین تصادفات رانندگی در مازندران
علی عباسی از کاهش 7درصدی مصدومین تصادفات رانندگی در استان مازندران خبر داد.(ادامه)

سهام شرکت ژاپنیFujifilm Toyama Chemical  پس از ستایش مقامات چینی از یکی از داروهای آن، به شدت افزایش یافته است. این شرکت نوعی دارو برای مبارزه با انفولانزا تولید می کنند که چینی ها معتقدند در درمان کرونا موثر است. پژوهشگران چینی پس از آزمایشات بالینی این دارو روی بیماران مبتلا به کرونا از این دارو به عنوان یک داروی مفید و اثربخش در درمان یاد کرده اند. داروی ژاپنی آنفولانزا روی کرونا هم جواب می دهد؟ / بیماران در چین پس از مصرف این دارو، در عرض 4 روز درمان شده اند / وزارت بهداشت ژاپن: این دارو روی افرادی که علائم شدیدی دارند، موثر نیست(خبر)
سهام شرکت ژاپنیFujifilm Toyama Chemical پس از ستایش مقامات چینی از یکی از داروهای آن، به شدت افزایش یافته است. این شرکت نوعی دارو برای مبارزه با انفولانزا تولید می کنند که چینی ها معتقدند در درمان کرونا موثر است. پژوهشگران چینی پس از آزمایشات بالینی این دارو روی بیماران مبتلا به کرونا از این دارو به عنوان یک داروی مفید و اثربخش در درمان یاد کرده اند.(ادامه)
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۴۶ مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۸۴۰۷ نفر رسید.
 
فوتی‌ها ۱۲۸۴ نفر، مبتلایان ۱۸۴۰۷ نفر و بهبودی ۵۹۷۹ نفر/ ثبت ۱۴۰ مورد جدید ابتلادر استان های شمالی
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۴۶ مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۸۴۰۷ نفر رسید. (ادامه)
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند. با تعطیلی صنوف غیرضرور و کنترل خروجی‌ شهرها، زنجیره انتقال کرونا را قطع کنید
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند.(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
محمود صادقی از اقدامات آیت‌الله رئیسی تشکر کرد
عضو فراکسیون امید مجلس از اقدامات اخیر آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه تشکر کرد.(ادامه)
آمریکا با تعلیق برخی از تحریم‌های ایران موافقت کرد
مدیر سازمان جهانی بهداشت به شبکه لبنانی «المیادین» ضمن مخالفت با سیاسی کردن ویروس کرونا گفت، آمریکا با تعلیق برخی از تحریم‌های ایران موافقت کرد. به گفته او، این تحریم ها به ویژه مربوط به تسهیل اقدامات بانکی است.(ادامه)
مشخصات کنسول پلی استیشن ۵ رسما اعلام شد
(ادامه)
آوازخوانی بسیار زیبای جوان چوپان سوژه رسانه‌ها شد
ویدئوی آوازخوانی بسیار زیبای جوان چوپان این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.(ادامه)
نوروز ۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند. امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی، سفر و مهمانی می تواند به قیمت جان عزیزانمان تمام شود. سفر نوروزی؛ تیر خلاص به سلامت جامعه
نوروز ۹۹ شاید متفاوت ترین نوروزی باشد که ایرانی ها تجربه می کنند. امسال هرگونه دید و بازدید نوروزی، سفر و مهمانی می تواند به قیمت جان عزیزانمان تمام شود. (ادامه)
عروسی پرستاره یحیی گل محمدی/عکس
در عروسی گل‌محمدی خیلی از ستاره‌های پرسپولیس حضور داشتند. (ادامه)
۴ میلیون نفر وام و ۳ میلیون خانوار بسته معیشتی می‌گیرند
سخنگوی دولت گفت: ۴ میلیون نفر وام و ۳ میلیون خانوار بسته معیشتی می‌گیرند.(ادامه)
حضور در اجتماع و بی‌توجهی به توصیه‌های پزشکان، عامل اصلی در جولان بیماری کرونا در جامعه است و مردم نباید با حضور در محل‌های پرتجمع، موجبات فوت همشهریان خود را فراهم کنند. کرونا در هر ساعت موجب فوت ۳ نفر در ایران می‌شود / هر ساعت، ۴۳ شهروند ایرانی مبتلا می‌شوند
حضور در اجتماع و بی‌توجهی به توصیه‌های پزشکان، عامل اصلی در جولان بیماری کرونا در جامعه است و مردم نباید با حضور در محل‌های پرتجمع، موجبات فوت همشهریان خود را فراهم کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.887 seconds.