.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است. ترخیص وزیر صمت از بیمارستان
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.(ادامه)
«در شرایط کنونی که مردم عزیزمان با یک ویروس و بیماری جهانی مواجهند حضور و ظهور مسئولان دولتی در میادین بحران می تواند مایه آرامش مردم و سرعت در حل مشکلات گردد. شرایطی جنگی است، شخصا در قرارگاه فرماندهی سلامت مستقر شوید
«در شرایط کنونی که مردم عزیزمان با یک ویروس و بیماری جهانی مواجهند حضور و ظهور مسئولان دولتی در میادین بحران می تواند مایه آرامش مردم و سرعت در حل مشکلات گردد.(ادامه)
روش قطعی تشخیص کرونا اعلام شد
دکتر حسین کرم‌پور، عضو هیئت مدیره انجمن رادیولوژی ایران گفت: بهترین کلید تشخیص بیماری ویروس کرونا، تغییرات ریه بیمار است.(ادامه)
شمال نیوز : مردمداری،اخلاق نیکو،سعه صدر،پاک دستی و ساده زیستی از ویژگیهای ممتاز زنده یاد رمضان قاسمی بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود..... سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : مردمداری،اخلاق نیکو،سعه صدر،پاک دستی و ساده زیستی از ویژگیهای ممتاز زنده یاد رمضان قاسمی بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود.....(ادامه)
تعزیرات مازندران ۴۰ هزار ماسک و دستکش احتکاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت که ۴۰ هزار ماسک و دستکش کشف شده از محتکران کالاهای بهداشتی در استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.(ادامه)
تصویر دیده نشده از "ابومهدی المهندس" در ایام جوانی
تصویری دیده‌نشده از فرمانده بزرگ مقاومت عراق، شهیدِ مجاهد حاج "ابومهدی المهندس" در ایام جوانی(ادامه)

شمال نیوز: رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران استان‌های  مازندران، قم و گیلان ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استان‌ها در مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت همه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد. روحانی: پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با قاطعیت اجرا شود
شمال نیوز: رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران استان‌های مازندران، قم و گیلان ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استان‌ها در مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت همه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد.(ادامه)
پیروانی هم استعفا کرده است؟
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از سمت خود استعفا نکرده و همچنان در کنار این تیم خواهد بود.(ادامه)
پرداخت و دریافت پول در شعب بانک‌ها ممنوع شد
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: پرداخت و دریافت پول در شعب بانک‌ها ممنوع است.(ادامه)
هیچ‌کس بهتر از رئیس‌جمهور نمی‌تواند نیروی همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی را در یک راستا تجمیع کند. دستگاه‌های اجرایی که زیرنظر خودش فعالیت می‌کنند و دستگاه‌های حاکمیتی هم به دستور رهبری موظف به همکاری همه‌جانبه شده‌اند. آقای روحانی! فرمانده میدان باشید...(يادداشت)
هیچ‌کس بهتر از رئیس‌جمهور نمی‌تواند نیروی همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی را در یک راستا تجمیع کند. دستگاه‌های اجرایی که زیرنظر خودش فعالیت می‌کنند و دستگاه‌های حاکمیتی هم به دستور رهبری موظف به همکاری همه‌جانبه شده‌اند.(ادامه)
راه اندازی مراکز مراقبتی بیماران تنفسی در مازندران
مراکز مراقبتی بیماران تنفسی در شهرستان‌های مازندران راه اندازی خواهد شد.(ادامه)
لغو دو مسیر پروازی فرودگاه بین المللی ساری
دو مسیر پروازی فرودگاه بین المللی ساری امروز سه شنبه ۲۰ اسفند باطل شد.(ادامه)
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی،881 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 8042 نفر رسید. فوتی ها 291 نفر / تعداد مبتلایان: 8042 نفر/ بهبودی 2731 نفر از بیماران کووید19
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی،881 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 8042 نفر رسید.(ادامه)
بازارهای هفتگی ساری تعطیل شده است
شهردار ساری گفت: بازارهای هفتگی ساری برای قطع چرخه انتقال کرونا ویروس و حفظ سلامت شهروندان تعطیل شده است.(ادامه)
یادداشت ذیل تحلیل و خوانشی است بر اشعار امام(ره) از سوی جناب کمال رستمعلی که از چهره‌های شناخته شده شعر و ادب استان‌مان است، با نگاهی به رویکرد عرفانی و شهودی در دیوان اشعار امام عظیم‌الشان خوانش کمال رستمعلی از اشعار امام خمینی (ره)
یادداشت ذیل تحلیل و خوانشی است بر اشعار امام(ره) از سوی جناب کمال رستمعلی که از چهره‌های شناخته شده شعر و ادب استان‌مان است، با نگاهی به رویکرد عرفانی و شهودی در دیوان اشعار امام عظیم‌الشان(ادامه)
داروی بیماران کرونایی روزانه تامین می شود/ایجاد ۱۳۵۰ تخت مراقبتی
نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در استان های شمالی با اشاره به تامین روزانه دارو برای بیماران گفت: تاکنون از نظر دارو با کمبود مواجه نشدیم.(ادامه)
عکس/ ضدعفونی کعبه
مقامات مسجدالحرام و مسجدالنبی اعلام کردند برای پیشگیری از ابتلای زائران به ویروس کرونا روزی ۴ مرتبه مساجد شستشو و ضدعفونی می‌شوند.(ادامه)
سیدمحمد هاشمی‌تبار، مداح، نوحه‌خوان و پرچمدار هیأت فاطمیه تهران دار فانی را وداع گفت. درگذشت یکی دیگر از پیرغلامان حسینی
سیدمحمد هاشمی‌تبار، مداح، نوحه‌خوان و پرچمدار هیأت فاطمیه تهران دار فانی را وداع گفت.(ادامه)

حضرت آیت الله خامنه‌ای با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند موافقت کردند. «مدافعان سلامت»، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند
حضرت آیت الله خامنه‌ای با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند موافقت کردند.(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۲۰ اسفند ۹۸
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش جزئی همراه است.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۲۰ اسفند ۹۸
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.(ادامه)
عکس جنجالی از ستاره استقلال
ستاره متعصب این روزهای استقلال پیش از این عضو پرسپولیس بود.(ادامه)
احتمال برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در شهریور
رئیس ستاد انتخابات کشور از احتمال برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس یازدهم در ۱۱ حوزه انتخابیه در شهریور ماه خبر داد.(ادامه)
دست‌نوشته خواندنی یک هموطن در ورودی شهر رشت
یک شهروند گیلانی بر تابلوی دست نوشته ای نوشته است:ببخشید که می گوییم سفر نکنید... همیشه میزبان بودیم امروز بیمار... دعا کنید، کمک کنید تا دوباره میزبانتان باشیم.(ادامه)
خیابان‌های شهر «ساری» در استان مازندران که هر ساله در این روزها بازار شلوغ و پر از حس زندگی را به خود می‌دید، امسال به علت شیوع ویروس کرونا روزهای تلخ و سرشار از سکوت را تجربه می‌کند. مردم اغلب در خانه هایشان حضور دارند و برای خریدهای ضروری بیرون می‌روند. بازار نیز خلوت شده و بسیاری از کسبه برای حفظ سلامتی خود و همشهریانشان مغازه ها را تعطیل کرده‌اند. دریا و جنگل هم پذیرای مسافر نیست. اما در این میان هستند افرادی که بدون توجه به هشدارها این ویروس خطرناک را جدی نگرفته اند و به زندگی عادی خود می‌پردازند. زندگی در شرایط “کرونایی” مردم ساری(خبر)
خیابان‌های شهر «ساری» در استان مازندران که هر ساله در این روزها بازار شلوغ و پر از حس زندگی را به خود می‌دید، امسال به علت شیوع ویروس کرونا روزهای تلخ و سرشار از سکوت را تجربه می‌کند. مردم اغلب در خانه هایشان حضور دارند و برای خریدهای ضروری بیرون می‌روند. بازار نیز خلوت شده و بسیاری از کسبه برای حفظ سلامتی خود و همشهریانشان مغازه ها را تعطیل کرده‌اند. دریا و جنگل هم پذیرای مسافر نیست. اما در این میان هستند افرادی که بدون توجه به هشدارها این ویروس خطرناک را جدی نگرفته اند و به زندگی عادی خود می‌پردازند.(ادامه)
خوردن مرغ‌های طعم دار تا اطلاع بعدی ممنوع
مردم از خوردن مرغ‌های فله طعم دار تا اطلاع بعدی خودداری کنند.(ادامه)
نوستالژی/ عکسی زیرخاکی از نوجوانی غلامرضا عنایتی!
غلامرضا عنایتی مهاجم مشهدی الاصل سابق ابومسلم و استقلال، یکی از برترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران است. در زیر عکسی از این ستاره سابق فوتبال را در یکی از مسابقات آموزشگاهی می بینید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
انجام موفق عملیات وارسی پروازی باند جدید فرودگاه رامسر
عملیات وارسی طرح‌های پروازی فرودگاه رامسر، توسط متخصصان با موفقیت انجام شد.(ادامه)
عکس/ بیمارستان صحرایی برای استقرار بیماران کرونایی
باشگاه ورزشی طالقانی لنگرود در مرکز این شهر برای بیماران کرونایی تجهیز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.