.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
‏عکس: قهرمان المپیک در پوشش جدید برای کمک به مبتلایان کرونا
کمیل قاسمی ملی پوش اسبق کشتی و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک، از دیروز در شهرستان رودسر در شرق استان گیلان و یکی از کانون‌های فعلی شیوع ویروس کرونا حضور یافته.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
اینفوگرافی/ الکل اتانول ویروس کرونا را چند دقیقه‌ای نابود می‌کند؟
الکل اتانول، وایتکس، آب اکسیژنه و بتادین چقدر زمان لازم دارند تا ویروس‌ها رو نابود کنند؟(ادامه)
نکاتی مهم در روزهای قرنطینه+عکس
در روزهای قرنطینه چطور فضای خانه را آرام نگه داریم؟(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی شنبه ۲۴ اسفند
(ادامه)
نیازآذری:مازندران برای توقف بیماری کرونا قرنطینه شود
نماینده مردم بابل در مجلس، خواستار قرنطینه استان برای توقف روند شیوع بیماری کرونا در استان شد.(ادامه)
استاندار : ترددهای بین شهری برای پیشگیری از کرونا در مازندران متوقف شود
استاندار مازندران گفت: برای کنترل شیوع کرونا و مقابله با آن ترددهای بین شهری نیز در استان باید متوقف شود.(ادامه)
دریای خزر تا دوشنبه به کام صیادان
وضعیت دریای مازندران از امروز تا روز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه آرام و مساعد است.(ادامه)
‏پیش گویی کرونا در کتابی در سال ۲۰۰۸ +عکس
پیش گویی از کرونا در کتابی که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده(ادامه)
عکس: نحوه پیشگیری از کرونا و بیماری‌های ویروسی در نانوایی
نان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سبد غذایی خانوار ایرانی است؛ اما حالا با افزایش شیوع ویروس کرونا، در صورت پخت غیربهداشتی ممکن است جان هموطنان را به خطر بیندازد. در این اینفوگرافیک به چند راه ساده برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در نانوایی‌ها و مواردی که کارکنان نانوایی و مشتریان باید رعایت کنند اشاره شده است.(ادامه)
ترامپ تست کرونا خواهد داد
رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد برای تعیین ابتلا به ویروس کرونا آزمایش خواهد داد.(ادامه)
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد. نامه 100 نماینده به حسن روحانی برای تشکیل ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور+اسامی
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد.(ادامه)
فرماندهی سپاه شهرستان آمل در جریان وقایع بهمن ماه سال ۶۰ و فرماندهی سپاه کرمانشاه در زمان عملیات مرصاد از جمله سوابق سردار شعبانی است. سردار ناصر شعبانی در اثر ابتلا به کرونا درگذشت
فرماندهی سپاه شهرستان آمل در جریان وقایع بهمن ماه سال ۶۰ و فرماندهی سپاه کرمانشاه در زمان عملیات مرصاد از جمله سوابق سردار شعبانی است.(ادامه)
چرا برخی مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند؟
(ادامه)
برف، باران و هشدار وقوع سیل در ۱۰ استان
(ادامه)
داروهای بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی را از کجا تهیه کنیم؟
(ادامه)
احتمال افزایش یک ماه به سال تحصیلی مدارس
(ادامه)
پرداخت قبض برق با توجه به شیوع کرونا تا چه زمانی مهلت دارد؟
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳ هزار و ۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند..... ابتلای 192 نفر از مردم مازندران به کرونا در 24 ساعت گذشته / شناسایی 1289 نفر مبتلای جدید به ویروس کرونا + آمار همه استان ها
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳ هزار و ۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند.....(ادامه)
شمال نیوز : قاسم زاده گفت: چرخه انتقال ویروس در این شهرستان رو به افزایش بوده و این چرخه انتقال موجب افزایش بیماران بدحال شده است .... چرخه انتقال کروناویروس در بابل روبه افزایش است
شمال نیوز : قاسم زاده گفت: چرخه انتقال ویروس در این شهرستان رو به افزایش بوده و این چرخه انتقال موجب افزایش بیماران بدحال شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : سرلشکر باقری تاکید کرد: از ملت عزیز خواهش می کنم که به توصیه ها و درخواست های وزارت بهداشت عمل کنیم و با کمکی که می کنند این زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم. اگر زنجیره ادامه پیدا کند، طبعتا کنترل بیماری طولانی تر خواهد شد..... سرلشکر باقری: روال خلوت کردن شهرها در ۲۴ ساعت آینده آغاز می‌شود
شمال نیوز : سرلشکر باقری تاکید کرد: از ملت عزیز خواهش می کنم که به توصیه ها و درخواست های وزارت بهداشت عمل کنیم و با کمکی که می کنند این زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم. اگر زنجیره ادامه پیدا کند، طبعتا کنترل بیماری طولانی تر خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد مبتلایان در حالی به ۱۰۰۷۵ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۲۷۶ نفر هم بهبود یافته و مرخص شده اند..... شناسایی ۱۰۷۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا/ ۳۲۷۶ نفر از مبتلایان بهبود یافتند + تعداد مبتلایان در استانها ظرف ۲۴ ساعت گذشته
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد مبتلایان در حالی به ۱۰۰۷۵ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۲۷۶ نفر هم بهبود یافته و مرخص شده اند.....(ادامه)
قرارگاه بهداشتی و درمانی" برای سازماندهی خدمات به مردم تشکیل شود / تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک داشته و بر اقتدار ملّی بیفزاید....(خبر)
(ادامه)
گیلان به آرامش نسبی رسیده است
نمکی گفت: در استان های گیلان و قم موج ورود کرونا نسبت به خروج منفی شده است.(ادامه)
۶۷ درصد ماهیان استخوانی صید شده خزری از گونه سفید است
مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به کاهش میزان صید در استان گفت: ۶۷ درصد ماهیان استخوانی صید شده مربوط به گونه سفید بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگاران رهبری طی نامه‌هایی به وزرا درخواست‌هایی را برای رفاه حال مردم در شرایط مقابله باکرونا مطرح کرد. نامه‌های آیت‌الله معلمی به وزرای اقتصاد ، نیرو و رئیس سازمان تامین اجتماعی
شمال نیوز : آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگاران رهبری طی نامه‌هایی به وزرا درخواست‌هایی را برای رفاه حال مردم در شرایط مقابله باکرونا مطرح کرد.(ادامه)
جایگاه داران موظف به سوختگیری همه خودرو‌ها
جایگاه داران سوخت و نیز اپراتور‌ها موظف به سوختگیری برای خودرو‌های مراجعه کنندگان هستند.(ادامه)
مجهزتر شدن بیمارستان امام خمینی ساری
فاز نخست طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) ساری افتتاح شد.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۲۲ اسفند ۹۸
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون تومان داد و ستد شد.(ادامه)
از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، شماری از مسئولان کشور به این ویروس مبتلا شدند که برخی از آنان روند درمان را طی کرده و بهبود یافته اند و برخی نیز جان باخته‌اند. کدام مقامات کشور کرونا گرفته‌اند؟ / از جهانگیری تا چند نماینده مجلس
از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، شماری از مسئولان کشور به این ویروس مبتلا شدند که برخی از آنان روند درمان را طی کرده و بهبود یافته اند و برخی نیز جان باخته‌اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.024 seconds.