.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تست کرونا کدام مسؤول مازندران تاکنون مثبت بود؟
تعدادی از مسؤولان مازندرانی تاکنون به دلیل مثبت بودن کرونا در قرنطینه خانگی قرار داشته و یا تحت درمان قرار دارند.(ادامه)
توزیع مرغ به بازار‌های مازندران بدون محدودیت
مدیر کل صنعت مازندران گفت: هیچ محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد در استان وجود ندارد.(ادامه)
روستا‌ها در خطر کرونا قرار دارند
نماینده وزیر بهداشت در استان‌های شمالی نسبت به انتقال موج کرونا به روستا‌ها هشدار داد.(ادامه)
انتقاد دبیر شورای ائتلاف مازندران از ضعف دولت در مدیریت مبارزه با کرونا
دبیر شورای ائتلاف انقلاب مازندران گفت باید مسرور بود که روند «کرونا» در همسایگی‌مان در حال مهار شدن هست اما چرا نباید این روند در استان مازندران نیز عملیاتی شود؟!(ادامه)
قرنطینه شدن افراد حاضر در تجمعات چهارشنبه پایان سال
دادستان عمومی و انقلاب بابل گفت: افراد حاضر در تجمعات چهارشنبه آخر سال ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.(ادامه)
مشارکت اعضای هلال احمر مازندران برای مهار کروناویروس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت گسترده اعضای این جمعیت دربرنامه های پیشگیری و مهار ویروس مرگبار کرونا دراستان خبر داد.(ادامه)
استاندار : جایگاه مدیریت شهری در مقابله با کرونا تعیین کننده است
استاندار مازندران، نقش و جایگاه مدیریت شهری را در مقابله با کرونا ویروس بسیار اساسی و تعیین کننده بیان کرد.(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۲۵ اسفند ۹۸
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی همراه است.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۲۵ اسفند ۹۸
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.(ادامه)
شهادت یک کادر درمانی دیگر در مازندران
کارشناس بیهوشی و مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل به دلیل ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
۶۵۸۴ مازندرانی در مرحله دوم مسکن ملی نامنویسی کردند
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با ثبت نام شش هزار و ۵۸۴ نفر در مرحله دوم مسکن شمار متقاضیان مسکن ملی طی دو مرحله در استان به حدود ۹ هزار نفر رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز:

سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 21 شهریور ماه 99 خبر داد. موافقت شورای نگهبان با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در 21 شهریور
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 21 شهریور ماه 99 خبر داد.(ادامه)
چرا ما تا این حد از کرونا می‌ترسیم؟
مردم انتظار اطلاع‌رسانی صحیح از سوی مقامات کشور خود دارند، چیزی که ما حتی در آمریکا هم شاهد آن نبودیم؛ بنابراین با وجود اینکه دامن زدن بر ترس و وحشت عمومی بی فایده است، اما باید اذعان کرد که اوضاع واقعاً ترسناک است.(ادامه)
محققان بر این باورند که واکنش بدن انسان‌ها در فضا، از زمین متفاوت است. بنابراین فضانوردان باید اقدامات احتیاطی گوناگونی انجام دهند. اگر کرونا ویروس در فضا منتشر شود...
محققان بر این باورند که واکنش بدن انسان‌ها در فضا، از زمین متفاوت است. بنابراین فضانوردان باید اقدامات احتیاطی گوناگونی انجام دهند.(ادامه)
پایان مرگ و میر پرندگان مهاجر در میانکاله
تلفات پرندگان مهاجر تالاب بین المللی میانکاله پس از گذشت ۵۰ روز و با مهاجرت این گونه های نادر و منحصربفرد پایان یافت.(ادامه)
عکس/ ابتکار عجیب برای مقابله با کرونا در اتریش
وقتی یک اتریشی برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا دست به ابتکار جالب اما خنده داری می‌زند.(ادامه)
هر فرد کرونایی اگر برای خرید به مغازه برود دو نفر و اگر به مترو برود، می‌تواند ۲۰ نفر را آلوده کند / به دنبال این هستیم که ببینیم آیا کرونا در ایران و ایتالیا نسبت به چین و سایر اروپا وحشی‌تر است؟....(خبر)
(ادامه)
۱۰ نکته کلیدی برای بنزین زدن در روزهای کرونایی
پمپ‌بنزین‌ها یکی از مکان‌هایی است که به دلیل حضور روزانه چندین مراجعه‌کننده، احتمال ابتلا به ویروس کرونا را بالا می‌برد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : برای انتخاب مدیرعامل یکی از گزینه‌های مطرح شده که از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید است، احمد سعادتمند بوده که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه را در کارنامه دارد..... « احمد سعادتمند » در آستانه بازگشت به استقلال تهران
شمال نیوز : برای انتخاب مدیرعامل یکی از گزینه‌های مطرح شده که از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید است، احمد سعادتمند بوده که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه را در کارنامه دارد.....(ادامه)
محکومیت میلیونی کارخانه آرد در بهشهر
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۵۰۰ میلیونی یک کارخانه آرد بدلیل گرانفروشی سبوس در شهرستان بهشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در مرحله اول در اجرای طرح بسته حمایتی برای شاغلان فاقد درآمد ثابت و متغیر حدود یک و نیم میلیون خانوار بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی را در هفته آینده دریافت خواهند کرد..... خانوارهای یک تا ۵ نفره واجد شرایط چقدر یارانه کرونا می‌گیرند؟
شمال نیوز : در مرحله اول در اجرای طرح بسته حمایتی برای شاغلان فاقد درآمد ثابت و متغیر حدود یک و نیم میلیون خانوار بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی را در هفته آینده دریافت خواهند کرد.....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
کشف ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در عباس آباد
۶ هزار عدد انواع مواد محترقه از عاملین دو واحد صنفی در شهرستان عباس‌آباد کشف و ضبط شد.(ادامه)
شمال نیوز : این شمایید آقای دکتر نمکی ، که باید فریاد همه مردم دردمند باشید و به رئیس جمهور منتقل کنید ، که در چنین شرائط سخت کشور ، امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است..... مازندران وضعیت حادی پیدا کرده است ، تلفات افزایش پیدا میکند و مراکز درمانی در تأمین نیازمندی ها مشکل دارند! / مازندران در سازمان برنامه و بودجه آقای نوبخت را ندارد ! / امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است
شمال نیوز : این شمایید آقای دکتر نمکی ، که باید فریاد همه مردم دردمند باشید و به رئیس جمهور منتقل کنید ، که در چنین شرائط سخت کشور ، امکانات و اعتبارات متعلق به همه کشور و مردم عزیز آن است.....(ادامه)
ادامه تعطیلی بازارهای مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:به‌منظور جلوگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا مقرر شد بازار مازندران در هفته جاری نیز همانند هفته گذشته یک روز در میان تعطیل شود.(ادامه)
تولد ششمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل
ششمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا ساعاتی قبل در بابل بدنیا آمد.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی یکشنبه ۲۵ اسفند
(ادامه)
با این میوه ریه‌های خود را تقویت کنید
متخصص طب ایرانی گفت: مصرف «عناب» باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه می شود.(ادامه)
استاندار مازندران درگذشت پدر شهیدان صحرایی را تسلیت گفت
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت تالم بار زنده یاد حاج قلی صحرایی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام ابوالقاسم و موسی صحرایی را تسلیت گفت و برای آن پدر اسوه دوران از درگاه خداوند سبحان، آمرزش و رضوان الهی مسالت کرد. ‎(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.423 seconds.