.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ توصیه متفاوت مسئولین به شهروندان برای در خانه ماندن
توصیه متفاوت به شهروندان برای درخانه ماندن به سبک شهرداری ارومیه : انتخاب باشما / ماندن درخانه سخت است یا قرنطینه در بیمارستان؟؟(ادامه)
زمان برگزاری «امتحانات دانش‌آموزان» اعلام شد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایان سال دانش‌آموزان، یک ماه بعد از بازگشایی مدارس و مرور درس‌ها برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس/ حمله یک پرسپولیسی به مالک تراکتور
سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس و زننده گل قهرمانی قرمزها در لیگ هفتم با انتشار پستی در اینستاگرام به مالک باشگاه تراکتور حمله کرد. اظهارات شب گذشته زنوزی مالک باشگاه تراکتور در خصوص پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی امروز واکنش‌های زیادی از طرف پرسپولیسی‌ها به همراه داشت. در جدیدترین واکنش سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس و زننده گل قهرمانی قرمزها در لیگ هفتم با انتشار پست زیر نسبت به صحبت‌های زنوزی واکنش نشان داد.(ادامه)
تصویری از شهید باکری و شهید سلیمانی در کنار رهبر انقلاب‌
تصویری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری در کنار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
زمان جدید کنکورهای ارشد و دکتری اعلام شد
دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آزمون های ملی کشوری به بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ منتقل شود.(ادامه)
هوای مازندران عصر امروز ناپایدار می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز ابری بتدریج با بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : 
وی افزود: به طور کلی تا امروز ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و نتایج تست آنها قطعی شده است..... ابتلای 72 نفر در مازندران به کرونا در 24 ساعت گذشته
شمال نیوز : وی افزود: به طور کلی تا امروز ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و نتایج تست آنها قطعی شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : « حجت الاسلام عبدالکریم گرجی » به علت کهولت سن درگذشت و بیت این روحانی اعلام کردند به دلیل تقارن درگذشت وی با شیوع بیماری کرونا در استان و برای حفظ سلامت .... « حجت الاسلام عبدالکریم گرجی » دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز : « حجت الاسلام عبدالکریم گرجی » به علت کهولت سن درگذشت و بیت این روحانی اعلام کردند به دلیل تقارن درگذشت وی با شیوع بیماری کرونا در استان و برای حفظ سلامت ....(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی در مرقومه‌ای، تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را برای همه لازم الاجرا دانستند و تأکید کردند: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا دارای پشتوانه‌ی علمی و همراه با انگیزه‌های دینی و جهادی و انسانی است.

پیام تشکر رهبر انقلاب از تدابیر ستاد ملی، وزارت بهداشت و طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا؛ تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم الاجرا است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی در مرقومه‌ای، تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را برای همه لازم الاجرا دانستند و تأکید کردند: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا دارای پشتوانه‌ی علمی و همراه با انگیزه‌های دینی و جهادی و انسانی است. (ادامه)
سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صمت منصوب شد
سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صمت منصوب شد(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رفع سریع نیازمندی های استان برای مقابله با کرونا ویروس شد و گفت: امکانات موجود در مازندران پاسخگوی 
نیازها نیست.
نماینده ولی فقیه : امکانات مازندران پاسخگوی نیازها برای مقابله با کرونا نیست
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رفع سریع نیازمندی های استان برای مقابله با کرونا ویروس شد و گفت: امکانات موجود در مازندران پاسخگوی نیازها نیست. (ادامه)
نامه کواکبیان به عضو کنگره آمریکا
کواکبیان در نامه‌ای به ایلهان عمر، عضو کنگره آمریکا که اخیرا خواستار تعلیق تحریم‌های آمریکا علیه ایران شده بود تاکید کرد، تحریم‌های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیاز‌های بهداشتی و دارویی مختل کرده است.(ادامه)
جاده‌های مازندران در بیست و پنجمین روز اسفند بدون ترافیک
رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های مازندران به صورت عادی و روان در جریان است.(ادامه)
بستری بودن ۱۹۳۶ نفر در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۹۳۶ نفر رسید.(ادامه)
استاندار مازندران از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با تمام توان برای مقابله با بیماری کرونا وارد عمل شوند و تاکید کرد : باید از تمام ظرفلیت‌های استان برای مقابله با این بیماری استفاده شود. باید از تمام ظرفیت‌های مازندران برای مقابله با کرونا استفاده شود
استاندار مازندران از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با تمام توان برای مقابله با بیماری کرونا وارد عمل شوند و تاکید کرد : باید از تمام ظرفلیت‌های استان برای مقابله با این بیماری استفاده شود.(ادامه)
روزانه ۷۳۰ هزار مترمکعب آب شهری در مازندران مصرف می شود
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه مصرف روزانه آب در شهرها به ۷۳۰ هزار مترمکعب رسیده است، از افزایش حدود ۴۰ درصدی مصرف آب در استان خبر داد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: به احترام معلم آستارایی می‌ایستم
وزیر آموزش و پرورشوزیر آموزش و پرورش در پیام توئیتری، مطرح کرد: به احترام معلمی که ۱۷ سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می‌ایستم.(ادامه)
تمسخر معلمی که هیچ تعلق و سابقه‌ای در فضای آنلاین ندارد کار موجهی نیست. به عکس باید علاقه و وظیفه‌شناسی او را ستود. ضمن این‌که در نظر داشته باشیم کلمۀ فارسی را اشتباه تلفظ نکرده و فراوان‌اند افرادی که از عهدۀ تلفظ درست واژه‌های بیگانه برنمی‌آیند. در این روزهای کرونایی برای تحمل روزهای خانه‌نشینی راه‌های بهتری هم هست. آیلاند یا آنلاین؟! / نکته‌ای دربارۀ تمسخر معلم وظیفه شناس گیلانی
تمسخر معلمی که هیچ تعلق و سابقه‌ای در فضای آنلاین ندارد کار موجهی نیست. به عکس باید علاقه و وظیفه‌شناسی او را ستود. ضمن این‌که در نظر داشته باشیم کلمۀ فارسی را اشتباه تلفظ نکرده و فراوان‌اند افرادی که از عهدۀ تلفظ درست واژه‌های بیگانه برنمی‌آیند. در این روزهای کرونایی برای تحمل روزهای خانه‌نشینی راه‌های بهتری هم هست.(ادامه)
لغو شرط محرومیت از خدمات بانکی برای دارندگان چک برگشتی
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هر فردی که از اول اسفند تا آخر اردیبهشت چک برگشتی داشته باشد، از دریافت خدمات بانکی محروم نمی‌شود، گفت: از زمان برگشت چک، تا ۳ ماه به فرد خدمات ارایه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه نینوای گلستان منصوب و معرفی شد+ سوابق
شمال نیوز: با حکم سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان معرفی شد. (ادامه)
من سالهاست که او را می شناختم. او از فرماندهان دفاع مقدس استان سمنان بود که تلاش زیادی در طول ۸ سال دفاع مقدس به عمل آورد.

 به یاد سردار ناصر شعبانی(ديدگاه)
من سالهاست که او را می شناختم. او از فرماندهان دفاع مقدس استان سمنان بود که تلاش زیادی در طول ۸ سال دفاع مقدس به عمل آورد. (ادامه)
یک عکس یک حرف /«هر خانه یک پمپ بنزین»
(ادامه)
بانک مرکزی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا را اعلام کرد
بانک مرکزی مصادیق بخش‌ها و رسته‌های کسب و کار‌هایی را که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند، اعلام کرد.(ادامه)
(تصاویر) دفن متوفیان مبتلا به کرونا در قم
پس از انجام مراحل غسل ، کفن و اقامه نماز بر پیکر متوفیان ناشی از ابتلا به بیماری کرونا ، پیکر آنها در قطعه ویژه ای در آرامستان بهشت معصومه قم خاکسپاری می شوند.(ادامه)
زمان و مبلغ مرحله اول یارانه کرونا+جزییات
مرحله اول یارانه کرونا سه شنبه به حساب خانوارهای کم درآمد واریز خواهد شد. (ادامه)
تصویری ستایش آمیز از یک پزشک مازندرانی
این تصویری از یک متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان بابل است که این روزها در صف اول مبارزه با کرونا مبارزه می کنند و اینگونه استراحت می کنند.(ادامه)
تصویر کمتر دیده‌شده از رهبرانقلاب و سیداحمد خمینی
نشریه خط حزب الله در شماره دویست و بیست و هشت خود مطلبی درباره نقش حاج سید احمد خمینی در انقلاب اسلامی منتشر کرد.(ادامه)
حمله بیولوژیکی چیست؟
حمله بیولوژیکی یا جنگ بیولوژیکی به معنی استفاده از عوامل بیولوژیکی، اعم از باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و فراورده‌های آن‌ها به منظور اهداف خصمانه برای کشتن یا ناتوان کردن انسان‌ها، جانوران یا گیاهان است.(ادامه)
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت. مبتلایان ۱۳۹۳۸ نفر / فوتی‌ها ۷۲۴ نفر / بهبودی‌ ۴۵۹۰ نفر
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.192 seconds.