.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
161 هزار نفر در نور و محمودآباد واجد شرایط رای دادن هستند
فرماندار شهرستان نور و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های نور و محمودآباد، گفت: 161 هزار و766 نفر در این 2 شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.(ادامه)
ویروس کرونا بعد از اینکه در چین و برخی کشور‌های دیگر هزاران نفر را مبتلا کرد، روز گذشته وارد ایران شد و ۲ نفر را به کام مرگ کشاند.
خطر شیوع کرونا در ایران/ هر آنچه باید در مورد ویروس تازه وارد بدانید
ویروس کرونا بعد از اینکه در چین و برخی کشور‌های دیگر هزاران نفر را مبتلا کرد، روز گذشته وارد ایران شد و ۲ نفر را به کام مرگ کشاند. (ادامه)
تصاویر/ چشم علی دامغان
شهر دامغان زادگاه فتحعلی قاجار بود، به همین خاطر وی علاقه زیادی به این شهر داشت و دستور داد که در 20 کیلومتری شمال دامغان عمارتی در چشمه علی به هدف تفرج تابستانی پادشاهان قاجار ساخته شود . .باورهای مذهبی در بین مردم رایج است که جوشیدن این چشمه بر اثر کوبیدن سم اسب حضرت علی (دلدل ) بوده است و به همین دلیل نام آن را«چشمه علی» گذاشتند و مردم به ریشه های درخت چنار که در ورودی چشمه اصلی این مکان رشد یافته است دخیل می بندند.این چشمه از سال 1217 هجری قمری وقف امام زمان(عج) شده است و بنای چشمه علی با شماره 19122 ثبت ملی شده است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس: نوشته جالب پشت خودروی ۲۰۶ له شده!
نکته جالب اینکه پشت شیشه نوشته: بدون ایربگ... ما مثل مرد میمیریم...(ادامه)
طبق اعلام ستاد انتخابات استان مازندران از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه یک اسفند مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایان یافت. پایان تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس در مازندران
طبق اعلام ستاد انتخابات استان مازندران از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه یک اسفند مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایان یافت.(ادامه)
در برنامه امشب دورهمی، قیمت جدید پراید و راهکارهای افزایش امنیت روانی توسط مهران مدیری بیان شد. افتتاح آزادراه تهران شمال سوژه دورهمی شد
در برنامه امشب دورهمی، قیمت جدید پراید و راهکارهای افزایش امنیت روانی توسط مهران مدیری بیان شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار گفت : مردم این استان می‌توانند از بین ۱۴۵ نامزد تأیید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند..... چند نفر در استان مازندران واجد شرایط رای دادن هستند ؟
شمال نیوز : استاندار گفت : مردم این استان می‌توانند از بین ۱۴۵ نامزد تأیید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.....(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
عکس/روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۱ اسفند
(ادامه)
عکس/ دره محبوب صخره نوردان در گیلان
دره چاکرود، یکی از مقاصد محبوب برای صخره نوردان است ؛ کمی آن طرف‌تر از شهر رحیم آباد در استان گیلان، دره‌ای به نام چاکرود وجود دارد.(ادامه)
اعضای کمیته انضباطی استقلال معرفی شدند
اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال معرفی شدند.(ادامه)
احتمال بارش باران در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز نیمه ابری بتدریج ابری همراه بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
موردی از ابتلای به ویروس کرونا در مازندران گزارش نشده است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون موردی از ابتلای به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است.(ادامه)
سد گلورد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران، پیشرفت فیزیکی سد گلورد را ۹۵ درصد اعلام کرد.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
آمار انصرافی‌های مجلس در مازندران به 38 نفر رسید
رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت که بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هشت نفر دیگر از نامزدهای مجلس در استان از ادامه رقابت انصراف دادند. (ادامه)
ابلاغ بخشنامه جدید دولت برای افزایش حقوق کارمندان دولت + سند
با دستور رئیس جمهور و به منظور رفع تبعیض در پرداخت‌های دستگاه های اجرایی، بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد. (ادامه)
شروط دریافت سقف جدید وام خرید مسکن
بانک مسکن شروط دریافت سقف جدید وام خرید مسکن را اعلام کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.