.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تکذیب شیوع «کرونا ویروس» در گیلان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تکذیب شیوع و ابتلا گیلانیان به «کرونا ویروس» بر لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط مردم تأکید کرد.(ادامه)


شمال نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل مرگ ۲ فرد مشکوک مبتلا به کرونا در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت که حال آنها مساعد است. حال ۲ فرد مشکوک به کرونا در بابل مساعد است
شمال نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل مرگ ۲ فرد مشکوک مبتلا به کرونا در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت که حال آنها مساعد است.(ادامه)
عکسی قدیمی از مهران مدیری و بازیگران سریال «پاورچین»
(ادامه)
اطلاعیه فوری و مهم درباره کرونا
به‌دنبال شیوع برخی شایعات و گمانه‌زنی‌های گسترده درباره شیوع بیماری کرونا، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توصیه‌هایی خطاب به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد. (ادامه)
آمریکا ۵ عضو شورای نگهبان را تحریم کرد/ واکنش کدخدایی
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: آمریکا حق ندارد راجع به مردم سر بلند ایران صحبت کند.(ادامه)
گریزی از انتخاب نیست...(يادداشت)
(ادامه)
استاندار مازندران رای دهندگان این خطه شمال کشور را برای ایجاد خلق حماسه‌ای دیگر در روز جمعه ( فردا) دوم اسفندماه به پای صندوق های اخذ رای فراخواند. استاندارمازندران مردم را به حضور در پای صندوق رای فراخواند
استاندار مازندران رای دهندگان این خطه شمال کشور را برای ایجاد خلق حماسه‌ای دیگر در روز جمعه ( فردا) دوم اسفندماه به پای صندوق های اخذ رای فراخواند.(ادامه)
 صلاحیت یکی از نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران پس از پایان زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی تایید و به وی ابلاغ شد.
تایید صلاحیت یک نامزد مجلس در مازندران پس از پایان تبلیغات
صلاحیت یکی از نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران پس از پایان زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی تایید و به وی ابلاغ شد. (ادامه)
شمال نیوز: به نامزدهایی رأی بدهید که دغدغه همه بخش‌های جامعه و ازجمله زنان را داشته باشند و پس از انتخاب نیز از نمایندگانی که به «خانه ملت» راه یافتند .... مدیرکل بانوان و خانواده استانداری : استمرار توسعه در گرو «مشارکت آگاهانه» است/ پس از انتخابات از نمایندگانی که به «خانه ملت» راه یافتند، مطالبه‌گری کنید
شمال نیوز: به نامزدهایی رأی بدهید که دغدغه همه بخش‌های جامعه و ازجمله زنان را داشته باشند و پس از انتخاب نیز از نمایندگانی که به «خانه ملت» راه یافتند ....(ادامه)

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از ۱۰ روز مرخصی به تهران بازگشت. بازگشت شیخ دیاباته به تهران پس از ۱۰ روز مرخصی
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از ۱۰ روز مرخصی به تهران بازگشت.(ادامه)
چه کسانی از ویروس کرونا می‌میرند؟/ مرگ مردان بیشتر از زنان
طبق مطالعات انجام شده بر روی مبتلایان به ویروس کرونا، مشاهده می‌شود که با افزایش سن بیماران و مبتلایان به امراض دیگر، احتمال مرگ بر اثر این بیماری نیز افزایش پیدا می‌کند.(ادامه)
مسئول روابط عمومی بیمارستان روحانی بابل از شایعه حضور دو بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان روحانی بابل در دست بررسی خبر داد.
دو فرد مشکوک به کرونا در بابل تحت مراقبت قرار گرفتند/ تشکیل قرارگاه کرونا در کشور
مسئول روابط عمومی بیمارستان روحانی بابل از شایعه حضور دو بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان روحانی بابل در دست بررسی خبر داد. (ادامه)
نکات بهداشتی درباره ویروس کرونای جدید (اینفوگرافیک)
این ویروس علائمی مثل سرماخوردگی دارد و رعایت بهداشت فردی می‌تواند تا حد زیادی از آن پیشگیری کند.(ادامه)
عکس/ برگزاری انتخابات در جبهه‌های جنگ
تصویری دیده نشده از برگزاری انتخابات در جبهه های جنگ(ادامه)
زمان برگزاری کنکور ۹۹ تغییر کرد
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به دلیل همزمانی با مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تعویق افتاد.(ادامه)
پست اینستاگرامی علی کریمی برای تولد کریم باقری +عکس
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تولد مربی فعلی این تیم را تبریک گفت.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در اولین روز اسفند
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان داد و ستد شد.(ادامه)
بارش برف در جاده‌های هراز و سوادکوه
بارش برف و باران هم اکنون در محور‌های کوهستانی هراز و سوادکوه آغاز شد.(ادامه)
دلار در بازار آزاد چند؟
بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (یکم اسفند ۹۸) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.(ادامه)
۲۵۰۰ نفر اجرای انتخابات در مازندران را نظارت و بازرسی می کنند
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان مازندران گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر کار نظارت و بازرسی در اجرای یازدهمین دوره انتخابات در استان را عهده دار هستند.(ادامه)
تخلفات اثرگذار و جدی انتخاباتی در مازندران گزارش نشد
رئیس ستاد انتخابات مازندارن با اشاره به اتمام مهلت قانونی تبلیغات گفت: خوشبختانه تخلفات جدی و اثرگذار در فرایند تبلیغات نداشتیم.(ادامه)
دیاباته به تهران بازگشت
مهاجم تیم فوتبال استقلال بامداد امروز به تهران بازگشت.(ادامه)
حضورحداکثری در انتخابات اقتدار جهانی را افزایش می دهد
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور حداکثری در انتخابات سبب افزایش اقتدار جهانی ایرانیان می شود.(ادامه)
تصاویری از حضور امام خمینی در پای صندوق رأی
صفحه اینستاگرام مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصاویری از حضور امام خمینی (ره) در پای صندق رای را منتشر کرد.(ادامه)
محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت:برای تسهیل در تردد خودرو‌ها، محور چالوس فردا جمعه ۲ اسفند ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ آخرین شب تبلیغات کاندیداهای مجلس در ساری
همزمان با آخرین ساعات مجاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، انبوه جمعیت مردم در خیابان فرهنگ ساری موجب اختلال تردد خودروها گردید. (ادامه)
لیست انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه منتشر شد
حزب اعتدال و توسعه لیست‌های انتخاباتی مورد تایید خود را در تمام استان‌ها منتشر کرد.(ادامه)
آنچه درباره انتخابات مجلس مازندران که احتمالا نمی‌دانید
آیا می‌دانید مازندرانی‌ها ۵ دوره از ۱۰ دوره مجلس ریاست این نهاد قانونگذاری را به عهده داشتند و چهار نماینده مردم مازندران در مجلس شهید شدند.(ادامه)
سهمیه اسفند بنزین خودروها واریز شد
در ساعت ۲۴ آخرین روز هر ماه سهمیه سوخت خودروها در کارت سوخت آنها شارژ شده و خودرو های شخصی تا شش ماه فرصت دارند از سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی خود استفاده کنند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.649 seconds.