.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان ... از درخشش مطلوب ملت در انتخابات تشکر می کنم / در دو روز آخر، به بهانه یک بیماری و ویروس، علیه شرکت مردم در انتخابات تبلیغات کردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان ...(ادامه)
بازی ایران و قطر بدون تماشاگر برگزار می‌شود
بازی تیم‌های ایران و قطر در مسابقات انتخابی بسکتبال کاپ آسیا امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شود.(ادامه)
دلار ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان شد
بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۴ اسفند ۹۸) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان داد و ستد شد.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تشکر کردند. رهبر معظم انقلاب : در مقابل توطئه دشمن آماده ضربه و حمله متقابل باشیم/دین مظهر کامل یک دموکراسی همه‌جانبه است
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تشکر کردند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
تصویر دیده نشده از سردار سلیمانی در نقطه صفر مرزی بندر گواتر
تصویری متفاوت و کمتر دیده شده از حضور سردار قاسم سلیمانی در نقطه صفر مرزی گواتر را در این خبر ببینید.(ادامه)
توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است
مسؤول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، تا اطلاع ثانوی و اعلام رفع خطر توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.(ادامه)
عکس/ چشم انداز زیبای استان البرز
چشم انداز زیبای محدوده خوزنکلا - استان البرز را می‌بینید.(ادامه)
فرصت ۴۸ ساعته کاندید‌ها برای اعتراض به نتایج انتخابات
کاندید‌هایی که از نتایج انتخابات شکایت دارند، ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی، شکایت خود را ارائه دهند.(ادامه)
استاندار اسبق مازندران انتخاب سید شمس الدین حسینی را تبریک گفت
شمال نیوز:استاندار اسبق مازندران که سابقه نمایندگی در حوزه انتخابیه تنکابن پ، رامسر و عباس آباد را در کارنامه خود دارد ، انتخاب سید شمس الدین حسینی را تبریک گفت .(ادامه)
پیام تبریک شجاعی کیاسری به نمایندگان منتخب مازندران
(ادامه)
بیرانوند دوباره نیمکت‌نشین شد
با تصمیم سرمربی پرسپولیس، دروازه‌بان کروات برای این تیم در دیدار برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت. نتایج انتخابات مجلس یازدهم به تفکیک هر استان / مازندارن 12 نماینده ، گیلان 13 نماینده و گلستان با 8 نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارند + اسامی منتخبین و میزان آراء(خبر)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت.(ادامه)
شمال نیوز : 
 وی افزود : رسانه ها از گمانه زنی ها و درج اخبار از منابع نامشخص در خصوص کروناویروس بپرهیزند تا مانع موج شایعات در جامعه شوند.
.... از تعطیلی مدارس ، دانشگاهها و سینماها تا لغو همه برنامه های ورزشی ، فرهنگی و آموزشی در مازندران/ این خبر تکمیل می شود ....
شمال نیوز : وی افزود : رسانه ها از گمانه زنی ها و درج اخبار از منابع نامشخص در خصوص کروناویروس بپرهیزند تا مانع موج شایعات در جامعه شوند. ....(ادامه)
حمل بار عجیب با وانت +عکس
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۴ اسفند
(ادامه)
عکس: اولین تصویر از دختر کانادایی رامبد جوان
رامبد جوان برای اولین بار عکس دخترش را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی افرود: پس از دریافت این  گزارش  بلافاصله  مرکز  دیسپج  سازمان اورژانس بابل  تکنسین‌های ۵ پایگاه  دانشگاه و رضیکلا و امیرکلا و احمدچاله‌پی و بیشه‌سر را به محل حادثه اعزام کرد..... آتش‌سوزی یک واحد منزل مسکونی در بابل ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
شمال نیوز : وی افرود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های ۵ پایگاه دانشگاه و رضیکلا و امیرکلا و احمدچاله‌پی و بیشه‌سر را به محل حادثه اعزام کرد.....(ادامه)
شمال نیوز :  مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند.
.... شهادت مرزبان مازندرانی در درگیری با یک گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور
شمال نیوز : مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند. ....(ادامه)
شمال نیوز :  بنا بر اساس اطلاعیه فرمانداری ساری ، در حوزه انتخابیه ساری  و میاندورود منصورعلی زارعی و علی بابایی‌کارنامی با کسب بالاترین آرا از این حوزه انتخابیه راهی بهارستان می‌شوند..... نتیجه قطعی انتخابات مرکز استان مشخص شد / « زارعی » و « کارنامی » بهارستانی شدند + تعداد آراء
شمال نیوز : بنا بر اساس اطلاعیه فرمانداری ساری ، در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود منصورعلی زارعی و علی بابایی‌کارنامی با کسب بالاترین آرا از این حوزه انتخابیه راهی بهارستان می‌شوند.....(ادامه)
لغو تمام مسابقات ورزشی کشوری تا اطلاع ثانوی
" ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش" فدراسیون پزشکی ورزشی، با صدور اطلاعیه شماره ۲ از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ های دسته اول و دوم همه رشته های ورزشی خبر داد. (ادامه)
۱۳ توصیه به دانش آموزان برای مقابله با کرونا
دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش‌وپرورش توصیه‌هایی را برای مراقبت از دانش‌آموزان در برابر ویروس کرونا ارائه کرد.(ادامه)
عکس/ بازار سیاه فروش ماسک در خیابان‌های تهران!
(ادامه)
برگزاری مجامع استقلال و پرسپولیس
معاون و جوانان از برگزاری مجامع عادی و پرسپولیس در هفته جاری خبر داد.(ادامه)
تصویری زیبا از ابو مهدی و ابو فدک
سازمان «الحشد الشعبی» عراق بامداد جمعه جانشین شهید «ابومهدی المهندس» را تعیین کرد.(ادامه)
تصویری اعصاب خردکن در این روزها!
(ادامه)
افزایش نسبی دما در آسمان مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز یکشنبه ۴ اسفندماه همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: سید علی آقازاده و محمدعلی رمضانی دستک، منتخبان رشت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتلا به کرونا هستند.
دو کاندیدای منتخب گیلان مجلس نرفته کرونا گرفتند
شمال نیوز: سید علی آقازاده و محمدعلی رمضانی دستک، منتخبان رشت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتلا به کرونا هستند. (ادامه)
آیت‌الله یزدی نماینده مردم قم در خبرگان رهبری شد
با اعلام نهایی میزان آرا در حوزه انتخابیه قم آیت الله شیخ محمد یزدی به عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.