.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رانش کوه در منطقه ۴ آزادراه تهران-شمال بوده نه منطقه یک
یک مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه اخبار منتشر شده در رابطه با رانش در منطقه یک آزادراه تهران-شمال را کذب دانست و گفت: رانش کوه در منطقه ۴ این آزادراه که حدفاصل مرزن آباد تا چالوس است.(ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
پاسخ‌کدخدایی به درخواست ابطال‌انتخابات برخی‌حوزه‌ها
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر گزارش و شکایتی که با عنوان تخلف برای شورا ارسال شده، لزوماً طبق قانون تخلف نیست. تخلف تنها مواردی است که در "قانون" جرم تلقی شده باشد.(ادامه)
عکس/ پرستاری در خط مقدم کرونا و هزاران حرف
(ادامه)
درخواست کودک دیالیزی اهل ساری از مسافران / به مازندران نیایید تا کرونا نگیرم+فیلم
در این فیلم کودک دیالیزی اهل مازندران از مسافران می خواهد که به این استان سفر نکنند تا او راحت تر بتواند به شهر بابل برا انجام دیالیز برود تا خدای نکرده دچار کرونا نشود. امیدوارم مسافران بی فکر شمال توجه کنند.(ادامه)
کریم انصاری فرد و همسر یونانی اش+عکس
کریم انصاری فرد با انتشار این عکس نوشت: تولدت مبارک عشقم. الکساندرا صوفیا کالوولی، همسر یونانی کریم انصاری فرد است.(ادامه)
بازگشت ساعات کار ادارات به روال عادی
ساعات کار ادارات استان مازندران به روال سابق بازگشت.(ادامه)
راه‌های مقابله با کرونا در آشپزخانه
یکی از مکان‌های مهم در خانه، آشپزخانه است بنابراین برای پیشگیری از کرونا ضروری است نکات بهداشتی را در این مکان رعایت کنیم.(ادامه)
در خصوص وضعیت فعالیت و تعطیلی بازار در هفته آتی نیز، بسته به وضعیت و گزارش اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در روز پنج شنبه تصمیم گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی بازار مازندران در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری
در خصوص وضعیت فعالیت و تعطیلی بازار در هفته آتی نیز، بسته به وضعیت و گزارش اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در روز پنج شنبه تصمیم گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. (ادامه)
مسافرت‌های غیرضروری سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه هموطنان فهیم کشور از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند، گفت: مسافرت در این شرایط سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.(ادامه)

یکی دیگر از پزشکان گیلانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشتوحید منصف یکی دیگر از پزشکان گیلانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

یکی دیگر از پزشکان گیلانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت
یکی دیگر از پزشکان گیلانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشتوحید منصف یکی دیگر از پزشکان گیلانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. (ادامه)
شالیکاران مازندران برای خزانه‌گیری عجله نکنند
مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران از کشاورزان خواست با توجه به تغییرات آب و هوایی برای خزانه‌گیری و بذرپاشی برنج عجله نکنند.(ادامه)
وزیر ارتباطات: 3 مرکز مهم پخش ویروس کرونا بیمارستان ها، پمپ بنزین ها وسوپرمارکت ها هستند
وزیر ارتباطات 3 مرکز مهم ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد. (ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۵۹۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۷۱۶۱ نفر افزایش یافت. شناسایی شدگان 7161 نفر/ مورد جدید 595 / بهبودی 2394 / فوتی‌ 237
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۵۹۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۷۱۶۱ نفر افزایش یافت.(ادامه)
محمدرضا راه‌چمنی بر اثر بیماری کرونا درگذشت
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی بر اثر بیماری کرونا درگذشت. (ادامه)
پیش فروش بلیت های نوروزی منتفی شد
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از منتفی شدن بلیت سفرهای نوروزی خبر داد.(ادامه)
جدول/ آمار جانباختگان مبتلایان به کرونا بر اساس سن
آمار جانباختگان مبتلایان به کرونا بر اساس سن اعلام شد.(ادامه)
فرزاد تذری معاون اسبق اداره سیاسی سپاه و از بنیانگذاران هفته نامه صبح صادق امروز (دوشنبه) صبح امروز در بیمارستان بقیه الله تهران دار فانی را وداع گفت. درگذشت معاون سابق سیاسی سپاه بر اثر کرونا
فرزاد تذری معاون اسبق اداره سیاسی سپاه و از بنیانگذاران هفته نامه صبح صادق امروز (دوشنبه) صبح امروز در بیمارستان بقیه الله تهران دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رییس سازمان مدیریت بحران کشور به کرونا مبتلا شد. رئیس سازمان مدیریت بحران کرونا گرفت
رییس سازمان مدیریت بحران کشور به کرونا مبتلا شد.(ادامه)
سقف کارت به کارت ۱۰میلیون تومان شد
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از افزایش سقف کارت به کارت به ۱۰ میلیون تومان در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد.(ادامه)
درخواست عجیب بازیکن استقلال
مدافع کروات تیم استقلال تهران پس از بازگشت به کشورش تصمیم ندارد فعلا به ایران برگردد. (ادامه)
فتوای رهبر انقلاب درباره استفاده از الکل
تصور نادرست خاصیت پیشگیرانه مصرف الکل در قبال ابتلا به کرونا، باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری شده. فاجعه اهواز و فوت ۱۶ نفر از هموطنان و ویدئوهایی که حتی در شبکه‌ای همچون ایران‌اینترنشنال بازنشر می‌شود و کاربران را تشویق به تولید خانگی الکل می‌کند در کنار سودجویی آن‌هایی که متانول را جای اتانول به می‌دهند، لزوم یادآوری برخی مسائل را یادآوری می‌کند. اینجا فتوای سه سال قبل‌تر رهبر انقلاب را بازنشر کردیم.(ادامه)
۲ فاز پروژه میدان ابن شهر آشوب ساری تکمیل شده است
شهردار ساری گفت: پروژه میدان ابن شهر آشوب ساری در چهار فاز تهیه شده که تاکنون دو فاز آن به بهره برداری رسیده است.(ادامه)

مجمع نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه استان گیلان شد. درخواست نمایندگان گیلان برای قرنطینه استان، تعطیلی ادارات و ارسال فوری تجهیزات
مجمع نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه استان گیلان شد.(ادامه)
مرگ دومین پزشک مشکوک به کرونا در بابل
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دکتر فرید نیروئی که چند روز قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید یحیی نژاد بستری شده بود، جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون  بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و .... آقای رئیس جمهور ؛ ابتلای 2 برابری ماندرانی ها به کرونا حاصل سفرهای مخاطره آمیز مسافران غیربومی است
شمال نیوز : در برخی از مبادی ورودی شاهد حضور مردم خشمگینی هستیم که سال ها با آغوش باز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بودند و اکنون بیمناک از بی توجهی عده ای به هشدار های بهداشتی و ....(ادامه)
کرونا ستاره مازندرانی را از حضور در میدان محروم کرد
در دیدار شنبه شب تیم العربی، ستاره ملی‌پوش فوتبال کشورمان به دلیل تست کرونا غایب بود.(ادامه)
جاده‌های مازندران در نوزدهمین روز اسفند بدون ترافیک
رئیس پلیس راه مازندران گفت:هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های استان به صورت عادی و روان در جریان است.(ادامه)
لغو ۶ دیدار AFC CUP به خاطر کرونا
شش دیدار دیگر از مسابقات AFC CUP به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.(ادامه)
ادعا‌های یک شهروند بابلی درباره شیوع کرونا
یک شهروند اهل شهر بابل در استان مازندران در ویدئویی از وضعیت این شهر پس از شیوع کرونا گلایه می‌کند و ادعا‌های عجیب و غریبی مطرح کرده که هنوز صحت اظهارات وی تائید و یا تکذیب نشده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.