.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رای فیفا در پرونده جنجالی برانکو و پرسپولیس صادر شد
فدراسیون بین المللی فوتبال رای نهایی خود در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ تلاش های معلم فداکار برای دانش آموزان از روی تخت بیمارستان
خانم شکراللهی؛ معلم پایه ششم مدرسه جلال‌آل‌احمد آبادان در مدت یک هفته‌ای که به دلیل مشکلات تنفسیِ مشکوک به کرونا در بستری است برای دانش‌آموزانش سوالات ریاضی را طرح و از طریق واتساپ برایشان می‌فرستد.(ادامه)
جاده‌های ورودی به استان سمنان مسدود شد
کلیه محورهای ورود به استان سمنان از سمت استان های گلستان و مازندران مسدود شد.(ادامه)
عکس/ تصویری کمتر دیده شده از سردار قاآنی
تصویری کمتر دیده شده از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را منتشر کرد.(ادامه)
موافقت ایران، عراق و قطر با تعویق بازی‌ های انتخابی جام جهانی
یک رسانه عراقی از موافقت ایران، عراق و قطر در جلسه با AFC درباره تعویق بازی های انتخابی جام جهانی 2022 خبر داد.(ادامه)
جذب نیرو‌های داوطلب ھمکاری در بیمارستان‌های مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جذب نیرو‌های داوطلب ھمکاری در بیمارستان‌های استان خبر داد. (ادامه)
عکس: راهکار عجیب کره‌شمالی برای جلوگیری از ورود کرونا
دولت چین به مرز نشین‌های این کشور هشدار داد به هیچ وجه به مرزهای کره شمالی نزدیک نشوند زیرا امکان هدف گلوله قرار گرفتن از سوی نیروهای گشت مرزبانی کره شمالی وجود دارد!(ادامه)
فروش ماسک در خیابان +عکس
در حالی که برخی داروخانه‌ها به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که ماسک‌هایشان به اتمام رسیده است، یک دستفروش در یکی از خیابانهای تهران اقدام به فروش انواع مختلف آن می‌کند(ادامه)
عکس: اولین تصادف رانندگی تاریخ
اولین تصادف رانندگی جهان در اوهایو و در سال 1891 رخ داد.(ادامه)

در بیانیه خانواده سردار شهید «رمضان پورقاسم» آمده است: علی‌رغم اعلام مراجع رسمی بهداشت استان مبنی بر منفی بودن تست کرونای شهید، مراسم تشییع و ترحیم فعلا برگزار نمی‌شود و در اولین فرصت مراسم باشکوه و شایسته تقدیر از یک عمر مجاهدت و تلاش این رزمنده خستگی ناپذیر و همرزم شهیدان برگزار خواهد شد. بیانیه خانواده سردار شهید پورقاسم درباره مراسم تشییع و تدفین
در بیانیه خانواده سردار شهید «رمضان پورقاسم» آمده است: علی‌رغم اعلام مراجع رسمی بهداشت استان مبنی بر منفی بودن تست کرونای شهید، مراسم تشییع و ترحیم فعلا برگزار نمی‌شود و در اولین فرصت مراسم باشکوه و شایسته تقدیر از یک عمر مجاهدت و تلاش این رزمنده خستگی ناپذیر و همرزم شهیدان برگزار خواهد شد.(ادامه)
خیرات پک بهداشتی و ضد عفونی برای ختم یک متوفی شمالی مبتلا به کرونا / عکس
خانواده یک مبتلا به کرونا در روستای پشتیر از توابع شهرستان صومعه‌سرا در اقدامی قابل تحسین در مراسم ختم متوفی پک بهداشتی خیرات کردند.(ادامه)
 جانباز 8 سال دفاع مقدس حاج مهدی طبری شب گذشته بر اثر جراحات شیمیایی و در سن 59 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمانش شتافت. جانباز حاج مهدی طبری به همرزمان شهیدش پیوست
جانباز 8 سال دفاع مقدس حاج مهدی طبری شب گذشته بر اثر جراحات شیمیایی و در سن 59 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار همرزمانش شتافت.(ادامه)
اطلاعیه ستاد مدیریت و مقابله باویروس کرونا در گیلان
ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در گیلان اعلام کرد : مدیران دستگاه های اجرایی به جز نهادهای امدادی ، اورژانسی و خدمات رسان در خصوص دور کاری کارکنان سختگیری نداشته باشند.(ادامه)
ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا و قرار گرفتن در رده نهمین استان از لحاظ فراگیرشدن این بیماری موجب اتخاذ تصمیات جدید توسط مسوولان گلستان برای مهار این ویروس از جمله بستن جاده‌های ورودی بر روی مسافران شد. جاده‌های ورودی گلستان بر روی مسافران بسته شد
ابتلای ۱۰۴ نفر به کرونا و قرار گرفتن در رده نهمین استان از لحاظ فراگیرشدن این بیماری موجب اتخاذ تصمیات جدید توسط مسوولان گلستان برای مهار این ویروس از جمله بستن جاده‌های ورودی بر روی مسافران شد.(ادامه)
سومین زایمان مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل
ايسنا : طبق اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل سومین زایمان مادر باردار مشکوک به کرونا در این شهرستان انجام شد.(ادامه)
با صفر تا صد کرونا بیشتر آشنا شوید/ اینفوگرافیک
در این اینفوگرافی نگاهی به ۱۰ فرمانِ پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را ببینید. (ادامه)
تصویری قدیمی از ابتکار و مرحوم حسین شیخ‌الاسلام
خبر آنلاین : معصومه ابتکار و حسین شیخ‌الاسلام در سفارت آمریکا در تهران پس از اشغال توسط "دانشجویان خط امام" در سال ۱۳۵۸. حسین شیخ‌الاسلام به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. خانم ابتکار، معاون امور زنان رئیس‌جمهور ایران از جمله مسئولان جمهوری اسلامی است که به ویروس کرونا مبتلا شده است.(ادامه)
اپیدمیولوژیست و عضو ستاد مدیریت کرونا با اشاره به اینکه سرعت انتقال بیماری کرونا در کشور کمتر شده است، گفت: این موضوع در تهران نیز مشاهده می‌شود.
خبر خوب: سرعت انتشار و کشندگی کرونا در ایران کاهش یافت
اپیدمیولوژیست و عضو ستاد مدیریت کرونا با اشاره به اینکه سرعت انتقال بیماری کرونا در کشور کمتر شده است، گفت: این موضوع در تهران نیز مشاهده می‌شود. (ادامه)
عکس| درخواست علی کریمی از مسافران شمال
علی کریمی با انتشار پستی از مردم خواست تا توصیه‌های ایمنی در رابطه با شیوع کرونا را جدی گرفته و از آن بعنوان فرصتی برای سفر خودداری کنند.(ادامه)
شمال نیوز:  دکتر محمدحسین قربانی دکتر محمدحسین قربانی نماینده‌ی مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس نماینده‌ی تام‌الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان شد. دکتر قربانی نماینده جدید تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان
شمال نیوز: دکتر محمدحسین قربانی دکتر محمدحسین قربانی نماینده‌ی مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس نماینده‌ی تام‌الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان شد.(ادامه)
«فاطمه رهبر» به کما رفت
منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس یازدهم که چندی است در پی ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است، وخیم اعلام شده است.(ادامه)
نامه سرگشاده اصحاب رسانه گیلان خطاب به استاندار
(ادامه)
مالک «علی بابا» یک میلیون ماسک به ایران هدیه کرد
«جک ما» کارآفرین، صنعت‌گر و مدیر ارشد اجرایی چینی و مالک شرکت بزرگ «علی بابا» از اهدای یک میلیون عدد ماسک تنفسی صورت به ایران خبر داد. (ادامه)
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : بازارها و صنوف استان به استثنای برخی صنوف ضروی تا صبح دوشنبه هفته آینده تعطیل است . بازارهای مازندران تا دوشنبه تعطیل است
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : بازارها و صنوف استان به استثنای برخی صنوف ضروی تا صبح دوشنبه هفته آینده تعطیل است .(ادامه)
ویروس کرونا چند وقتی است که مردم جهان را درگیر خود ساخته و هر روز شهر یا کشوری جدید را فتح می‌کند. با وجود هشدار آماده باش سازمان بهداشت جهانی به کشورها، این بیماری پیش از ورودش به ایران کمتر جدی گرفته شد. چرا باید پای درس های کرونا بنشینیم(يادداشت)
ویروس کرونا چند وقتی است که مردم جهان را درگیر خود ساخته و هر روز شهر یا کشوری جدید را فتح می‌کند. با وجود هشدار آماده باش سازمان بهداشت جهانی به کشورها، این بیماری پیش از ورودش به ایران کمتر جدی گرفته شد.(ادامه)

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۴۷۴۷ تن افزایش یافت. آماری که امروز هم به روال چند روز پیش، ناقص اعلام شد تا باز نگرانی از شکل گیری ابهامات اوج بگیرد و این سوال به وجود آید که آیا اتخاذ یک رویه ثابت برای ارائه آمار تا این اندازه دشوار است؟ آمار مبتلایان کرونا به ۴۷۴۷ تن رسید/ رکوردشکنی ابتلا در کشور با کشف ۱۲۳۴ مورد جدید
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۴۷۴۷ تن افزایش یافت. آماری که امروز هم به روال چند روز پیش، ناقص اعلام شد تا باز نگرانی از شکل گیری ابهامات اوج بگیرد و این سوال به وجود آید که آیا اتخاذ یک رویه ثابت برای ارائه آمار تا این اندازه دشوار است؟(ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از سردار قاآنی را ببینید
باشگاه خبرنگاران تصویری کمتر دیده شده از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را منتشر کرد. (ادامه)
در سومین هفته مبارزه فراگیر با بیماری کرونا در ایران، برخی استان‌ها کاهش ساعت کاری ادارات را ادامه می دهند و برخی دیگر، آن را به شرایط عادی باز می گردانند. جدول ساعت کاری ادارات سراسر کشور در هفته سوم اسفند به تفکیک استان ها
در سومین هفته مبارزه فراگیر با بیماری کرونا در ایران، برخی استان‌ها کاهش ساعت کاری ادارات را ادامه می دهند و برخی دیگر، آن را به شرایط عادی باز می گردانند. (ادامه)
چهار گام عملی برای عبور از بحران کرونا(يادداشت)
(ادامه)
سرعت بالای انتقال کرونا را ببینید + فیلم
آلمان در این رابطه فیلمی مفهومی ساخته است و به اهمیت بالای شستن دست ها هم اشاره کرده است که با هربار لمس اشیاء و افراد جامعه به سرعت باید دستها را شست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.