.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هوای نیمه ابری پاییزی در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری همراه با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شناسایی ۴۸۳ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
راهداران مازندرانی ۴۸۳ مورد تجاوز به حریم راه‌های استان را شناسایی کردند.(ادامه)
ماجرای سوءقصد به جان شاه قاجار و ساخت سقاخانه اسماعیل طلا در حرم امام رضا (ع)
سقاخانه اسماعیل طلا یکی از مکان‌های پر آوازه حرم مطهر رضوی است ساخت این سقاخانه داستان جالبی دارد که در این گزارش می‌خوانید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۱ مهر
صحبت‌های مقام معظم رهبری تیتر اصلی روزنامه‌های صبح امروز است.(ادامه)
عکس هایی متفاوت از رئیسی با تیپ و لباسی که ندیده اید
عکس هایی متفاوت از رئیسی در فضای مجازی جلب توجه کرده است. (ادامه)
آغاز صدور مجدد کارت های سوخت برای متقاضیان
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت سوخت گفت: کارت سوخت برای کلیه درخواست های کارت هوشمندی که تا نیمه خردادماه ثبت شده اند، صادر و توزیع شده است.(ادامه)
نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مقر تروریست‌ها در شمال عراق
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران انتخابی جز اعمال حق و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.(ادامه)
با افزایش نرخ ارزش معاملات ، شاخص‌های بورس سبز شدند
در هفته کاری که به اتمام رسید شاخص کل بورس با رشد ۰.۴۵ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت.(ادامه)
تشکیل پرونده برای نانوایی‌ها متخلف
۲ هزار و ۶۵۲ پرونده تخلف برای نانوایی‌های مازندران تشکیل شده است.(ادامه)
مازندران قهرمان والیبال المپیاد استعداد‌های برتر کشور
تیم مازندران (الف) به مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور دست یافت.(ادامه)
گردش روان چرخ‌های صنعت در مازندران
۹۰ فقره پروانه بهره برداری صنعتی طی ۶ ماه در مازندران صادر شده است.(ادامه)
راز قتل جمال خاشقچی افشا شد
مستند مخالف (The Dissident) روایت مستندساز امریکایی از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» خبرنگار واشینگتن پست است که از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
مهران مدیری پُست جنجالی را پاک کرد
مهران مدیری پُست جنجالی هفته گذشته خود درباره ممنوعیت پخش برنامه دورهمی را از اینستاگرام خود پاک کرد.(ادامه)
عکس/ احوالپرسی قالیباف از آیت الله جنتی
در حاشیه دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبرانقلاب(ادامه)


نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند.(ادامه)
طبق روال هر ماه امروز بیستم مهرماه یارانه نقدی باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. این در حالی است که برخی می‌گویند یارانه این ماه دو برابر است. آیا امشب دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؟ مبلغ یارانه مهر ماه ۲ برابر شد؟
طبق روال هر ماه امروز بیستم مهرماه یارانه نقدی باید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. این در حالی است که برخی می‌گویند یارانه این ماه دو برابر است. آیا امشب دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؟(ادامه)
اقتصاد کشور به سیاست گره خورده است. هر اتفاق سیاسی که بیفتد، باعث نوسان قیمت دلار می‌شود و قیمت خودرو هم تحت تاثیر نرخ ارز با نوساناتی همراه خواهد شد. قیمت خودرو امروز ۲۰ مهر
اقتصاد کشور به سیاست گره خورده است. هر اتفاق سیاسی که بیفتد، باعث نوسان قیمت دلار می‌شود و قیمت خودرو هم تحت تاثیر نرخ ارز با نوساناتی همراه خواهد شد.(ادامه)
 علی دایی که چند سالی است از فضای فوتبال فاصله گرفته و تمایلی هم به بازگشت نشان نمی دهد، روز گذشته رقم زننده یک اتفاق قابل تحسین شده است.
دفتر علی دایی میزبان یک مهمان ویژه (عکس)
علی دایی که چند سالی است از فضای فوتبال فاصله گرفته و تمایلی هم به بازگشت نشان نمی دهد، روز گذشته رقم زننده یک اتفاق قابل تحسین شده است. (ادامه)
حرف های درگوشی محمود احمدی نژاد با رئیس قوه قضائیه+ عکس
عکسی از گفتگوی محمود احمدی نژاد با رئیس قوه قضائیه در حاشیه دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص با رهبر انقلاب مشاهده می کنید.(ادامه)
ایسنا نوشت: امروز در برخی نقاط شهر از جمله دانشگاه تهران برای زمان محدودی تحرکاتی صورت گرفت که بلافاصله با دخالت نیرو‌های فراجا و بدون اینکه به خشونت کشیده شود شرایط عادی برقرار شد. در برخی نقاط نظیر خیابان فلسطین شمالی تجماعت محدودی برگزار شد، اما تجمعات پراکنده روز چهارشنبه تهران بر خلاف تجمعات قبلی از ۲۰ نفر تجاوز نکرد و به نحوی پراکنده بود که حتی به دخالت نیرو‌های انتظامی حاضر در محل نیز منتهی نشد. روایت ایسنا از اوضاع خیابان‌های امروز تهران
ایسنا نوشت: امروز در برخی نقاط شهر از جمله دانشگاه تهران برای زمان محدودی تحرکاتی صورت گرفت که بلافاصله با دخالت نیرو‌های فراجا و بدون اینکه به خشونت کشیده شود شرایط عادی برقرار شد. در برخی نقاط نظیر خیابان فلسطین شمالی تجماعت محدودی برگزار شد، اما تجمعات پراکنده روز چهارشنبه تهران بر خلاف تجمعات قبلی از ۲۰ نفر تجاوز نکرد و به نحوی پراکنده بود که حتی به دخالت نیرو‌های انتظامی حاضر در محل نیز منتهی نشد.(ادامه)
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت. تبریک به قالیباف برای حذف سعید محمد؟!
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.(ادامه)
افسر سابق ارتش آمریکا که شلیک مرگ‌بار به سوی «اسامه بن لادن» سرکرده القاعده را انجام داده، در نخستین‌ مصاحبه با یک رسانه عربی، جزئیاتی جدید از این عملیات فاش کرد. جزئیات لحظه مرگ بن لادن از زبان افسر آمریکایی
افسر سابق ارتش آمریکا که شلیک مرگ‌بار به سوی «اسامه بن لادن» سرکرده القاعده را انجام داده، در نخستین‌ مصاحبه با یک رسانه عربی، جزئیاتی جدید از این عملیات فاش کرد.(ادامه)
پس از استعفا و کناره‌گیری حجت‌الله عبدالملکی از وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در اواخر خرداد 1401، زاهدی‌وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه مشغول ...
اصلی‌ترین گزینه احتمالی دولت برای وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی
پس از استعفا و کناره‌گیری حجت‌الله عبدالملکی از وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در اواخر خرداد 1401، زاهدی‌وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه مشغول ... (ادامه)
بر اساس ضوابط و پیوست‌های بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۲، دستگاه‌های اجرایی موظف شدند افزایش ضریب ریالی حقوقی را علی الحساب به طور متوسط ۲۰ درصد لحاظ کنند. میزان افزایش حقوق کارکنان در سال آینده مشخص شد
بر اساس ضوابط و پیوست‌های بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۲، دستگاه‌های اجرایی موظف شدند افزایش ضریب ریالی حقوقی را علی الحساب به طور متوسط ۲۰ درصد لحاظ کنند.(ادامه)
عیدی سال آینده کارکنان چقدر می‌شود؟
ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز میزان عیدی پاداش پایان سال کارمندان و بازنشستگان و موظفین را معادل ۵۰۰۰ امتیاز تعیین کرده که با احتساب ضریب ریالی آن مبلغ عیدی به طور علی الحساب یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
شمال نیوز : رضا اطری گفت: ۶ سال عضو تیم ملی هستم اما مسئولان در این سال ها حتی یک میلیون تومان هم به من کمک نکردند. مسئولان حتی یک میلیون تومان هم کمک نکردند !
شمال نیوز : رضا اطری گفت: ۶ سال عضو تیم ملی هستم اما مسئولان در این سال ها حتی یک میلیون تومان هم به من کمک نکردند.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 905 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 905 هزار تومان رسید.(ادامه)
ایمن‌سازی شیب شیروانی راه‌های مازندران
شیب شیروانی ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های مازندران ایمن سازی شد.(ادامه)
عنوان سوم مازندران در مسابقات تنیس روی میز استعداد‌های برتر
تیم مازندران عنوان سوم، سومین دوره مسابقات استعدا‌های برتر تنیس روی میز کشور را به دست آورد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.