.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر انقلاب
اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت از حساب سرپرستان خانوار است. یارانه نقدی ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی مهر ماه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت از حساب سرپرستان خانوار است.(ادامه)
شمال نیوز : مهران حسنی ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۱ میلیون نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم.

بیش از 81 میلیون نفر شب اقامت در مازندران / آب‌های گرم معدنی در مناطق ییلاقی استان در انتظار گردشگران پائیزی
شمال نیوز : مهران حسنی ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۱ میلیون نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم. (ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان ، تأکید کرد که در مسئله مرزبندی دریایی با رژیم صهیونیستی، هنوز توافق نهایی امضا نشده و حزب الله فقط در پی حفظ منافع لبنان است / وجود رژیم صهیونیستی، شادی را از ما می‌گیرد/ مسلمانان باید همبستگی عملی داشته باشند....(خبر)
(ادامه)
از ابتدای شروع ناآرامی‌ها در ایران، شایعات مختلفی درباره فرار فرماندهان ارشد نظامی و مقامات رده بالای جمهوری اسلامی به مکان امن و کشورهای دیگر منتشر شده است، اما تاکنون هیچ سندی درباره این ادعاها ارائّه نشده است. دروغ بزرگ/ فرار فرماندهان سپاه، با کدام سند؟
از ابتدای شروع ناآرامی‌ها در ایران، شایعات مختلفی درباره فرار فرماندهان ارشد نظامی و مقامات رده بالای جمهوری اسلامی به مکان امن و کشورهای دیگر منتشر شده است، اما تاکنون هیچ سندی درباره این ادعاها ارائّه نشده است.(ادامه)
باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت. با کم حجابی برخی افراد حادثه‌ای رخ نداده است / افراط در پرداختن به امور اجتماعی واکنش‌های افراطی هم دارد
باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت.(ادامه)
انقلاب فتوشاپی!
در سایه بی‌توجهی و گاهی ناآگاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای با فتوشاپ تصاویری جعل می‌کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده آشوبگران در اسرع وقت و با قاطعیت رسیدگی می‌شود. رئیس کل دادگستری : پرونده آشوبگران مازندران در اسرع وقت رسیدگی می‌شود
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده آشوبگران در اسرع وقت و با قاطعیت رسیدگی می‌شود.(ادامه)
اولین برد شهدای بابلسر در لیگ ۲ فوتبال کشور
شهدای بابلسر اولین برد خود را در مسابقات فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ ۲ فوتبال باشگاه‌های کشور به دست آورد(ادامه)
۲۱ مازندرانی دیگر در دام کرونا
۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.(ادامه)
برپایی نمایشگاه فرش در قائم شهر
نوزدهمین نمایشگاه فرش و تابلو فرش‌های دستباف در نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم شهر آغاز به کار کرد.(ادامه)
اهدای عضو جوان بابلی جان ۳ بیمار را نجات داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از اهدای عضو جوان بابلی و نجات جان ۳ بیمار خبر داد.(ادامه)
گرمای بدن منجر به هک گوشی‌های موبایل می‌شود
طبق تحقیقات محققان، گرمای انگشتان بر روی کیبورد باعث کشف پسورد توسط هکرها می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۰ مهر
مجازات قطعی اغتشاش گران تیتر بیشتر روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)
ماجرای ثبت نام کلاس اولی‌های متولد مهر و قانونی که سال آینده اصلاح می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۵۰ هزار دانش آموز متولد مهر در پایه اول ثبت نام شده اند.(ادامه)
جایگزینی نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
۱۳ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران جایگزین شد.(ادامه)
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود. قطع گاز در بابل و ساری
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند. خاویار خزر در کام اروپایی ها لذیذ است/ سرانه مصرف ماهی در ایران تقریبا هیچ!
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند.(ادامه)
شمال نیوز: محمدی، یک شالیکار مازندرانی که اقدام به کشت برنج پرمحصول کرده است، گفت: برنج روی دست کشاورزان مانده است. برنج پرمحصول روی دست شالیکاران مانده است
شمال نیوز: محمدی، یک شالیکار مازندرانی که اقدام به کشت برنج پرمحصول کرده است، گفت: برنج روی دست کشاورزان مانده است.(ادامه)
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند. نحوه تغییر نام در ثبت احوال؛ انتخاب چه نام‌هایی ممنوع است؟
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند.(ادامه)
برای کودکم چه کتابی بخرم؟
روانشناس به والدین توصیه کرد که با فرزندان‌شان کتاب بخوانند و گفت: کتاب داده‌های مختلفی به کودک می‌دهد اما جایگزین قدرتمندی برای تربیت در غیاب والدین نیست.(ادامه)
زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان + جزئیات
رییس سازمان تامین اجتماعی از مشخص شدن زمان و تاریخ پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 943 هزار تومان رسید قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 943 هزار تومان رسید(ادامه)
آموزش مهارتی سربازان وظیفه در مازندران
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آموزش مهارتی ۱۰۹۹ سرباز وظیفه در استان خبر داد.(ادامه)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند. پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد / محروم شدن از مدال به علت مسابقه ندادن با فرستاده رژیم غاصب در واقع پیروزی است / ورزشکاران با مراقبت از رفتارشان در میدان و خارج از آن شرف خود و کشور را حفظ کنند(خبر)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.(ادامه)
دریا ناامن و متلاطم است
دریای خزر تا روز پنجشنبه مواج و متلاطم است.(ادامه)
برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی « کاتی » در مازندران
(ادامه)
مدیرعامل اتحادیه باغداران: بازار مرکبات را سردرگم نکنید
(ادامه)
باران و رگبار در مازندران
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با رگبار باران و کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
معاون جهاد کشاورزی مازندران : فریب دلالان مرغ را نخورید
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.