.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روزنامه جوان به مناسبت سالروز درگذشت ابوالحسن بنی صدر نوشت:آنچه در دوران اختفای بنی‌صدر و همگامی او با مجاهدین خلق روی داد، به او اجازه تداوم حضور در ایران را نمی‌داد. او نهایتاً در ۷ مرداد ۱۳۶۰ و همراه با مسعود رجوی از ایران گریخت. این فرار نیز برای خود داستانی دارد که بیان آن در واپسین بخش این مقال بهنگام است. روز فرار بنی صدر در هواپیمای حامل او چه گذشت؟
روزنامه جوان به مناسبت سالروز درگذشت ابوالحسن بنی صدر نوشت:آنچه در دوران اختفای بنی‌صدر و همگامی او با مجاهدین خلق روی داد، به او اجازه تداوم حضور در ایران را نمی‌داد. او نهایتاً در ۷ مرداد ۱۳۶۰ و همراه با مسعود رجوی از ایران گریخت. این فرار نیز برای خود داستانی دارد که بیان آن در واپسین بخش این مقال بهنگام است.(ادامه)
شوک بزرگ کارلوس کی‌روش به ستاره پرسپولیس
سعید صادقی ستاره پرسپولیس پس از خط خوردن از لیست تیم ملی دیگر درخشان بازی نمی‌کند.(ادامه)
منبع وزارت اطلاعات در موساد، کدام عملیات بزرگ را لو داد؟‌
(ادامه)
شمال نیوز: اخوی شهید والامقام شیخ عبدالوهاب قاسمی نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست. برادر شهید والامقام عبدالوهاب قاسمی دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: اخوی شهید والامقام شیخ عبدالوهاب قاسمی نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست.(ادامه)
نقش کرونا در شیوع بیماری‌های اعصاب و روان
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از تشدید اختلالات روان بعد از دوران پاندمی کرونا در جهان خبر داد و گفت: ۲۵ درصد جمعیت دنیا، درگیر یکی از انواع اختلالات روان است.(ادامه)
عاملان تیراندازی به منازل مردم در آبادان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ به منازل شهروندان در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام
۲۴ طرح عمرانی نیمه تمام مازندران پس از سال‌ها انتظار با ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل می‌شود.(ادامه)
حریق در کیوسک انتظامی جویبار
فرمانده انتظامی جویبار اتصالی سیم برق را علت وقوع حریق در کیوسک انتظامی این شهرستان اعلام کرد.(ادامه)
بسته شدن محور هراز از امروز
محور هراز از فردا تا روز چهارشنبه مسدود خواهد بود.(ادامه)
سرقت کتیبه تاریخی مسجد جامع بابل + تصویر
کتیبه سنگی تاریخی مسجد جامع بابل به سرقت رفت.(ادامه)
برای جلوگیری از چاقی زود غذا بخورید
یک مطالعه جدید نشان داده است که خوردن زود هنگام غذا، احساس گرسنگی را به تاخیرانداخته و خطر چاقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
آتش سوزی در کارگاه خیاطی زندان اوین / درگیری بین زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت
ساعتی پیش بود که تصاویری از بروز آتش سوزی در زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۴ مهر
دروغ‌ پردازی‌های شبکه‌های خارجی در آشوب‌های اخیر تیتر اصلی روزنامه‌های امروز را تشکیل داده است.(ادامه)
آژیر خطر در شهرهای کی‌یف، وولین، رونو، ترونوپل، اودسا، نیکولایف، پولتاوا، سامی، به صدا درآمده است. همچنین صدای انفجار در شهرهای اوکراین شنیده می شود. فوری/ حمله موشکی به شهرهای اوکراین/ کی‌یف هدف قرار گرفت
آژیر خطر در شهرهای کی‌یف، وولین، رونو، ترونوپل، اودسا، نیکولایف، پولتاوا، سامی، به صدا درآمده است. همچنین صدای انفجار در شهرهای اوکراین شنیده می شود.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۱ اعلام شد
قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز شنبه۲۳ مهر ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: مهدی محمدی واقع نمایی اتفاقات اخیر(يادداشت)
شمال نیوز: مهدی محمدی (ادامه)
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بر اساس آنچه که وزارت صنعت و معدن قول داده است ظرف دو هفته آینده باید واردات خودرو صورت گیرد. واردات خودرو ظرف دو هفته آینده انجام می‌شود
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بر اساس آنچه که وزارت صنعت و معدن قول داده است ظرف دو هفته آینده باید واردات خودرو صورت گیرد.(ادامه)
جزئیات طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در طرح مجلس اقشار مختلف می توانند در چهارچوب قانون تجمعات خود را برگزار کرده و مطالبات و اعتراضات را نسبت به موضوعات و مسائل مطرح کنند. بدین ترتیب مرز بین اعتراضات قانونی با اغتشاش افراد ضدانقلاب مشخص خواهد شد.(ادامه)
 آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد. مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد
آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.(ادامه)
«هراز» از فردا مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد چهار روزه جاده هراز خبر داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران با اشاره به پایداری نسبی جو تا اواسط هفته جاری، پیش‌بینی کرد که با افزایش ناپایداری‌ها و ورود سامانه جدید از شامگاه دوشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف این استان در روز سه‌شنبه به طور میانگین تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

دمای هوای مازندران تا ۱۱ درجه کاهش می‌یابد
هواشناسی مازندران با اشاره به پایداری نسبی جو تا اواسط هفته جاری، پیش‌بینی کرد که با افزایش ناپایداری‌ها و ورود سامانه جدید از شامگاه دوشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف این استان در روز سه‌شنبه به طور میانگین تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد کاهش یابد. (ادامه)
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز شنبه با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز شنبه با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد. (ادامه)
اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر
قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان در اطلاعیه‌ای از اعطای وام اشتغال ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر منقضی خدمت از سال ۱۳۹۷ تاکنون خبر داد.(ادامه)
اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک از سوی بانک مرکزی به روزرسانی و منتشر شد. فهرست بدهکاران بانکی به روز شد
اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک از سوی بانک مرکزی به روزرسانی و منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالیکه شهرستان بابل از داشتن سرانه پارک تفریحی در حد خوبی نمی باشد بزرگترین پارک تفریحی این شهر جولانگاه اراذل و اوباش شده که با حضور خود برای خانواده ها ایجاد مزاحمت می کنند.

پارک نوشیروانی بابل ؛ از جولان اوباش تا رفتار خلاف شئونات !
شمال نیوز: در حالیکه شهرستان بابل از داشتن سرانه پارک تفریحی در حد خوبی نمی باشد بزرگترین پارک تفریحی این شهر جولانگاه اراذل و اوباش شده که با حضور خود برای خانواده ها ایجاد مزاحمت می کنند. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برنامه ای برای ذخیره‌سازی آبهای کشور نداریم، اظهار کرد: ما سدهایی در کشور داریم که ساخت آن  ۲۳ سال پیش آغاز شده است اما هنوز تمام نشده است غافل از اینکه ۲۳ سال از عمر این سدها گذشته است؛ یعنی ۲۳ سال را از دست دادیم بدون اینکه از آن بهره برداری کنیم. مهاجرت به شمال کشور افزایش می‌یابد / استان‌های مرکزی از جمعیت خالی می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برنامه ای برای ذخیره‌سازی آبهای کشور نداریم، اظهار کرد: ما سدهایی در کشور داریم که ساخت آن ۲۳ سال پیش آغاز شده است اما هنوز تمام نشده است غافل از اینکه ۲۳ سال از عمر این سدها گذشته است؛ یعنی ۲۳ سال را از دست دادیم بدون اینکه از آن بهره برداری کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به تداوم انتساب مطالب غیر واقعی از سوی حسن عباسی به چهر‌ه‌های فوتبالی، بخش حقوقی فدراسیون فوتبال از وی به مراجع قضایی شکایت کرد. فدراسیون فوتبال از حسن عباسی به خاطر سخنرانی اش در بابل شکایت کرد
شمال نیوز : امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به تداوم انتساب مطالب غیر واقعی از سوی حسن عباسی به چهر‌ه‌های فوتبالی، بخش حقوقی فدراسیون فوتبال از وی به مراجع قضایی شکایت کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یک بار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است/ آن‌ها که می‌خواستند ما را فلج کنند امروز بی شباهت به فلج‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
کنترل عیار طلای مازندران به طور مستمر
رئیس اداره اوزان و مقیاس‌های استاندارد مازندران از کنترل و آزمایش عیار طلای استان به طور مستمر خبر داد.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 42 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 42 هزار تومان رسید.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.571 seconds.