.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

شمال نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند فقط دانشجویان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند (ادامه)
محسن زنگنه نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود. افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم امسال اعمال می شود
محسن زنگنه نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تبریک به رئیس جمهور جدید عراق، سران سیاسی این کشور را فراخواند تا خواست عراقی‌ها را برآورده کنند. واکنش آمریکا به انتخاب رئیس جمهور جدید عراق
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تبریک به رئیس جمهور جدید عراق، سران سیاسی این کشور را فراخواند تا خواست عراقی‌ها را برآورده کنند.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند. روایت محسن رضایی از «هدف ناامنی‌ها در ایران»
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.(ادامه)
پوشش متفاوت یک زن در دیدار با رهبر انقلاب+ عکس
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
بلیت سینما‌های کشور نیم‌ بها شد
بلیت سینما‌های سراسر کشور به مدت ۲ هفته، نیم‌ بها است.(ادامه)
با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
مصرف عرقیجات معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا از شر سنگ کلیه در امان بمانید.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: دلسوزی بیجا در مورد عناصر اصلی اغتشاشات ظلم است
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.(ادامه)
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم. تحریم علی لاریجانی، جواد ظریف و حسین شریعتمداری توسط کانادا
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم.(ادامه)
احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، گفت: برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد/ برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان می‌دادند
احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، گفت: برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود. (ادامه)
عدم امکانات مناسب برای نابینایان در نیمی از اداره های مازندران
۶۳ درصد ادارات مازندران برای جامعه نابینایان مناسب سازی نشده است.(ادامه)
جلوگیری از سقوط هواپیما در لحظۀ آخر
سانحه‌ هوایی همواره ترسناک‌ بوده است اما جلوگیری از آن در ثانیۀ آخر و نجات جان انسان‌ها بسیار جذابیت دارد.(ادامه)
شاگردان معروف امام جعفر صادق (ع) چه کسانی بودند؟
امامت امام صادق (ع) هم‌زمان با سال‌های پایانی حکومت بنی امیه و سال‌های آغازین حکومت بنی عباس بودند و به همین علت ضعف و عدم استقرار نظام سیاسی، ایشان فرصت بسیار مناسبی برای تربیت شاگردان زیاد و فعالیت فرهنگی و مذهبی به دست آوردند.(ادامه)
اصحاب و یاران حضرت محمد (ص)
به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت ختمی مرتبت و خاتم الانبیا حضرت محمد(ص) بیایید تا درباره ایشان و اسامی اصحاب و یاران پیامبر بیشتر و بهتر بدانید.(ادامه)
ادامه تلاش‌ها برای برقراری حج عمره
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ساری گفت: تلاش برای برقراری حج عمره همچنان ادامه دارد.(ادامه)
عبداللطیف رشید با پیشتازی در آرای دور دوم انتخابات در پارلمان عراق رسما رئیس‌ جمهور این کشور شد. «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق شد
عبداللطیف رشید با پیشتازی در آرای دور دوم انتخابات در پارلمان عراق رسما رئیس‌ جمهور این کشور شد.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی: اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مقابله با ایران‌هراسی به عنوان یکی از حوزه‌های کاری جذب توریسم، گفت: اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد و این رفتار اغتشاشگرانه محکوم است.(ادامه)
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد. کانادا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
عکس| کار عجیب سرمربی پرسپولیس به دلیل استرس
سرمربی سرخپوشان در دیدار با مس رفسنجان استرس زیادی را تا قبل از گل مهاجم هلندی تیمش تحمل کرد.(ادامه)
مصرف برخی غذا‌ها یا نوشیدنی‌ها، به خصوص بیش از حد، ممکن است باعث شود که قلب شما تپش کند. چه غذا‌هایی منجر به تپش قلب می‌شود؟
مصرف برخی غذا‌ها یا نوشیدنی‌ها، به خصوص بیش از حد، ممکن است باعث شود که قلب شما تپش کند.(ادامه)
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند. جزئیات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران در ایران و زلزله در موساد + فیلم
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.(ادامه)
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد. بادامچیان: به تاجزاده گفتم آینده‌ات «نکبت بار» است
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد.(ادامه)
یارانه مهر 1401 واریز شد
در مهر 1401 نیز، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شد+ جزئیات
شمال نیوز : نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد.(ادامه)
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 949 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 949 هزار تومان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند.

انتقاد مدیرعامل جامعه نابینایان از عدم مناسب‌سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران/ تکذیب صدور قبض به نام انجمن نابینایان و کم‌بینایان
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند. (ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ششمین اجلاس سیکا گفت: ملت ایران گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده است و اینک در پی ناکامی آمریکا در نظام تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست ناکام بی‌ثبات‌سازی متوسل شده است ....(خبر)
(ادامه)
نبرد سخت نساجی با صدرنشین لیگ برتر
تیم نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز در سیرجان به مصاف گل گهر صدرنشین می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند. ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند.(ادامه)
حضور موثر بنگاه‌های اقتصادی در مهارت آموزی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از حضور موثر بنگاه‌های اقتصادی استان در مهارت آموزی خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.