.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند. تکلیف ۱۵ بازیکن تیم ملی فوتبال مشخص شد
نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند.(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
برنامه‌های فوری برای برگشت بازماندگان از تحصیل در مازندران
معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: برنامه عملیاتی درحوزه تحصیل بازماندگان را تدوین و به وزارت‌خانه ابلاغ کردیم که اسامی این افراد به تفکیک مناطق مشخص بوده و بحث نگهداشت و آموزش این افراد نیز به صورت فوری درحال پیگیری است.(ادامه)
افزایش حقوق‌‌ها از چه زمانی اجرایی می‌شود؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به روند بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق‌ها گفت: گزارشات کمیسیون امروز جمع بندی می‌شود تا بتوانیم گزارش‌ نهایی را 24 مهر به صحن مجلس ارائه کنیم.(ادامه)
استاندار مازندران: حماسه عظیم اربعین میلیون ها ایرانی، عصبانیت دشمنان را در پی داشته است
استاندار مازندران با اشاره به اینکه دفاع مقدس ما یک هویت و شناسنامه برگرفته از فرهنگ‌ کربلا است، گفت: مسیر دفاع مقدس در راستای فرهنگ عاشوراست وحرکت عظیم اربعین میلیون ها ایرانی، عصبانیت دشمنان نظام را درپی داشته است. (ادامه)
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند. فشار استقلال، ذوب‌آهن را به اشتباه انداخت
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند.(ادامه)
برگزاری نشست‌های قصه گویی در مازندران
سلسله نشست‌های قصه گویی روایت مهدوی در مدارس مازندران برگزار شد.(ادامه)
شهروند آملی نماینده مازندران در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
یک شهروند آملی نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور خواهد بود.(ادامه)
اقدامات کنترلی برای جلوگیری از آفات در مازندران
کارشناس ارشد گیاه‌پزشکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: اقدامات کنترلی برای جلوگیری از بروز خسارت و پیشروی آفات در مناطق جنگلی مازندران انجام شد.(ادامه)
پرندگان مهاجر مهمان این روزهای مازندران
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: این روزها بیشتر شاهد حضور گونه‌های مهاجر پرندگان از جمله خوتکاها، کاکایی‌ها و حواصیل‌ها هستیم و با ادامه سرد شدن هوا شاهد حضور جمعیت‌های بیشتر پرندگان از جمله غازها، قوها و سایر گونه‌ها خواهیم بود.(ادامه)
استرس گاهی برای بدن مفید است!
محققان در مطالعات جدید به کشف جالبی درباره تاثیر استرس بر بدن پرداخته و اعلام کردند استرس در برخی شرایط برای بدن مفید است.(ادامه)
چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟
قبل از اینکه گوشی موبایلتان دزدیده شود حتما اقدام به ذخیره شماره سریال مختص دستگاه خود کنید.(ادامه)
قدرت گرفتن آرام کرونا در مازندران
۱۳ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۳ مهر
صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، تیتر اصلی روزنامه‌های امروز را تشکیل می‌دهد. (ادامه)
سرمربی سابق استقلال برای صعود به جایگاه بهتر در لیگ امارات برای رقیبش خط و نشان کشید. خط و نشان فرهاد مجیدی برای اماراتی ها
سرمربی سابق استقلال برای صعود به جایگاه بهتر در لیگ امارات برای رقیبش خط و نشان کشید.(ادامه)
چه زمانی مرگ در شب اتفاق می افتد؟
همه ما یک سوم زندگی را خواب هستیم بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در خواب می‌میرند.(ادامه)
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته نهم
برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته نهم باعث شد صدر جدول بین سرخابی‌ها باقی بماند و گل‌گهر با دومین باخت به رده چهارم سقوط کند(ادامه)
برخورد زیبای پلیس ضد شورش با دختران دانش آموز
به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یکی از پلیس های ضد شورش کشورمان در یک پارک با سخنان و استدلال هایی زیبا و امید آفرین سعی بر توجیه دانش آموزان دختر دارد. در ادامه این کلیپ را مشاهده می کنید:(ادامه)
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح روز جمعه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدار جمعی از مردم، مسئولان و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری(خبر)
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح روز جمعه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
ببینید | توضیحات محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت
توضیحات محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت را ببینید و بشنوید. (ادامه)
 طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد. آزادراه قائمشهر-ساری در ایستگاه آغاز عملیات اجرایی
طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد.(ادامه)
رفع فیلترینگ در ایران اعلام شد!
یک نماینده مجلس درباره زمنان رفع فیلترینگ گفت: به هر حال شرایط ناآرامی پیش آمده و باید تا زمان مساعد شدن فضا، تحمل کرد.(ادامه)
روایت تصویری از دغدغه نامعلوم احمدی نژاد
برخی تصاویر منتشر شده از احمدی نژاد، گویای دغدغه او برای پیگیری حدی موضوعی نامعلوم است .(ادامه)
به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود. زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد / حداقل افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟
به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم امسال اعمال می شود.(ادامه)
شرکت زامیاد که زیرمجموعه شرکت خودروسازی سایپا است که احتمالا خودروی وانت صحرا را جایگزین نیسان آبی می کند اما مشخصات فنی وانت صحرا چیست؟ این خودرو جانشین نیسان آبی می‌شود + عکس
شرکت زامیاد که زیرمجموعه شرکت خودروسازی سایپا است که احتمالا خودروی وانت صحرا را جایگزین نیسان آبی می کند اما مشخصات فنی وانت صحرا چیست؟(ادامه)
معاون ابراهیم رئیسی در امور زنان و خانواده در واکنش به کلیپ منتشرشده درباره رفتار مامور یگان ویژه حین بازداشت یک زن گفت: قطعا معاونت ریاست جمهوری در امور زنان با همکاری مراجع انتظامی ورود کرده و به‌منظور دفاع از حرمت و کرامت زنان پیگیر خواهد بود.

واکنش خزعلی به ویدئوی مامور یگان ویژه حین دستگیری یک زن
معاون ابراهیم رئیسی در امور زنان و خانواده در واکنش به کلیپ منتشرشده درباره رفتار مامور یگان ویژه حین بازداشت یک زن گفت: قطعا معاونت ریاست جمهوری در امور زنان با همکاری مراجع انتظامی ورود کرده و به‌منظور دفاع از حرمت و کرامت زنان پیگیر خواهد بود. (ادامه)
در پی ادعاهایی درخصوص افزایش 50 درصدی حقوق نمایندگان، روابط عمومی مجلس طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد: ادعای مطرح شده از اساس کذب است و چنین موضوع یا تصمیمی در دستور کار مجلس نبوده است. مجلس یک اطلاعیه داد + جزئیات
در پی ادعاهایی درخصوص افزایش 50 درصدی حقوق نمایندگان، روابط عمومی مجلس طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد: ادعای مطرح شده از اساس کذب است و چنین موضوع یا تصمیمی در دستور کار مجلس نبوده است.(ادامه)
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد. ۳ طلا؛ شاهکار الهام حسینی در قهرمانی وزنه‌برداری زنان آسیا
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.(ادامه)
واکنش پلیس به ویدئوی رفتار ماموران یگان ویژه با یک زن
پلیس درباره رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.762 seconds.