.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تامین امنیت کتیبه سرقت شده مسجد جامع بابل بر عهده که بود؟
مدیرکل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران گفت:مالک مسجد جامع بابل اداره اوقاف می باشد و میراث فرهنگی فقط مالک معنوی آن است.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد. شهادت پلیس راهور توسط تروریست‌های مسلح
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 36 هزار تومان رسید.(ادامه)
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند. این چهار عادت ذره ذره شما را خواهند کشت!
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند.(ادامه)
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند واکنش به شایعه بازداشت وریا غفوری
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند(ادامه)
پژمان جمشیدی و رضا عطاران در ویلای ساحلی
تصویربرداری فیلم «ویلای ساحلی» به کارگردانی «کیانوش عیاری» پس از چند روز تعطیلی از سر گرفته شد. (ادامه)
دکتر محسن رضایی در ادامه برنامه‌های سفر خود به قطر با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. جزئیات دیدار محسن رضایی با امیر قطر در دوحه
دکتر محسن رضایی در ادامه برنامه‌های سفر خود به قطر با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد. خواص بی‌نظیر کنجد برای سلامتی
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد.(ادامه)
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است. علی دایی به سیم آخر زد؛ کنایه تند به نماینده مجلس و تلویزیون+ عکس
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود. آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت / چنانچه فردی در زندان اوین هنوز با خانواده خود تماس برقرار نکرده، هر چه سریعتر مقدمات مکالمه او با خانواده‌اش فراهم شود / در قبال قضایایی نظیر اغتشاشات و یا حادثه زندان اوین نباید به صورت هیجانی و احساسی عمل کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود.(ادامه)
دبیرکل خانه اقتصاد ایران درخصوص آسیب‌های قطع اینترنت بر سیستم تجارت ایران، عنوان می‌کند که قطع اینترنت و به دنبال آن قطع وسایل ارتباطی، به معنای این است که به طور کامل سیستم تجارت و تولید فشل شده و ادامه آن به منزله توقف کامل فضای کسب و کارهاست. اعتبار تجاری کشور، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان ما در برابر طرف‌های خارجی خدشه دار شده و خدشه‌دار می‌شود. قطع اینترنت به معنای توقف کامل فضای کسب و کارهاست
دبیرکل خانه اقتصاد ایران درخصوص آسیب‌های قطع اینترنت بر سیستم تجارت ایران، عنوان می‌کند که قطع اینترنت و به دنبال آن قطع وسایل ارتباطی، به معنای این است که به طور کامل سیستم تجارت و تولید فشل شده و ادامه آن به منزله توقف کامل فضای کسب و کارهاست. اعتبار تجاری کشور، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان ما در برابر طرف‌های خارجی خدشه دار شده و خدشه‌دار می‌شود.(ادامه)
آیا دانش آموزان واقعا به مشق شب نیاز دارند؟
حتی با افزایش حجم داده‌ها، تشخیص اینکه آیا مشق شب به دانش آموزان کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، دشوار است.(ادامه)
سقوط سوخو ۳۴ روسیه در منطقه‌ای مسکونی + تصویر
منابع خبری از سقوط یک جنگنده روسیه در غرب این کشور حین پرواز آموزشی خبر دادند.(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان دولت تا پایان ماه آینده
نماینده مجلس گفت: با افزایش حقوق کارمندان حداقل حقوق آنها به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می رسد.(ادامه)
نوشیدنی برای سم‌زدایی از کبد
در این مطلب فهرستی مختصر، اما مفید از نوشیدنی‌های موثر برای سم زدایی روزانه از کبد و همچنین کاهش وزن ارائه شده است.(ادامه)
سن فرسودگی وسایل نقلیه اعلام شد
جزئیات سن فرسودگی خودروهای فرسوده اعلام شد این سن برای خودروهای مختلف، متفاوت است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲۶ مهر
رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
نگرانی یحیی از مصدومیت بازیکنانش
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.(ادامه)
نگرانی یحیی از مصدومیت بازیکنانش
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.(ادامه)
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی با سوریه دیداری تدارکاتی برگزار کند. حریف احتمالی ایران قبل از جام جهانی مشخص شد
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی با سوریه دیداری تدارکاتی برگزار کند.(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
جمله‌ای خاص مثل «How many emojis on Apple» را اگر در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید، پس از تایم‌اوت پیغام خطای سرور در صفحه نمایش داده می‌شود. سرچ این جمله‌ گوگل را از کار می‌اندازد!+عکس
جمله‌ای خاص مثل «How many emojis on Apple» را اگر در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید، پس از تایم‌اوت پیغام خطای سرور در صفحه نمایش داده می‌شود.(ادامه)
درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است.

بررسی‌ حواشی انتصاب همسر معاون وزیر در شرکت نفت
درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است. (ادامه)
درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها نشان می دهد که تاکنون، این خبرها و تصاویر، نادرست بوده است. گشت‌ ارشاد به شهرها بازگشته‌ است؟/ عکس
درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها نشان می دهد که تاکنون، این خبرها و تصاویر، نادرست بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: علی فتح‌الله زاده از وی درخواست کرده تا به عنوان قائم مقام جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز کند. یک مازندرانی قائم مقام جدید باشگاه استقلال شد
شمال نیوز: علی فتح‌الله زاده از وی درخواست کرده تا به عنوان قائم مقام جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز کند.(ادامه)
مربی تیم فوتبال پرسپولیس به سوگ یکی از اقوام خود نشست. مربی پرسپولیس عزادار شد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس به سوگ یکی از اقوام خود نشست.(ادامه)
  استوار یکم «مهدی لطفی» در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. تصویر جدیدترین شهید فراجا منتشر شد | شهادت در بازگشت از ماموریت زندان اوین
استوار یکم «مهدی لطفی» در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به سعودی، به آل‌سعود هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌های‌تان را کنترل کنید؛ اگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت می‌کنیم. با شما اتمام حجت می‌کنیم ؛ رسانه‌های‌تان را کنترل کنید وگرنه... | ما برای امنیت مردم به آب و آتش می‌زنیم
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به سعودی، به آل‌سعود هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌های‌تان را کنترل کنید؛ اگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت می‌کنیم.(ادامه)
ببیند | پشت پرده فرار از زندان اوین به روایت زندانیان
صدا و سیما در گزارشی از زندان اوین، ماجرای حوادث شب گذشته در این زندان و تلاش برای فرار از زندان را روایت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله‌ای است که روی حرف آن داریم این بود در کشت قراردادی برنج موضوع مهم سود متعارف به کشاورزان بوده که به قول‌ها عمل نشده است.

زارعی : سیاست های جهاد کشاورزی را در بحث بازار برنج پرمحصول قبول نداریم
شمال نیوز : نماینده ساری و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله‌ای است که روی حرف آن داریم این بود در کشت قراردادی برنج موضوع مهم سود متعارف به کشاورزان بوده که به قول‌ها عمل نشده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.751 seconds.