.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 45 هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 45 هزار تومان رسید.(ادامه)
تاریخ سازی دوومیدانی ایران در کویت
در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا تیم دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب سیزده مدال و شکستن 5 رکورد و ایستادن در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد.(ادامه)
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در منطقه روستایی
۳۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان میاندورود کشف شد.(ادامه)
افزایش تلفات طاعون نشخوارکنندگان در شمال
لاشه ۳۳ راس کل و بز وحشی تاکنون در منطقه البرز مرکزی کشف شده است.(ادامه)
واکنش رئیس جمهور به حمایت بایدن از اغتشاشات/ ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد/ سخنان رئیس جمهور آمریکا بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و صلح را اثبات کرد/ آمریکا همان شیطان بزرگی است که امام فرمود....(خبر)
(ادامه)
افزایش فوتی های اوین/ ۴ زندانی دیگر فوت شدند
۴نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.(ادامه)
سناریو تجزیه‌طلبان بعد از دختر کرد، بلوچ و ترک / «دختر عرب» چه زمانی وارد داستان می‌شود؟
تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.(ادامه)
بایدها و نبایدهای غذایی در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه‌فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ ضمن اینکه خرمالو و انار میوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
پرواز مگس میوه در باغ‌های قائم شهر
مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر از ردیابی مگس میوه در باغ‌های سیاه ریشه این شهرستان خبرداد.(ادامه)
آیا نمره منفی تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه پاک می‌شود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره نحوه پاک شدن نمرات تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه ارائه کرد.(ادامه)
کرونا در حال بیدار شدن از خواب
۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.(ادامه)
احتمال آبگرفتگی معابر در مازندران
احتمال جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر فردا در مازندران وجود دارد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۵ مهر
روایات پیرامون آتش سوزی زندان اوین تیتر بیشتر روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)
نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاونف کارف رفاه اجتماعی که از سوی دولت به مجلس اراسال شده بود در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد. چهارشنبه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار
نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاونف کارف رفاه اجتماعی که از سوی دولت به مجلس اراسال شده بود در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس / میزان افزایش حقوق‌ها اعلام شد
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برداشته شدن محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل خبر داد و اعلام کرد که محدودیت اینترنت فقط برای دو پیامرسان اینستاگرام و واتس اپ است. محدودیت‌های اینترنت برداشته شد / محدودیت اینستاگرام و واتساپ تا کی ادامه دارد؟
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برداشته شدن محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل خبر داد و اعلام کرد که محدودیت اینترنت فقط برای دو پیامرسان اینستاگرام و واتس اپ است.(ادامه)
شب گذشته در زندان اوین تهران بین عده ای از زندانیان درگیری رخ داد و علت حریق آتش سوزی انبار لباس های زندان بود که متاسفانه در جریان این حادثه عده ای کشته و مصدوم شدند. آمار کشته و مصدومان آتش‌سوزی زندان اوین اعلام شد
شب گذشته در زندان اوین تهران بین عده ای از زندانیان درگیری رخ داد و علت حریق آتش سوزی انبار لباس های زندان بود که متاسفانه در جریان این حادثه عده ای کشته و مصدوم شدند.(ادامه)
مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شهریور امسال هزار و ۸۹ مورد بازرسی منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان شد. رونمایی از یک تخلف میلیاردی در کشور!
مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شهریور امسال هزار و ۸۹ مورد بازرسی منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان شد.(ادامه)
امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. واکنش فتح‌الله‌زاده به اتهام اختلاس آجورلو
امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای موضوع منتشرکنندگان اطلاعات نادرست و کذب و افسار گسیختگی در فضای مجازی ورود جدی داشته باشد. ضرورت برخورد قاطع با منتشرکنندگان اطلاعات کذب در فضای مجازی / مجلس شورای اسلامی باید ورود کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای موضوع منتشرکنندگان اطلاعات نادرست و کذب و افسار گسیختگی در فضای مجازی ورود جدی داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار اینکه با وجود رشد فضای مجازی اما نظارتی بر فضای مجازی نیست،گفت: مجازات‌ به‌خاطر انتشار آثار سوء اخبار کذب هر در فضای مجازی تعیین شده، موضوعی بازدارنده است. مجازات‌ انتشار آثار اخبار کذب بازدارنده است/ برخورد جدی با سوء استفاده از فضا باید لحاظ شود
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار اینکه با وجود رشد فضای مجازی اما نظارتی بر فضای مجازی نیست،گفت: مجازات‌ به‌خاطر انتشار آثار سوء اخبار کذب هر در فضای مجازی تعیین شده، موضوعی بازدارنده است.(ادامه)
کاهش موقتی ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه شاهد آسمانی غالبا ابری و در ارتفاعات هم گاها مه‌آلود گاهی همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما هستیم.(ادامه)
اختلاف ملکی در تنکابن رنگ خون گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از قتل جوان ۲۹ ساله به علت اختلافات ملکی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تکذیب واردات خودرو در اواسط آبان
یک منبع آگاه با رد واردات خودرو در اواسط آبان گفت:جزئیات بیشتر در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
مصاف نمایندگان والیبال مازندران با کویرنشینان
تیم‌های لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان کشور به مصاف مس رفسنجان و ایفاسرام یزد می‌روند.(ادامه)
استاندار مازندران در ادامه‌ی سفر‌های شهرستانی وارد بخش چهاردانگه ساری شد. استاندار مازندران وارد بخش چهاردانگه ساری شد
استاندار مازندران در ادامه‌ی سفر‌های شهرستانی وارد بخش چهاردانگه ساری شد.(ادامه)
عضو شورای عالی حوزه های علمیه: همان براندازانی که می‌خواستند نظام نبوی را براندازند، امروز می‌خواهند نظام ولایی را براندازند و نخواهند توانست. هیچ جای تردیدی نیست که این تلاش ها مذبوحانه است. از خارج کشور تماس گرفتند و تهدید کردند که اگر استعفا ندهی سرت را روی سینه ات می گذاریم
عضو شورای عالی حوزه های علمیه: همان براندازانی که می‌خواستند نظام نبوی را براندازند، امروز می‌خواهند نظام ولایی را براندازند و نخواهند توانست. هیچ جای تردیدی نیست که این تلاش ها مذبوحانه است.(ادامه)
تاسیسات فوق سری نجات رئیس جمهور آمریکا در صورت حمله اتمی
کارشناسان می‌گویند یک مکان فوق سری در آمریکا وجود دارد که در صورت حمله اتمی مقام‌های دولت آمریکا می‌توانند آنجا مخفی شوند.(ادامه)
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت. دادستان تهران: درگیری زندان اوین ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.781 seconds.