.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز - یکشنبه ۱۷ مهر - از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید عیادت کرد. عیادت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌الله نوری همدانی
رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز - یکشنبه ۱۷ مهر - از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید عیادت کرد.(ادامه)
تصویب کلیات طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی عیادت کرد. عیادت رئیس‌جمهور از آیت‌الله نوری همدانی
رئیس‌جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی عیادت کرد.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کانادایی‌ها برای خروج از زیر چتر انگلیس بعد از فوت ملکه و پیوستن به اتحاد آمریکا و اسرائیل، ممنوعیت ورود فرماندهان سپاه به کانادا را مطرح کردند. فرماندهان سپاه نیازی به ورود به کانادا ندارند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کانادایی‌ها برای خروج از زیر چتر انگلیس بعد از فوت ملکه و پیوستن به اتحاد آمریکا و اسرائیل، ممنوعیت ورود فرماندهان سپاه به کانادا را مطرح کردند.(ادامه)
جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان
معاون امور مجلس رئیس جمهور جزئیاتی از افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان، همچنین زمان معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت رفاه را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شرایط جدید انتخاب شهردار در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس تعیین شد. شرایط جدید انتخاب شهردار در کمیسیون شوراهای مجلس تصویب شد
شمال نیوز: شرایط جدید انتخاب شهردار در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس تعیین شد.(ادامه)
سردار آزمون به دلیل مصدومیت ۶ تا ۸ هفته دور از میادین خواهد بود. کی‌روش جانشین سردار آزمون را تعیین کرد!
سردار آزمون به دلیل مصدومیت ۶ تا ۸ هفته دور از میادین خواهد بود.(ادامه)
 یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما با اعلام اینکه بعد از هک ۷ بهمن ۱۴۰۰ هیچ کدام از نهادهای مسئول حتی یک ریال نیز به امن‌سازی شبکه سازمان کمک نکردند. روایتی از جزئیات «هک» دیشب شبکه خبر
یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما با اعلام اینکه بعد از هک ۷ بهمن ۱۴۰۰ هیچ کدام از نهادهای مسئول حتی یک ریال نیز به امن‌سازی شبکه سازمان کمک نکردند.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد. هشدار سیلاب و سرما /احتمال تاخیر پروازها در برخی استانها
شمال نیوز : سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن  استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد. ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران میزان طلب باغداران از دولت بابت فروش مرکبات تنظیم بازار شب عید را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هنوز این طلب پرداخت نشده است. بدهی دولت به فروشندگان پرتقال استان مازندران چقدر است ؟
شمال نیوز: مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران میزان طلب باغداران از دولت بابت فروش مرکبات تنظیم بازار شب عید را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هنوز این طلب پرداخت نشده است.(ادامه)
کارت ملی در خارج از کشور چه کاربردی دارد؟
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.(ادامه)
افسردگی پاییزی را چگونه درمان کنیم؟
افسردگی پاییزی نوعی اختلال عاطفی فصلی با علائم آزار دهنده روحی و روانی است که معمولا در این فصل بروز می کند.(ادامه)
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: این احتمال وجود دارد که شاهد افزایش علائم سرماخوردگی ناشی از عارضه کرونا یا سرما خوردگی در کشور باشیم. احتمال امکان افزایش موارد ابتلا به کرونا
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: این احتمال وجود دارد که شاهد افزایش علائم سرماخوردگی ناشی از عارضه کرونا یا سرما خوردگی در کشور باشیم.(ادامه)
دانشجویان و اساتید ما اجازه تحقق خیال‌های باطل دشمن را در محیط دانشگاه نخواهند داد/ درخشش بانوان ایرانی در عرصه‌های جهانی برای کشور قدرت آفریده است/ به مذاکرات عزتمندانه پایبند خواهیم بود و امروز منطق جمهوری اسلامی در دنیا مورد پذیرش است ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۷ مهر
تیتر اصلی روزنامه‌های امروز را صحبت‌های رئیس جمهور کشورمان در دانشگاه الزهرا تشکیل می‌داد.(ادامه)
از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد
مأموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ خط قرمزشان امنیت مردم است؛ سینه ستبر می کنند در برابر هر آنچه شیشه آرامش مردم را به ترک بیندازد از کرونا گرفته تا اغتشاش و ناآرامی و آشوب.(ادامه)
این روزها اگرچه پاییز فرا رسیده است اما هوا همچنان گرمای خود را دارد با تهیه یک بستنی یخی هلویی که کالری کمی دارد روزتان را زیباتر کنید طرز تهیه بستنی یخی هلو
این روزها اگرچه پاییز فرا رسیده است اما هوا همچنان گرمای خود را دارد با تهیه یک بستنی یخی هلویی که کالری کمی دارد روزتان را زیباتر کنید (ادامه)
یارانه مهرماه قرار است بیستم واریز شود و باید منتظر اعلام زمان برداشت شد. زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شد
یارانه مهرماه قرار است بیستم واریز شود و باید منتظر اعلام زمان برداشت شد.(ادامه)
شهادت یک بسیجی مدافع امنیت دیگر با اسلحه جنگی شات‌گان توسط اغتشاش‌گران
یک بسیجی مدافع امنیت در پی حمله مسلحانه اغتشاش‌گران در پایتخت با اسلحه شکاری شات‌گان به شهادت رسید.(ادامه)
آنتن اخبار صداوسیما برای چند ثانیه هک شد
اخبار ساعت 21 صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند ثانیه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد.(ادامه)
آغاز فصل صید ماهیان استخوانی از امروز
فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر از امروز برای برخی از صیادان آغاز می‌شود.(ادامه)
ماه کامل پاییز را از دست ندهید
اولین ماه کامل پاییز که به ماه شکارچی نیز شناخته می‌شود، امشب قابل رویت است.(ادامه)
صبحانه مهمترین وعده غذایی روز دانش آموزان است
دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه‌هایی را در خصوص تغذیه صحیح دانش آموزان ارائه داد.(ادامه)
نایب قهرمانی شاگردان شمسایی با گل به خودی
تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ کویت رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.(ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما در استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند داریم، گفت: متأسفانه در برخی از مواقع قد مدیران ما از قد استان مازندران کوچک‌تر است و این‌ها به استان لطمه می‌زنند. استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند دارد / مدیران کوتاه قد مرکز استان در شرق نمی توانند غرب استان را ببینند !
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما در استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند داریم، گفت: متأسفانه در برخی از مواقع قد مدیران ما از قد استان مازندران کوچک‌تر است و این‌ها به استان لطمه می‌زنند.(ادامه)
طحان‌نظیف: قانون اساسی راهپیمایی و تشکیل اجتماعات را به رسمیت شناخته است و اعتراض بر اساس قانون سازوکار خود را دارد اما این اعتراض‌ها با حمایت بیگانگان به اغتشاشات کشیده شد سخنگوی شورای نگهبان: اصلاح شیوه گشت ارشاد کار مجلس است
طحان‌نظیف: قانون اساسی راهپیمایی و تشکیل اجتماعات را به رسمیت شناخته است و اعتراض بر اساس قانون سازوکار خود را دارد اما این اعتراض‌ها با حمایت بیگانگان به اغتشاشات کشیده شد(ادامه)
اخبار ساعت ۲۱ صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند لحظه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد. هک آنتن اخبار صداوسیما برای چند ثانیه
اخبار ساعت ۲۱ صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند لحظه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد.(ادامه)
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام اینکه مشکل پایین بودن قیمت محصول مرکبات را به کمیسیون کشاورزی مجلس، وزارت جهاد کشاورزی و همچنین شورای قیمت‌گذاری اعلام کردیم که در این زمینه سیاست‌های لازم اتخاذ شود، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید سیاست‌های لازم را در این زمینه اتخاذ کند تا شاهد کاهش نگرانی‌های باغداران باشیم. صادرات؛ تنها راه برون‌رفت از مشکلات باغداران
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام اینکه مشکل پایین بودن قیمت محصول مرکبات را به کمیسیون کشاورزی مجلس، وزارت جهاد کشاورزی و همچنین شورای قیمت‌گذاری اعلام کردیم که در این زمینه سیاست‌های لازم اتخاذ شود، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید سیاست‌های لازم را در این زمینه اتخاذ کند تا شاهد کاهش نگرانی‌های باغداران باشیم.(ادامه)
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند. باخت فوتسال ایران به ژاپن/ قهرمانی از دست ایران پرید!
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.493 seconds.