.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی در گفتگو با شمال نیوز :
وزارت کشور اظهارات نماینده گرگان را شدیدآ تکذیب کرد
شمال نیوز: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهارات نماینده گرگان در باره تائید قائم‎مقام وزارت کشور مبنی بر الحاق «میانکاله» به گلستان را شدیدآ تکذیب کرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهارات نماینده گرگان در باره تائید قائم‎مقام وزارت کشور مبنی بر الحاق «میانکاله» به گلستان را شدیدآ تکذیب کرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد علی مقیمی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز گفت: صبح امروز طی دیداری با حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور دغدغه ها و اظهار نگرانی نخبگان و قاطبه مردم  در خصوص الحاق بخشی از شبه جزیره میانکاله به استان گلستان را انعکاس داده و خواستار رفع معضل پیش آمده در اسرع وقت شدم.

وی افزود : قائم مقام وزیر کشور هرگونه تصمیم گیری موضوع میانکاله را مردود دانست و اعلام داشت، اظهارت نماینده گرگان شدیدآ تکذیب می گردد و بنده نظر صریحی به آقای طاهری نماینده مردم گرگان اعلام نداشته ام.

خاطر نشان می شود احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اعلام نارضایتی نمایندگان مردم مازندران به ریاست مجلس شورای اسلامی از بررسی مصوبه ادعایی در خصوص میانکاله در هیات انطباق مجلس شورای اسلامی خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : میانکاله
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 اسفند 1392
بايد با قاطعيت در برابر اين طمع ورزي گلستاني ها به خاك مقدس مازندران ايستاد وگرنه استان هاي ديگر هم به طمع دست درازي به اين بوم و بر سبز خواهند افتاد. از استاندار مازندران هم مي خواهيم افكار عمومي و احساسات جريحه دار شده مردم غيور و بافرهنگ مازندران را به اطلاع كابينه تدبير و اميد برساند. منتظر اقدام عملي هستيم.
نا شناس 21 اسفند 1392
شاید مسئولین وزارت کشور میخوان با اظهارات ضد و نقیض هر دو طرف رو راضی نگه دارند!!!
میانکاله جزء جدانشدنی مازندرانه و نمایندگان مجلس و مسئولین دیگر نباید اجازه چنین دست درازیهایی رو بدن.
نا شناس 21 اسفند 1392
نماينده گان استان مازندران به اتفاق نماينده محترم ولي فقيه و چهره هاي سياسي ومذهبي استان بايد يك صدا در مقابل اين زياده خواهي به ايستند وبه وظيفه شرعي وقانوني خود عمل كنند.
عرشيا 21 اسفند 1392
بايد تفكر الحاقات وجدايي طلبي در كشور خشكانده شود چرا كه باعث ايجادت نش دركشور مي شود....
نا شناس 21 اسفند 1392
بعضی ها که غرب مازندرانی هستند میگن ببینید نظر مردم میانکاله چیه و دوست دارند عضو کجا باشند!!! خخخخخخخخخ
آخه میانکاله مگه شهر و روستا داره که ازشون نظرخواهی بشه؟!!!!!!! اکثر محدوده میانکاله در دل مازندران و بهشهره و هر کسی که بخواد دست درازی کنه باید به تندی باهاش برخورد بشه.
نا شناس 21 اسفند 1392
* چرا استاندار به افکار عمومی مردم احترام نمی گذارد و موضع رسمی و قاطع ارائه نمی دهد.
محمد 21 اسفند 1392
چرا مردم را سر کار می گذارید بر اساس این مصوبه : ـ روستاها، مزارع و مکان های زیر مطابق نقشه یاد شده در تابعیت دهستان لیوان شرقی بخش نوکنده شهرستان بندر گز استان گلستان تعیین می شود:
۱ ـ صیدگاه میان قلعه ۲ـ کومه نیازآباد ۳ـ کومه مختوم قلی ۴ـ کومه چالاش ۵ ـ مزرعه جهانشاهی
اینم شماره :شماره۱۷۹۶۱۶/ت۴۶۷۱۰هـ ۳/۱۲/۱۳۹۲ برین جستجو کنید تو مصوبات هیئت دولت
نا شناس 21 اسفند 1392
نمایندگان مجلس اگر دوست مورد احترام مردم مازندران قرار گیرید این قرار داد ترکمنچای را قبول نکنید میان کاله فقط به مردم مازندران تعلق دارد -ساری
نا شناس 20 اسفند 1392
جناب نماینده.....دو صد گفته چون نیم کردار نیست... حرف باد هواست...سند و مدرک چی داری....خدا پدرت رو بیامرزه...
نا شناس 20 اسفند 1392
ای کسانی که این اظهار نظر های الکی بی مایع را انجام میدهید مردم گلوگاه وتحصیل کردگان و نخبگان وحتی عوام حاضرا" با تمام وجود با حوزه میانکاله اش به سمت استان گلستان که افراد ومسئولین ان حوزه مدیریت صداقت و درستی بیشتری دارند وبهتر به کار مردم رسیدگی میکنند ومورد اعتماد همه جانبه مردم گلوگاه هستند ملحق بشوند و سالهای سال بیشتر کارهای اداری بخش خصوصی وبیمارستانی وغیره راحت ترند مخصوصا" تکرار میکنم بیمارستان که در این مورد در یک سال اخیر چندین نفر فوت نمودند و یا هزینه عدم ارسال بیمار وعدم صدور مجوز اعزام بیماربا امبولانس به بیماستانهای گلستان که برایمان راحتر است راتحمل وسکوت اختیار کردیم واز طرفی تختخواب خالی در مازندران با مشکل روبرو هستیم چون باسخگو نداریم وحقوق مسلم ما بایمل می شود یا یک نمونه دیگر : ما در گلوگاه چند نفر مسئول شهرستانی داریم که برای ما دل بسوزاند یکی الی دونفر و. چرا در واگذاری مسئولیتها به افراد بومی شهرستان دارا مدیریت قوی هستند درعمل توجهی نمی شود و بکارگیری نمی شود به دروغ ما را به همدیگر متهم میکننددر عوض چندنفر از مسئولین شهرستانی غیر گلوگاهی هستند فقط 12الی 13 نفراز ..... ؟؟؟ میدانید که در شهرستان ما تعداد بیکاران چقدر است میدانید طلاق و ناسازکاری های خانوادگی واعتیاد وخلاف بیداد می کند بخش بیشتر ان را بی تدبیری مسولین غیر بومی وبخشی دیگر قشرینگری نماینده مجلس که با دروغ فریب سخن میگویند مدعیان عاقل باسخ بگویند
نا شناس 21 اسفند 1392
من براي اولين بار از اين همه اتحاد مردم مازندران خيلي خوشحال شدم بابت اظهار نظر و comment هايي كه كذاشتند و بر اين باورم كه يواش يواش با توجه به صحبتهاي اقاي حسينعلي اميري از وزارت كشور و ما اين نكته رو به استاندار و نماينده هاي مجلس تكرار ميكنيم كه نماينده ها و مسولان كلستاني فقط به فكر عوام فريبي هستند و من يه خواهش از سايت بسيار خوب شمال نيوز كه در اين يك هفته واقعا اين موضوع رو جدي در صدر اخبار خودشان قرار دادند تشكر زيادي كنم كه همراه مردم اين موضوعات را مخابره كردند كه اكه ميتونيد به نماينده ها اطلاع بديد كه مردم جقدر حمايت كردند تا از حق اين سرزمين كهن دفاع بشه مرمي كه بيش از شش هزار تمدن شهري دارند و قديميترين ساكنان درياي مازندران هستند و حق زيادي بر اين كشور دارند از مشاهير و بزركان زيادي كه داشته و الان از حوصله اين بحث خارج است .درود بر شمال نيوز
نا شناس 21 اسفند 1392
برو آقا خبر نداری شما را هم گلستانی می کنند
بی طرف 22 اسفند 1392
آقا ببخشین مگه میانکاله رو به یه یهودی ویا دشمن تحویل داده اند اینجوری میکنین؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.678 seconds.