در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود.
در پیامی در شبکه اجتماعی اکس مطرح شد؛
به گزارش شمال نیوز، قالیباف، رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در توئیتر نوشت:
در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود.
به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.

ایمیل مستقیم : info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
working();