.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام تذکر به مدیران سیاسی استان مازندران ؛
نماینده گرگان: میانکاله به استان گلستان ملحق شد
علاوه بر اینکه در این جدا سازی استقلال حفظ شده است تغییر نام نیز انجام خواهد شد که بر اساس سوابق تاریخی استان و شهر گرگان در نظر داریم تا یکی از نام های تاریخی شهر گرگان را برای راه آهن انتخاب نماییم.

شمال نیوز: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش هایی که در دولت تدبیر و امید انجام دادیم مرزهای جغرافیایی استان گلستان با مازندران مشخص گردید و مالکیت جزیره میانکاله نیز به صورت قانونی در اختیار گلستان قرار گرفت.
عیسی امامی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت:زمانی که موضوع جدا سازی مرزهای گلستان از مازندران مطرح گردید نمایندگان استان مازندران به صورت جدی پیگیر این موضوع شدند و اعتقاد داشتند که مرزهای آنان نادیده گرفته شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه جدا سازی این مرزها و الحاق آنها به گلستان جزء مصوبات دولت بود باید در مجلس مورد بررسی قرار می گرفت و خوشبختانه ما به موقع متوجه شده و در ارتباط با عدم مغایرت اعلام شده در مقابل موضع گیری ها به صورت قانونی پیگیر شدیم .

امامی  ادامه داد: در حال حاضر یکسری از کارهای انتقال ثبتی و همچنین محیط زیست  برای جزیره میانکاله و مرزهای اطراف مانده است که باید به حوزه استان گلستان منتقل گردد.

وی در ارتباط با جدا سازی راه آهن گلستان از مازندران بیان داشت: این جدا سازی در اسفند سال 92 انجام داشت که البته یکسری حساسیت ها و مخالفت هایی  را نیز از طرف استان مازندران شاهد بودیم  و خوشبختانه با پیگری های مکرر این جدا سازی انجام شد.

به گزارش مهر، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  افزود: علاوه بر اینکه در این جدا سازی استقلال حفظ شده است تغییر نام نیز انجام خواهد شد که بر اساس سوابق تاریخی استان و شهر گرگان در نظر داریم تا یکی از نام های تاریخی شهر گرگان را برای راه آهن انتخاب نماییم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میاری 10 ارديبهشت 1393
نمایندگان مازندران خوابهای خوش ببینید !!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
نمایندگان گرگان دنبال تکه پاره کردن مازندران هستند اما مسئولین مازندران به فکر خودشون! البته میانکاله جزء جدانشدنی بهشهره. در این جداسازی فقط بخش های شرقی میانکاله به گلستان واگذار شد نه همه میانکاله. بهتره مسئولین و رسانه ها در این زمینه هشیار باشند....
استان ساحلی 11 ارديبهشت 1393
تاسیس استان ساحلی شرق گیلان و غرب مازندران به مرکزیت شهرستان ویژه تنکابن مبارک باشه
میاری 10 ارديبهشت 1393
از استاندار بازنشسته و بی برنامه و معاون سیاسی بازنشسته و بی برنامه توقع بیشتر نیست کل استان را ببببه استانهای دیگر ملحق نکنند جای تعجب نداره ، اونوقت این نمایندگان ضعیف استان از استاندار ضعیف حمایت میکنند وای به حال استان مازندران !!!
پاسخ ها به این نظر
جامخانه 10 ارديبهشت 1393
دمت گرم داداش میاری. حرف دل را زددددددددی!!!!!!!!!!!
فدرال 10 ارديبهشت 1393
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی .....................
.
آقای نماینده: شما بجای اینکه مرز بندی کنید استانتونو بیاید فکری برای جلوگیری از سیل بکنید که با بارش فقط 5 دقیقه ای باران تو استانتون سیل جاری میشه و چندین آدم های بیگناه غرق میشن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
داداش شما اشتباه میکنی
استاندار کارش درسته اینه میخوان پستشون رو از دست ندهند به خاطر همین ماشین و خونه شون رو هم حاضرند بدهند
دم نمایندگان بی عرضه مازندران گرم
مد....زر 11 ارديبهشت 1393
استانداری تابع وزارت کشور هست این نمایندگان اصولگرا هستن که خواب هستن و ... باید نمایندگان همسو با تفکرات دولت باشن تا از حق مردم دفاع شود . من خودم جوان هستم و شما دیدید در دولت اصولگرا به جوانان بها داده شد چه بر سر مردم آورده شد . بها دادن در صورتی خوب هست که بلد باشن نه اینکه بشه هر کی به هر کی . ثانیا باید نمایندگان از تکه پاره شدن جلوگیری کند استانداری کار خودشو بلده . ثالثا کی داره از کی ایراد می گیره چهار تا نیرو نداشتن رفتن از راه آهن از دخانیات از ........ ....نیرو اوردن داخل استانداری . الان ببینیم کی دره به کی میگه بیسواد .
معصومی برنتی 10 ارديبهشت 1393
بگردم به نماینده گان استان مازندران !!!!!!!
مازندرانی 10 ارديبهشت 1393
قبلا استان گلستانی وجود نداشت.حالا از مازندران جدا شدند ،کم کم دارن خاک مازندران رو تصاحب میکنندوواقعا براشون متاسفم
یزدانی چراتی 10 ارديبهشت 1393
واقعا برای مازندران با نماینده هاش متاسفیم این حرف همه سوادکوهی هاست...
سلیم بهرامی 10 ارديبهشت 1393
چها روز دیگه میان ساری رو هم نصف به گیلان و نصف به گلستان میدن...
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
مسئولين محترم مازندران توجه توجه ميانكاله رفت باز نگوييد قبلي ها مقصرند امامي جواب شمارا داد مصوبه جديد دولت و پيگيري نمايندگان گلستاني بجنبيد اين لكه ننگ برپيشاني شما در استان خواهد خورد و آيندگان ميگويند اينان كه امروز مسئول بودند ميانكاله را دادند شما ها ما را ياد پادشاهان قاجار مي اندازيد تا به حال در مازندران در همه دولتها از قبل تا كنون اينچنين نبوده كه مديران بلند پايه و نمايندگان محترم و متنفذين عزيز اينقدر بي خيال باشند ميانكاله رفت يادش بخير تو را به خدا فرض كنيد يكي از ملك هاي شما فرضا در مهدشت يا ويلاهاي شما رفت چگونه پيگيري ميكنيد براي يك وجب زمين يا خريد 3 دستگاه ويتارا از بودجه عمراني چگونه پيگيري ميكنيد براي تعميرات منزل سازماني و غيره تو را به خدا بجنبيد ميانكاله رفت نترسيد دفاع كنيد بجاي اختلافات داخلي بجاي ضعيف خواندن همديگر بجاي دفاع ونون قرض دادنها اختلافات نمايندگان و مديران ارشد بجاي سهم خواهي ستادها بجاي منافع طلبي بعضي دوستان كه بدنبال فرمانداري ويژه هستند تا به اندازه معاون استاندار حقوق بگيرند بجاي دعوا سر ماشين و هزاران مورد ديگر و را به خدا در راه خدا بجنبيد ميانكاله رفت واي بر شما (دوست شم)
قشقاوی 10 ارديبهشت 1393
بی اقتدارترین نمایندگان در سطح کشور نمایندگان مازندران هستن که همسایه ها دارن کم کم مازندران را می خورند....امروز میانکاله فردا ساری و بابل و .......
شاکری 10 ارديبهشت 1393
آقای رمدانی مدیون همه مردم مازندرانی هستی اگه دفاع نکنی و یک خبر برای جداسازی میانکاله تهیه نکنی....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
نمی گذارم های مقیمی و دیگر نمایندگان مجلس چی شد - حتما این هدیه ریس مجمع نمایندگان شدن آقای مقیمی است
nazar 10 ارديبهشت 1393
دماوند كه رفت پلور رفت ميانكاله هم رفت انشااله استان ساحلي هم با عمل خوب مديران استان ،كه حق وانصاف بايد آنها را گل گرفت مشخص مي شود فعلاٌخدا را شكر نمايندگان جنگ زرگري دارندو دنبال اسپانسر هستندتا مرحله بعد پول تبليغات را بدست بيارند و اين موضوع اصلاٌبرايشان مهم نيست البته مقصر نيستند آنها به كلان فكر مي كنند مي گويند ايران سراي من است مردم مقصرند كه نمبينند مديران بيچاره در فكر حل بحران بيكاري ٌتورم هستند و الحمدولله در اين چند ماه چندين طرح توسط مديران داده شده كه مردم نمي دانند مردم عزيز اين قدر چشم تنگ نباشيد لااقل طرحها را بدانيد ولو اينكه كاري انجام نگيره وحساس نشو استان گلستان بعداٌاز شما دعوت مي كند تا بري از استانش ديدن كني .حساس نشو حساس نشو كه باعث كدورت نمايندگان ومسئولين استاني مي شي و ديگه اصلاٌكاري برات انجام نميدهند.
محمد 10 ارديبهشت 1393
گرگان را هم خواهیم گرفت . میانکاله که سهل است . اگر تمام مازندران از بین برود و فقط ساری و قایم شهر بماند دوباره مازندران جدید ایجاد خواهیم کرد.
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
فلاح عزيز و يونسي مهربان درگير جابجايي نيروهاي خودشان هستند
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
سلام اقایان شجاعی ودامادی کجایید؟چراخوابتان برده چرا حرفی نمیزنید اقای مقیمی ونمایندگان استان مازندران بجنبید میانکاله از جغرافیا مازندران خارج میشه یا منتظر حاج مهدی عبوری هستید بیاد.حاج مهدی یاعلی...
پاسخ ها به این نظر
حسین 10 ارديبهشت 1393
دامادی که اومد از استاندار قدردانی کرد دیگه باید چیکار کنه!!!!!!
عجب انتظارهایی داریدا
نا شناس 10 ارديبهشت 1393

شماهم دلتون به چی خوشه!!!

باز خداپدر نماینده ساری و قائمشهر رو بیامرزه(شجاعی و علیپور) همون اول کار گفتن استاندار مال این حرفا نیست

الان میخوام ببینم اون عضو کمیسیون عمران چی میگه، آیا میگه این مصوبه هم از زیر دست من عبور کرد یا نه! یا باز حرف های گنده گنده میزنه میره توی تیم بابلی ها!نمیدونم با چه رویی باز میخوای کاندید بشی


از الان هشدارمو میدم وای به حال شما که پشت کوه چهردانگه ساری به سمنان ملحق بشه!

متاسفم برای خودم که کل ایران هم تمسخرمون میکنن هم تهدید ولی ما صدامون در نمیاد چون برای فیلم پایتخت که داشت در میومد استاندار همونو در نطفه خفه کرد!!!!

متاسفم
اشرف البلاد 10 ارديبهشت 1393
این موضوع جدا سازی و قوم گرایی واقعا دارد به جاهای خطرناکی می رسد. گیرم میانکاله رفته گلستان ، اصلا کل مازندران رفت گلستان . . . خوب چه ؟ مگر ما همه ایرانی نیستیم ؟ این آقایان که صحبت از مرزهای !!!!!! گلستان می کنند از کدام کشور و مردم دفاع می کنند؟ من مازندرانی مخلض همه گلستانی ها و همه هموطنان خودم هستم . . . زنده باد ایران . . . پاینده باد ایران خدا قدری به مسئولین استان گلستان نظر کند
پاسخ ها به این نظر
حسین 10 ارديبهشت 1393
عمو شماره نذاشتی که از صدات فیض ببریم ولی اسمو فامیلیتو هم مینوشتی توی انتخابات بهت رای میدادیم
ehsan 12 ارديبهشت 1393
خدا امواتتو بیامرزه
شاک 13 ارديبهشت 1393
برو عمو حنات دیگه رنگی نداره
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
شجاعی سرش گرمه دامادی هم بدنبال .....هست مقیمی هم لابد می گوید تنهاست نیاز و ناصحی هم می گویند به ما ربطی نداره علیپور و حسینی هم می گویند اقدام کردیم اما نشد لاشکی و نماینده رامسر هم می گویند مسیرش دور است و ما نمی توانیم به اینجا بیائیم مونده مقداد و یوسفی که می گویند ما سرمان به بودجه گرم است استاندار هم توان این کار را ندارد متاسف از بابت همه
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
انصافا فقط شمال نیوز این خبر رو داره پوشش میده بر خلاف برخی رسانه های مازندران که تا الان رگ ناسیونالیستی شون کلفت بود و کوچکترین چیزی مرتبط با اقلیم مازندران را عمیقا پوشش می دادند ولی حالا عمیقا به خواب رفتند. متاسفانه تعصب سیاسی می تواند تمام فکر و رفتار ما را تغییر دهد.
به شمال نیوز پیشنهاد می شود وقتی خودتان هیچ وقت در پوشش خبری خود نمی گویید میانکاله بهشهر و پسوند انرا حذف می کنید مشخص است که هرکس از جمله گلستانی ها ادعا کنند که میانکاله در کنار خلیج گرگان است پس مال گلستان است. در حالیکه گرگان اصلا ساحل ندارد. ضمن اینکه مردم بهشهر خودشان به این خلیج می گویند خلیج میانکاله
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
من هم خلیجی با نام گرگان رو به رسمیت نمیشناسم. گرگان ربطی به خلیج نداره و مضحک ترین بر روی خلیج همین نام گرگانه. خلیج مبانکاله بهترین نام برای خلیجه.
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
آقای دامادی ضمن تشکر از شما خواهش می کنم پیگیری کنید و واقعیت را به ما اعلام کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
خداوکیلی واسه چی میخندی؟ کجاش خنده دار بود
احمد 10 ارديبهشت 1393
کل مازندرانیها ریلکس باشید طوری نشده
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
آقای استاندار کجاییییییییییییییی؟
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
این آقای نماینده هرچی میخواد بزار بگه
میانکاله برای مازندران باقی موند . چون باعث برهم خوردن طرح جامع میانکاله میشه این موضوع منتفی شد . مکاتبات وزیر و مشاور وزیر مبنی بر منتفی شدن الحاق میانکاله به گلستان هم موجود می باشد.
دانشجو 10 ارديبهشت 1393
اين مصوبه مجلس است و ربطي به استاندار و معاونين وي ندارد
آقايان نماينده مجلس مازندران پاسخ دهند
لدفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن !!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
میشه دقیقا بگی استاندار یعنی چی؟ استاندار که استانو نداره چیو میخواد داشته باشه بهرت بگم چی داره؟
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
آقای لدفن تصویب نامه هیات وزیران بوده ربطی به مجلس هم نداره به امضای آقای جهانگیری هم می باشد ...... نمدونی چیزی نگو .......
دانشجو 10 ارديبهشت 1393
اگر دولت اشتباهي صورت داد مجلس چرا دوباره تاييد كرد !!!!!!!!!!!!!! آقاي بينام
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
سلام برمردم فهیم وبافرهنگ مازندران .ماگلستانی هاباشمامراودات ودوستی هی فرهنگی وشخصی زیادی داریم ودوستان فراوانی درمازندران همیشه سرافرازداریم.دشمن شناسی رابایدخیلی مراقب باشیم.حساب افرادی که بدمی نویسند بابقیه مردم دوست داشتنی مازندران جداست.این مصوبه شخصی نیست بلکه توسط مسئولین گرفته شده پس اتفاق خاصی نیفتاده.همه جای ایران سرای من است.که مازندران شهرماابادباد-همیشه بروبومش ابادبا..................................................د.گلستانیم
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
نمایندگان استان گلستان که پایان دوران نمایندگی خودشون دارن مشاهده می کنن با این حربه می خوان رای جمع کنن... یه سر تشریف ببرید استان گلستان مشاهده خواهید کرد که وضعیت استان اونا از ماه هم بدتر و نمایدگان اونا در این 4 سال تنها کاری راحتر از تغییر اسم و تعیین مرز نکردن برین یکار کنید که واسه مردم استانتون نون و آب بشه و جوانا از بیکاری در بیان
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
با سلام
باید منتظر منجی واسه استان باشیم.
هر سالی که میگذره مشکل جدیدی واسه استان پیش میاد.مشکل کجاست؟
REZA 10 ارديبهشت 1393
درود بر شما همشهري فهيم و بزرگوار.
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
مبارکشان باشد
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
چون می گذرد غمی نیست
رامین 9 ارديبهشت 1393
چند وقت دیگه غرب استان رو هم از ما میگیرن و به گیلان میدن.
ناشناس 9 ارديبهشت 1393
آقای رمدانی 10 با تا به حال گفتم راسته آقایان دامادی و شجاعی باهم قهرند؟؟؟ اما یک بار هم درج نکردی؟ اگر باشند وای به حال و روز ما.. و میانکاله که هیچ 4 روز دیگه 4دانگه و 2دانگه را هم باید به سمنان داد
فرمانده 9 ارديبهشت 1393
حالا میفهمم که مهندس علیپور نماینده قائمشهر برای چی فریاد میزنه هل من ناصرینصرنی... . مهندس ماراحلال کن که بهت تاختیم. حق باتو بود.
وهرکان 9 ارديبهشت 1393
عزیرانی که کامنت گذاشته اید اعم از موافق و یا مخالف دقت فرمائید: خانه از پای بست ویران است
خواجه در نقش بند ایوان است.ایینکه میاانکاله در تحت مدیریت گلستان باشه یا مازندران به نظر من مهم نیست. مهم اینه بابا منابع میانکاله داره ازبین می ره . فرصت ها در ای نقطه از کشور عزیز مان که می تواند قطب گردشگری شمال تبدیل بشه دراه به دلیل سو مدیریت ازبین میره. از طرف دیگه آقایانی که د از حس وطن پرستی و ادعای حفظ ارزشهای تاریخی و جغرافیائی مازرون عزیر را دارین. چشمتنان را بشتر باز کنید سنتها ی مازندران داره ازبین میره
شالیکار دراه ازبین میره
زمینهای شالیزار داره ازبین میره ورزا و ازال و نشاچی و خرمن و خیلی چیزهای دیگر داره از بین میره . بجاش در زمینهای مازندران که نشاچیش امیری و طالبا را سر می داد و صدای لله وا بلند و نشان از زندگی وبالندیگی این مردم بود ، حالا ویلا های مردمان پایتخت نشین قد علم می کند و بجای صدای لله وا و دتار و دوسرکوتن، صدای جازو گیتار و البته قل قل قلیان آنها طنین انداز شبهای مازندران شده و بد تر از همه اینکه برای پر کردن اوقات شریفشان و و خوش گذرانی در ویلاهای شان در مازندران پایتخت می سازند به سادگی نقی و ارسطو وبهبود و ... قهقه می زند و صد البته رحمان و رحیم را نیز از یاد می برند. وا اسفا واسفا .هیچ یک از این آقایان مدیر آیا به این معضل اندیشیده اند. آیا شما حاضر در این زمینه کانت بزاری . درد واقعی اینهنه نه جدایی میانکاله از مازندران . میانکاله سر جاشه شما ناراحت نشید
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
خوش بحال استاندار ونمايندگان مازندران
رضا آقاگلی کاسگری 9 ارديبهشت 1393
بیچاره میانکاله هم دیگه باید توسیلهای آینده گلستان نابود بشه پیشا پیش غرق شدن میانکاله تسلیت
ع. الف 9 ارديبهشت 1393
خوش به حالت ، مبارکت باشه . انگار ارثیه پدرشان را بعد از مدتها کسب نموده اند !.
آقا برای اینکه به میانکاله برویم به ما مازندرانیها ویزا می دهید یا نه !؟
تنکابن 9 ارديبهشت 1393
به مردم شریف و فهیم استان گلستان تبریک میگویم

به امید جدایی غرب مازندران و تشکیل استان جدید به مرکزیت تنکابن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
نمیخواستم اینو بگم ولی با کامنت دلم نیومد اینو بگم که طرحی رو اون تنکابنی معروف دولت قبل برای تیکه تیکه کردن شهرهای بزرگ مازندران از قبیل ساری بابل آمل قائمشهر داشت تا تنکابن مرکز استان بشه البته طی هست سال بود
قائمشهرو که تیکه تیکه کردن
رسیدن به ساری سورک رو جدا کردن رفتن سراغ بابل(اشتباه بزرگ)که بندپی و امیرکلا رو جدا کنن امام جمعه بابل مقاومت کرد نشد
و اینکه اونها برای همیشه رفتن،دیگه این حرفها ارزشی نداره
میانکاله رو این سه مرد مقیمی و شجاعی علیپور برمیگردونن
علی 10 ارديبهشت 1393
آخه تو چی میگی. فرض کن شما جدا شدی. خوبه که از اوضاع و احوالتون معلومه که تهرانی ها چیکارتون کردن. بس کن و حرف نزن. آخه اگه جداشدنی بودید که می شدید پس معلومه از توی شما کسی ------- نیست.
سید جواد 10 ارديبهشت 1393
استان شدن غرب مازندران نزدیک است استان شدن غرب مازندران جزو برنامه ها و شعارهای تبلیغی دکتر روحانی بود
رامسری 10 ارديبهشت 1393
تنکابن مرکز استان ساحلی است
سید ساری 9 ارديبهشت 1393
اقای ربیع فلاح:ازباب یادآوری!ازرامسرتاچالوس رابه گیلانیها بدهید.سوادکوه به تهران،شرق وجنوب ساری اگربه سمنان واگذارشودآنوقت بابل میشود مرکزاستان وچقدرنقشه ی مازندران قشنگ میشود!!!!!!!!!!
فقط میتوانم ازشنیدن این خبرمتاسف باشم.همین
صبور 9 ارديبهشت 1393
نماینده بابلسر کجایی مدیر عاملی استقلال کی میشه ولش کن داداش مازندران نصف میکنن
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
آقا نماینده با سواد پیشنهاد می دم دوباره مصوبه رو خوب بخون،بعدش 1- تنهاراه خشکی به جزیره از طریق مازندرانه 2- طبق مرزبندی جدید درصد بیشتری از جزیره در محدوده مرزی مازندرانه 3- مدیریت بر زیست بوم جزیره بر اختیار مازندران چون این منطقه حفاظت شده است یعنی اگه بخوای داخلش راه هم بری باید از محیط زیست اجازه بگیری حالا بگو از چی سرمستی .... مطمئنا برای جنابعالی تغییر نام ملاک نیست شما دنبال چیزی دیگری هستی خوب نزدیک انتخابات دیگه ...
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
این آقای نماینده هم برای دوره بعد انتخاباتش یک پوز سیاسی هم پیدا کرد
" در دوره من میانکاله به استان گلستان ملحق شد"...... زرشک .....
پاسخ ها به این نظر
مسلم 10 ارديبهشت 1393
واقعا دم آقای امامی نماینده زحمتکش شهرمان گرم.دوباره که سهله چندین بار هم بهش رای میدیم. شما فکر خودتون باشید که گدوک و امامزاده هاشم رو از شما گرفتند نه شما نه نمایندگان شما متوجه هم نشدید.
ز -ف 9 ارديبهشت 1393
پس نمایندگان مازندران کجا هستن
برخ فکر می کنند خدا هستن موقع ادعا کردن
خداوند به شما مهلت خدمت داده پس بجای اینکه چوب لای چرخ دولت بزارید پیگیری امورات مردم را بکنید و از حقی که اگ راحیانا استان دارد پیگیری کنید.

دبیر نمایندگان استان آقا ی مقیمی خواب هستی یا بیدار آقای ادیانی ، علیپور،فیاضی از خواب زمستانه بیدار شوید
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
khayle khob
احمد خلیلی 9 ارديبهشت 1393
آقای استاندار:چرا به دغدغه های مردم شریف استان مازندران بویژه شهرستا ن بهشهر را نمیدهید نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مخصوصا" نماینده محترم بهشهر جواب این سیاسی کاریهارا چرا نمیدهید .اگر از دست شما عالیجنابان کاری ساخته نیست لااقل به مردم بگو یید
حسن 9 ارديبهشت 1393
دمت گرم حاج عیسی امامی خدا قوت
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
...... نمایندها درکشور رو مازندران رکورد زد مبارکتون باشه یه. روز آب دریا رو براش نقشه میکشن یه روزم برای خاکش دنبال حاشیه ها باشین استانوهم از دست بدین دست از خود محوریها برنمیدارین اتحاد و همبستگی رو فراموش کردین وتا ابد تفاهم ندارین وا ی براین استان وای براین مردم
نا شناس 9 ارديبهشت 1393
ساروی ها مواظب باشند که به جای ملحق نشدن شهمیر زاد به ساری - کیاسر از ساری گرفته نشود!!!!! قابل توجه شجاعی
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
مردم مازندران اجازه نمی دهند اقای وزیر کش.ور در مازندران به میهمانان و هم وطنان کرد ما ازادی عمل بدهد اگرچه اراد عزیز میهمانان ما هستند ولی نباید یقه بومیان را بگیرند به قول همسایه مان خانم طوسی سی اجازه تعرض به مازندران را نخواهد داد
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
شجاعی اگه استاندار رو تایید نکرد بخاطر گرایش سیاسیشه. دامادی اگه تایید کرد بخاطر جوونیشه. دیگه با ماجرای سریال پایتخت و میانکاله و زمزمه ورسک و سوادکوه ....همشون مشخص شد. اینطوری یه فرهنگ غنی رو تجزیه و کمرنگ میکنن.
پاسخ ها به این نظر
حسین 10 ارديبهشت 1393
تنها کسی که از اول تایید نکرد مقیمی بود!
شجاعی راجب برنامه صحبت کرد گفت ایشون بی برنامه هستن یا به نوعی این پست براشون زیادی بزرگه
دمادی رو نمیگم،دیگه خسته شدیم از جوونیش البته بهونش هرکاری میکنه اخرش بد در میاد زودی تیمش میگن جوونه
مهفام 10 ارديبهشت 1393
باریک نماینده ها و مسئولین گلستان . من مازندرانیم ولی هرچی حال این مسئولین ما رو بگیرید خوشحال میشم بس که بی عرضه اند .
Gorgan 10 ارديبهشت 1393
امیدوارم با پیگیری های نماینده محترم گرگان نام استان هم به گرگان تاریخی مزین شود.
در ضمن قابل توجه دوستان گرامی : استان تاریخی گرگان ، استانی باستانی بوده و فقط در مقطعی از زمان یعنی از سالهای 1316 تا 1376 بطور موقت آن هم با حفظ استقلال نسبی در محدوده مازندران واقع شده بود که یک اشتباه تاریخی بود.
دریای خزر هم در کتابهای تاریخی به نام دریای گرگان شناخته میشد.
قدمت شهرهای گرگان و رشت و آمل هم از همه شهرهای شمالکشور بیشتر است.
اگر قبول ندارید میتوانید این مطالب را از معلمان تاریخ خود بپرسید .
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
شمال نیوز ؛ شرف نداری اگر کامنت بنده رو تائید نکنی: لعنت بر مسئولین بی غیرتی که تمام فکر آنها شده منافع شخصی و حزبی آنها لعنت خدا بر این مسئولین
گرگانی 10 ارديبهشت 1393
بالاخره از افکار و دستان توانمند آقای عیسی امامی نماینده گرکان در طول مدت نمایندگی همین بر آمد که این خبر را به نام خود و جزء عملکرد خود اعلام کند تو در این مدت در مجلس هیچ حرفی برای گفتن نداشتی آیا واقعا" نیاز مردم گرگان اینهاست؟شما چقدر کینه بر مازندران و مازندرانی داری؟ .... بدانکه نسلهای آینده با این افکار شما و ساده اندیشی شما که فکر میکنید کار نماینگی همین است و فکر میکنید به وظیفه تون عمل میکنید!!! توسط اقوامیکه در اونجا با جدا سازی شما از مازندران بر شما قالب شدند و زمینهای شما را میخرند وشماها اصلا" اصلا" نمی فهمید که به سر مردم خود چه آوردید. انشااله خدا جوابتان را بدهد
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
آقاي يونسي را اقاي احمدي نژاد باز نشسته كردند و در بيشتر كشورها اگر توجه كنيد مديران رده بالا آن كشورها سن بالايي دارند چون در مديريت تجربه حرف اول را مي زند .
علي 10 ارديبهشت 1393
تا انجايي كه من اطلاع دارم اكثر مديران و نمايندگان مازندران با رئيس مجلس و وزير كشور ملاقات كردند و قرار شد تا دوباره كارشناسي شود پس اين حرفهاي نماينده گلستان دور از واقعيت مي باشدقابل توجه هم استاني هاي عزيزم
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
تازه ترین خبر استناندار گلستان طی هماهنگی با استاندار مازندران جناب دکتر فلاح هماهنگی کردند که با توجه به استقلال را ه آهن گلستان ایالت راهبند ساری به استان گلستان بخشیده شد .
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
چه لحن توهین آمیزی.دیر نیست اونروزی که پشیمونیو تو چهرتون خواهیم دید.هیچوقت از موضع قدرت صحبت نکنید که خدا ناجور آدمو زمین میزنه.
بهنام فقیه جویباری 10 ارديبهشت 1393
واقعا جای تاسف شدید برای مسئولین گرگانی دارد . . .
واقعا زشته برای پیشرفت استانتون به دنبال سرقت اراضی استان همجوار خود هستند .
یک شهروند 10 ارديبهشت 1393
تا جایی که من کتاب تاریخ خوندم شهرهای ساری و آمل از شهرهای قدیمی شمال هستن که همین گرگان به اصطلاح قدیمی شما زیر حکومت ساروی ها بوده پس بی جهت جو ندین و مطمئن باشین میانکاله برا مازندران یاهمون تپورستانه خواهشا چاپ بشه
فارس 10 ارديبهشت 1393
انشااله که استاد اسلامی این مطلبو که میگم بخونه یا بهش برسونن استاد بزرگوار تو مقاله قبلیتون حرف از مازندرانه شرقی زدین حالا بهتر نیست بگیم ما گلستان غربی شدیم ؟؟؟/؟؟ استاد عزیز بنویس که استاندار به شوک عزل و جابجایی چطور میانکاله را وا داد ، ای خدا ... جداً با وجود اینکه دولت قبلی رو قبول نداشتیم ولی طاهایی خیلی بهتر از این ها بود
ساداتی 10 ارديبهشت 1393
مسئولین مازندران قریب به اتفاقشان قدرت طلب و مقام طلب هستند حتی ار به قیمت ...... .
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
بچه ها سلام خسته نباشید.خبر موثق ودقیق اینه:1)میانکاله که مال مازندران بود وهست لطفا بحثشو نکنید.از دوستان واهالی روستاهای مجاور (زاغمرزو....) خواهش میکنیم جلوصیادهایی روکه از تنها راه خشکی(راه زاغمرز) وارد میانکاله میشند رو نگیرند وپذیرا باشند2) اشوراده طبق اسناد حقوقی مال مازندران بود که الان دراختیار گلستان هست باید پس گرفت.نماینده ها ی محترم ووکلای برجسته وحقوقدانان گرامی دارند زحمتشو میکشند.3) نماینده گرگان (آقای امامی)فوق العاده بی تدبیر بسیار خام وبی تجربه هستند.ضمنا کردکویی ها وبندرگزی ها ازاینکه جزو گلستان هستند پشیمونندمردمشون همش معترضند4) راز عقب ماندگی گرگان درچیزهای دیگه هست. گرگانیهای عزیز: آیا الان ساری حق شما رو میخوره؟ پس شهرتان چرا توسعه یافته ومدرن نیست؟
نا شناس 11 ارديبهشت 1393
ما در گلستان اسیر گرگانی ها هستیم از رئیس جمهور محبوب خواهش می کنیم کردکوی را که با فرهنگ مازندران تعریف شده است را به مازندران تبدیل کند تا گرگانی ها ما را اینقدر تحقیر نکنند خود گرگانی ها همه مهاجر هستند
باز هم می گویم پیشینه همه ما مازندرانی است بهتر است همه ما یک استان باشیم و همدیگر را جدا نکنیم بخدا ما از مازندرانی بودنمان افتخار می کنیم
چــــالــــــوســـــی ریـــکـــآ 11 ارديبهشت 1393
الـــحــاق مــیــانـــکــالــه به مــردم زحــمتــکش اســتان زیـــبای گــلــسـتان و خــــبــر تــشـــکیل اســـتان پارســـــیان به مـرکــزیت نمـــک آبـــــــرود را به عــمــوم مــردم فـــهــیـم عـــلـــمــده تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رامـــــسـر صـــمـیـمــانه تـبــریـک عـــــرض مــیـــنــمــایــم./
شمال نیوز اخلاق وانصاف خبررسانی رو رعایت کن و منتشرش کن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 ارديبهشت 1393
نام استانو بنده تصیح میکنم(((سرایدارانِ پارسیان))).انشاألله مبارک باشد که هم نام شریفی است و هم شغل شریفی.
نا شناس 11 ارديبهشت 1393
نام استانو بنده تصیح میکنم(((سرایدارانِ پارسیان))).انشاألله مبارک باشد که هم نام شریفی است و هم شغل شریفی.
نا شناس 11 ارديبهشت 1393
بی نام ، ادب رو رعایت کن

بی ادبی هم حدی داره!
نا شناس 11 ارديبهشت 1393
کسی تا حالا بهت گفته ببند؟ اگه گفته که هیچ؛ اگه نگفته؛ پس ببند
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
یه نادون سنگ میندازه تو چاه صدتا عاقل درگیر همند
نا شناس 10 ارديبهشت 1393
پر حاشیه ترین نماینده ها درکشور ، استان مازندرانه به فکر مردم باشید .از پشت برای هم خنجر نکشید .
رضا 11 ارديبهشت 1393
تاسیس استان جدید از نوشهر تا رامسر به مرکزیت شهرستان ویژه تنکابن مبارک باشه
محسن 10 ارديبهشت 1393
مردم عزیز گلستان این الحاق مبارکتون باشد،حق به حق دار رسیدقدمت تاریخی گلستان به همه ثابت شده قابل توجه مازندرانی های عزیز،برج بین المللی قابوس گنبد،میل رادکان کردکوی،جنگل بین المللی نهارخوران و.....یادتون نره
روستای محمد آباد گرگان 10 ارديبهشت 1393
جناب امامی شما لطفا بچسبید به همان دریاچه محمد آباد، میانکاله پیشکش!!!
مرد حسابی وقتی باران می زنه تمام آب باران گرگان تمام روستای محمد آباد فرا می گیری چگونه شما این مشکل حل نکرده فکر چند روستای که ربطی به استان ما نداره می کنی
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
جاه طلبي اين اقا باعث اين گرفتاريها شده و به مناسبات مردم فهيم دو استان صدمه خواهد زد.اين اقا لكه ننگي براي گلستانيهاست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.