.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات مسئولین گلستان در باره جزیر میانکاله ؛
قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد
شمال نیوز: ما انتظارمان از استانداری مازندران این است که به مصوبه هیئت دولت احترام بگذارد و خبری خلاف آن را رسانه‎ای نکند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

شمال نیوز: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس آخرین صحبتی که با آقای امیری قائم‎مقام وزارت کشور در خصوص الحاق «میانکاله» به گلستان داشتم وی این موضوع را مصوبه قانونی هیئت دولت اعلام کرد.خبرگزاری فارس: قائم‎مقام وزارت کشور الحاق «میانکاله» به گلستان را تأیید کرد

وی با تأکید بر اینکه مصوبه الحاق «میانکاله» به گلستان به قوت خودش باقی است، افزود: خبری که چندی پیش از سوی استاندار مازندران در رسانه‎ها عنوان شد مبنی بر اینکه مصوبه دولت برای حل و فصل مرز بین مازندران و گلستان منتفی شده است صحت ندارد و بر اساس اعلام قائم‎مقام وزارت کشور مصوبه هیئت دولت به قوت خودش باقی خواهد ماند.

خلیج گرگان متعلق به گلستان است/ همه به قانون متعهد باشیم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه که نقشه‎های قدیم نشان می‎دهد خلیج گرگان جزو استان گلستان است و ادعای مازندران صحت ندارد و مصوبه‎ای که هیئت دولت در این خصوص داشته همچنان به قوت خود باقی است.

طاهری در خصوص اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت در موضوع الحالق «میانکاله» به گلستان گفت: دو استان مازندران و گلستان موظف هستند نسبت به اجرای مصوبه هیئت دولت اهتمام کنند، اما اگر در اجرای مصوبه، نواقصی پیش بیاید و خبر آن به نمایندگان برسد قابل پیگیری است.

وی بر ضرورت پایبندی به قانون تاکید کرد و بیان داشت: همه باید به قانون متعهد باشیم و اگر حرفی خلاف قانون زده می‎شود قطعا تبعات خواهد داشت.

طاهری در پایان ابراز داشت: ما انتظارمان از استانداری مازندران این است که به مصوبه هیئت دولت احترام بگذارد و خبری خلاف آن را رسانه‎ای نکند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.


این مصوبه منصفانه بود

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن اعلام اینکه مصوبه اظهارات آیت الله نورمفیدی در خصوص جزیره میانکاله دولت در تعیین مرز های استان گلستان و مازندران در شبه جزیره میانکاله بر اساس حق ، عدلت و انصاف بوده است افزود: از هیئت دولت برای پایان دادن به این مسئله که سالها مورد بحث و گفتگو بود تشکر می کنیم.

به گفته وی، این مصوبه منصفانه بود ، این مسئله مدتها مورد توجه نبود و حالا عملی شد همه باید در برابر این مصوبه تسلیم باشند.

وی تصریح کرد: مشخص شدن مرزهای بین گلستان و مازندران می تواند تاثیرات مثبتی روی هر دو استان داشته باشد.


حق قانونی استان در مرزها محقق شود

نماینده مردم بندرگز و بندر ترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی گفت: خلیج گرگان در کتاب ها به نام گلستان ثبت شده است و باید کل خلیج گرگان به گلستان واگذار شود، ولی ما تابع قانون هستیم و آن چه را برای ما مصوب کرده اند و از دولت می خواهیم حق قانونی استان درباره مرزها محقق شود.

محمد جواد نظری مهر در گفتگو با خبرنگاران استان در رابطه با مصوبه الحاق میانکاله به استان گفت: این مصوبه در جلسه رسمی دولت به تصویب هیات وزیران رسیده است و به دفتر مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه و دفتر معاون اول رییس جمهور و دیگر مسئولین مرتبط ارسال شده است و امکان لغو چنین مصوبه محکمی بسیار بعید است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم دولتی است که با تدبیر و امید آمده است و اگر خدایی ناکرده دولت بخواهد به خاطر برخی فشار ها این مصوبه را لغو کند نهایت خاموش کردن همه شعارهایی است که داده است و نشان  دهنده این است که دولت نمی‎تواند در اقدامات خود قاطع باشد و با کوچکترین حرکت‎های اعتراضی، اصل کار دچار خلل خواهد شد.

نظری مهر در ادامه افزود: این مصوبه مطابق مستندات بسیار و از سال ها قبل پیگیری شده است و  ما در این زمینه و در رابطه با این مصوبه از دولت تشکر داریم.

وی در ادامه تعیین تکلیف مرزهای استان  را تنها در زمینه غرب استان ندانست و تصریح کرد: ما در قسمت شرق استان هم مرز مشترک با خراسان شمالی داریم که آن نیز باید تعیین تکلیف شود ودر قسمت جنوبی استان گلستان با استان سمنان نیز مرز مشترکی داریم که این مرز هم باید پیگیری شود و به نتیجه برسد.

نماینده مردم بندرترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مطلب را به عنوان سوال از وزیر دارم و این سوال در کمیسیون وجود دارد و وزیر باید در این زمینه توضیح دهد.

نظری مهر افزود: در زمان جدایی مازندران از گلستان حدود مرزی استان ما توسط استان در بخش غرب مشخص شده بود ولی پس از جدایی دو استان حدود 17 سال بحث مرزهای استان به تعویق افتاد و ظلم بزرگی به استان شد و دولت ها هم یکی پس از دیگری آمدند ولی بحث مرزها تعیین تکلیف نشد.

وی تصریح کرد: این تعویق و مشخص نشدن حدود مرزها، تاثیرات بسیار بدی را از نظر اقتصادی بر پروژه‎های سرمایه‎گذاری و حتی کارهای ابتدایی مردم گذاشت که باید از استان مازندران و یا سمنان و خراسان شمالی مجوزهای لازم گرفته می‎شد و این موضوع به دلیل بی‎تدبیری وزارت کشور در زمان خودش تا به امروز بود که خوشبختانه این پیگیری‎ها در این دوره از دولت در غرب استان گلستان به نتیجه رسید.

 مسئولین مازندرانی به قوانین تمکین کنند

 فرماندار سابق گرگان گفت: دور از انتظار شخصیت و شانیت مسئولین مازندرانی است که به قوانین تمکین نداشته باشند.gorzin_farmandar

جعفر گرزین در گفتگو با گرگان خبر در ارتباط روشن شدن وضعیت میانکاله اظهار داشت: بلاتکلیفی این قضیه را از هر ۶ استاندار سابق  بعد از انتزاع گلستان از مازندران یک گناه نابخشودنی می دانم چرا که آنان همت جدی نکردند، در نقشه دفتر استانداران سابق که نقشه استان گلستان بود، میانکاله جز مرزهای گلستان قرار نگرفته بود حتی خلیج گرگان نوشته نشده بود.

فرماندار سابق گرگان ادامه داد: در چند ساله اخیر برخی تصور داشتند که استان ما حیات خلوت مازندران است ما باید برای حریم جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی احترام قائل باشیم.

وی افزود: بلاتکلیفی میانکاله مانع توسعه در حساس ترین و پر اهمیت ترین نقطه جغرافیایی نه تنها استان گلستان بلکه کشور است.

جزیره میانکاله در دوران بلاتکلیفی آسیبهای زیادی را به منافع استان ما وارد کرد.استان گلستان بدون میانکاله مفهومی ندارد.

فرمانده اسبق سپاه گرگان گفت: ما نیابد به مواضع مازندرانی ها کاری داشته باشیم ولی آنچه را که عزم جدی همه مردم و مسئولان است ، این است که به جد نسبت به احقاق حق قانونی و  جدی مردم گلستان که به یقین تعلق جزیره میانکاله به گلستان است کوشا باشیم.در ضمن از هرگونه حرکتی که باعث خشنودی دشمن است باید خویشتن داری کنیم تا خوراک تبلیغاتی برای دشمنان درست نکنیم.

فرماندار سابق گرگان با اشاره به دوران مسئولیت خود در فرمانداری گرگان افزود: تاکید بر مشخص کردن مرزهای استان داشتم که البته دلخوری هایی علیه اینجانب ایجاد می کرد اما مصرانه پیگیر بودم.این را هم اضافه کنم که بنا داشتن پارک ملی گلستان را به استان خراسانی شمالی الحاق کنند که با مقاومت قانونی که صورت گرفت امکان آن فراهم نشد، لذا می بایست با تمکین به قانون میانکاله  را که بخشی از جغرافیای استان هست را حفظ کنیم.

اگر ما قانون را قبول داریم مصوبه هیات وزیران می بایست مورد احترام همه باشد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : میانکاله
نظرات خوانندگان :

بهشهری 18 اسفند 1392
پس نمایندگان مازندران ، استاندار و مدعیان در همه عرصه ها کسی نیست تا از حق ما دفاع کند
نا شناس 18 اسفند 1392
نقشه هاي قديم را درست نگاه كنيد استانی به نام گلستان وجود خارجي ندارد
پاسخ ها به این نظر
محمد 17 مرداد 1393
منطقه هیرکانیا از قدیم وجود داشته است .
هیرکان ورکان گرگان همه این نام ها یکی هستند
در واقع استان گلستان همان استان هیرکانا قدیم است
نا شناس 18 اسفند 1392
با تشکر از همه مسوولان ...

به نظر من اهالی مازندران باید بیشتر به فکر غرب استان خود باشند تا اینجا !!

اگه غرب مازندران استان جدا بشه ، دیگه چیزی برا گفتن ندارینا !!!!!!
ر 18 اسفند 1392
نمایندها کجایید مازندران کم کم شیر بی یال شد
نا شناس 18 اسفند 1392
استاندار مازندران ....شما در مصاحبه با صدا وسیما گفتی قایم مقام وزیر گفت موضوع حل شد؟پس اقای شجاعی حق داشت بگه ضعیفی ....ما هزاران شهید دادیم برای حفظ مرزهایمان حال براحتی مرزهای استان مارا تغییر میدن اونوقت حمایتشان میکنیم
نا شناس 18 اسفند 1392
مثل اینکه فراموش شده روزی استان گلستان زیر مجموعه استان مازندران بوده حالا دنبال حق میگردند میانکاله مال ماست
سید 18 اسفند 1392
نمایندگان مازنداران از خواب زمستانه بیدار شوید میانکاله مال همه استان است نه فقط بهشهر
سعید 18 اسفند 1392
گرزین فرماندار سابق گرگان که ... هست , معلوم هست که در این قضیه دخالت هم دارد در متن بالا اعتراف کرده که این جزیره در دوره های 6 استاندار سابق گلستان در نقشه گلستان نبوده ، آقای استاندار تحویل بگیر
محمد 18 اسفند 1392
تا دیروز داشتین نان مازندران رو می خوردین حالا برای خودتون یلی شدید و مرز تعیین میکنین وای بر شما ...
علی ابن الحسین متکازینی 18 اسفند 1392
میانکاله بدرد مازدرونیها نخانه ، خانه چکارحاکانن ، همین که بهتر همدیگر جه دکفن و غربیه ها کف هاکنن ؛ الان مازندرونی ها فقط بابلی ساروی کندنه .هرموقع خسته بوینه خسننه راحت . وقتی بیدار بوینه , ویندنه که یک قسمت تهرات بیته وقسمت دیگر هدامی به سمنان . ودر آخر میانکاله ره هدامی به گلستان !!!دوست دارمی همیجوری ..... به کسی مربوط نیه شه مال دارمی شه اختیار ؟؟؟؟
نماینده های مازندرانی مخصوصاً مقیمی راحت ووننه .
یک نصیحت . تا دیروز شمه استانداراگرغیر بومی بیه وره کارنداشتنی اگر بومی بیه ونجه پیتنی ونه پیر دریاردنی ، خدا شماره قوت هاده خله کارکاندنی ، پسی انده دعواکاندنی تا رآی بیارین واقعاً افسوس دانه . از این ببعد استانهای همسایه ره گومبی بین شمه وسته رآی هادن . خدا قوت ......... ؟؟؟؟؟
بهشهري 18 اسفند 1392
سلام اگر مسئوولين استان عرضه ندارند ما مردم اقدام كنيم
نا شناس 18 اسفند 1392
خیلی جالبه که مسئولین مملکت به راحتی دروغ می گن. آقای محترم خلیج گلستان رو دیگه از کجا آوردی. گلستانی از قدیم در کار نبود که توش خلیج داشته باشه. آدم حسابی یه حرفی بزن که لااقل ضایع نشی
نا شناس 18 اسفند 1392
وقتی مدیر فقط باید بابلی و ساروی باشد..امکانات پزشکی فقط باید در بابل و ساری باشد...تمام استان از هم مپاشه...تا چند وقت دیگه غرب استان هم جدا میشه ما راحت میشیم
نا شناس 18 اسفند 1392
این گلستانیها دست عربها رو از پشت بستن. چه فرقی بین اینها و اماراتی هاست. اماراتی ها در مورد جزایر سه گانه ادعای مضحک مالکیت میکنند و "گلستانیهای تا دیروز مازندرانی" نیز در مورد میانکاله ادعای مضحک,پوچ,بی اساس, مالکیت میانکاله می کنند.
اشرف البلادی
نا شناس 18 اسفند 1392
آقای آیت الله نورمفیدی از حضرتعالی بعیده که به راحتی حق مسلم مردم مازندران رو نادیده میگیرید. حضرتعالی که پرچمدار وحدت در منطقه بودید الان چرا اینطوری بیان میفرمایید.
نا شناس 18 اسفند 1392
قائم مقام وزارت کشور دیگه کیه. از کجا اومد. واسه چی حرف میزنه... مازندران بیشه شیران لشگر 25 کربلاست.
نا شناس 18 اسفند 1392
با ببر مازندران شوخی نکنید گلستانیها. هر که با ما در افتاد ور افتاد
پاسخ ها به این نظر
گلک زبان گلستان 20 آبان 1393
اون ببر هیرکانه بیءه نا مازندران اما و هسته نا شما و.
نا شناس 18 اسفند 1392
اصلا چه بحثی هست که میکنید برادر من کل گلستان متعلق به مازندران است.
علي 18 اسفند 1392
آيا تدبير و اميد مخصوص گلستاني هاست
دولت روحاني خيلي خوب حق مازندرانيها را در راي بالايي كه از مازندران گرفت داد
احسن
بارك ا...
عرشيا 18 اسفند 1392
دولت تدبير واميد!!!!!!!!!!
مردم مازندران راي بالاي شما چه جوابي داره
به زودي سوادكوه به تهران رامسرو..به گيلان
برنج هندي هم بخري كيف هاكنين
اسا بخر
ناشناس 18 اسفند 1392
بس کنید همه شما جزوه مازندران بودید هستید وخواهید بود دیگه این کارها چیه بچه بازی در می آرید.طبق تقسیمات کشوری این الحاق باید انجام گیرد وبخاطر تبعات بعدی که دارد نباید به این شکل مطرح گردد متاسفام برای این مسولین
sahar 18 اسفند 1392
خسته نباشین نمایندگان مازنی !!
اتحاد رو ازین گلستانیا یاد بگیرین .
آقای مقیمی شما داری الاآن دقیقا چیکار میکنی؟؟؟
اینا 2 روز دیگه ادعا میکنن بهشهرم جز گلستان بودا
از ما گفتن بود
نا شناس 18 اسفند 1392
نمایندگان مازندران اسا بخورین
سید 18 اسفند 1392
شاید مصوبه بشود که مازندرانیها به افغانستان مهاجرت کنند ! دفاع از حقوق به جه معناست ؟
نا شناس 18 اسفند 1392
لازم است تمام نمایندگان استان مازندران وزیر را به مجلس بکشانند و بابت این موضوع ازوی سوال شود واگر قانع نشدند به رئیس جمهور کشیده شود بخاطر یه کلمه سریالی که این همه هزینه شده (سرزمین کهن) توقیف شده و ریس سازمان برای عذرخواهی حضوری به منطقه بختیاری رفت اونوقت بخشی از استان براحتی دراختیار استان دیگر قرارمیگردد و وقعه ای به مردم آن استان نمیگذارند و مسئولین و نمایندگان نظاره گر آن هستند اگر دیدید مردم خود دست بکار شدند آنوقت ......
ساری 18 اسفند 1392
استان گلستان جز مازندران بود حالا اقایان ادعا می کنند که در نقشه وجود ندارد نماینده استان مازندران بروید استفا بدهید بهتر است چون نمی توانید از حق مازندران دفاع نماید
نا شناس 18 اسفند 1392
اقای روحانی حیف مردم مازندران که به شما رای دادند
نا شناس 18 اسفند 1392
مدیریت شمال نیوز شماره تلفن مجمع نمایندگان مجلس مازندران را در سایت بگذارید تا همه مازندران اسمس انبوه بدهیم شاید نمایندگان از خواب بیدار شوند
علی ایمانی 18 اسفند 1392
آقا جان از نظر حقوقی مصوبه دولت که قانون محسوب نمی شود . قانون را فقط مجلس وضع می نماید . این دولت تدبیر و امید برای مازندرانی ها تا به امروز فقط نا امیدی را به ارمغان آورده است . همسایه های ما چنان از میانکاله صحبت می نمایند انگار خلیج فارس است که داد حق طلبی سر داده و ما را به نقشه های قدیمی پاس می دهند .
همان یهتر که شرتان را از سر ما کندید و جدا شدید .
علی 18 اسفند 1392
قابل توجه مسئولین استان لطف ازخواب زمستانی بیدارشوید.
علي 18 اسفند 1392
ديروز هم شنيدم كه ورسك رفت تو محدوده تهران !!!!!
مديران مازندراني كلاهشون رو ببرن بالاتر
خجالت آوره
رحمان 18 اسفند 1392
كو اون اتحادوهمدلي لرها -لااقل علماي مازندران ومسولين برخيزند-يااينكه دست به دامن پدرسه شهيدعبوري وفرزندخلفش شهردار بشويم
نا شناس 18 اسفند 1392
آقا
همه اینها از بی لیاقتی مسئولان مازندرانه
آقای استاندار جواب مردم را حالا بده شما که می گفتید از این خبرها نیست
آقای استاندار ترا بخدا بیا و مردانگی کن و استعفا بده و برو دنبال کارت
نا شناس 17 اسفند 1392
جمع کنین بساط مساط رو اسم زابلستان برازنده شماهاست همسایگی با مازندران افتخار ابدی شماست
نا شناس 17 اسفند 1392
دس دس هاکردنی نیتنی شه حقه.خا .معلومه انه گیرنه -گنه امشه -مبارک پر پر کنندکان امه مازرون....شجاعی جان - مقیمی جان -ناصری جان علیپور جان وسایر نمایندگان قبلی و فعلی ...اسا بعو که تصویب بیه- ومجمع نمایندگان مازرون و مسیولین مربوط اسا مردم امه استانه جواب هادین که چه درمبی شه استانه پر پر کمبی؟؟؟؟؟؟اساشجاعی جان و نظر دهندگان محترم که ساری و بابل و این شهر و اون شهرکنی مردی با مصوبه گنه سند بیارین گا.....شمال نیوز برا دفا ع از حق شهروندی و حق روستایی این مردم نجیب بی پیرایه حتما درج هاکن حاج عباس جان ....راسی آقای اسلامی کجه دره تاریخ مازرون بعو تا اته کم شه دله خش هاکنیم.....
نا شناس 17 اسفند 1392
فرماندار بهشهر کوتاهی کرد
نا شناس 17 اسفند 1392
باسلام "خواستم بگم همه مازندران -گلستانه اگه مدیران تنگ نظر بذارن/؟؟؟
نا شناس 17 اسفند 1392
واقعا برای مسولین استان متاسفم اون از دوتا نماینده ما که سایه هم با تیر می زننداون هم از استاندار که ضعفیف ترین استاندار دولت روحانی هست واقعا .............
نا شناس 17 اسفند 1392
تا 7یا8سال دیگه همه شهر ها از مازندران جدا میشه فقط ساری میمونه تنکابن رامسر داره گیلان میگره ورسک سوادکوه تهران میانکاله گلستان گرفت پس ساری هم بره زیر نظر تهران دیگه
نا شناس 17 اسفند 1392
گلستان تا دیروز زیر نظر ساری بود حالاداره شهر مازندران جدا میکنه اقایون نماینده توی این مسایل باهمدیگه اتحاد داشته باشید خواهشا
تهراني 17 اسفند 1392
شيرياخط كنيد ميرسه به تهران خيلي ساده ايد مازندرانيها به فكر نون باشيد
123 18 اسفند 1392
آقای فلاح ومدیرانش بازنشسته ومسن هستند حوصله اداره کردن اینهمه وسعت استان را ندارند چرا به این بندگان خدا گیر میدهید ایشان حالا حالاها به فکر جابجا کردن دوستان وآشنایان وهمشهریان خود بوده ومجالی برای فکر کردن به مسائل پیش پا افتاده را ندارند انشاالله اگر از خواب بیدار شدند من به شما قول صد درصد میدم این مشکل حل بشه حالا صبر بکنید بیدار بشن ببینید چی میشه !
نا شناس 18 اسفند 1392
آقاي احمد توكلي هم روزي روزگاري نماينده بهشهر بود. نظري در اين خصوص ندارد؟ احتمالا ايشان فقط ايران وطني بينديشند و به اين رويدادهاي بي اهميت منطقه اي توجهي نشان ندهند!
نا شناس 18 اسفند 1392
من به نمایندگی از مردم مازندران آمادگی دارم در این شرایط سخت زندگی دو ماه از حقوقم را صرف خریدن چادر برای نمایندگان مازندران نمایم اگر نتوانند از حق مردم مازندران دفاع نمایند
کارمند مازنی ساکن گلستان
فندرسکی 18 اسفند 1392
سلام به همه مازندرانی های عزیزمن گلستانی هستم البته سالها با مازندانی های دوست داشتنی زندگی کرده ام وخاطرات خیلی خوبی هم دارم وصد البته همه ما می دونیم قبلا جزی از مازندران بوده ایم وافتخار هم می کنیم حالا مصوبه ای صورت گرفته چه درست یا اشتباه راهش این نیست که خدای نکرده حرمت ها نگه داشته نشه متاسفانه شاهدیم مسایل حاشیه ای خیلی پررنگه تازه بدتر اینکه بین خود دوستان هم هر روز انگار داره جنگ شهرها پر رنگ تر میشه
نا شناس 18 اسفند 1392
گلستان بايد برگرده جزو مازندران بشه اگر شد ما هم ميذاريم شما ميانكاله رو از نزديك ببينيد وعكس هم بگيريد والا حرفشو نزنيد وبريد تو گلستان دنبال جاي قشنگ بگرديد واگه مرد هستيد تو روستاي زيارت جلوي ساخت وساز غير قانوني رو بگيريد.قائمشهري ريكا
محمد امیر 18 اسفند 1392
خوش بحال مازندرانی هائی که در استقبال ازرئیس جمهور در دوران تبلیغات سنگ تمام گذاشتند.ومسجد جامع ساری وخیابانهای اطراف راپر کردند. این دومین لطف دولت به مردم مازندران بعد از توزیع برنج هندی بود .مرحبا بر دولت تدبیر سبد کالا
نا شناس 18 اسفند 1392
پس این نمایندگان مازندران کجا هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه دارند خاک مازندران را معامله میکنند تاشاید مانند بعضی از نمایندگان سابق پست و مقامی توی وزارتخانه ای مثل وزارت نفت بگیرند. از اسم این شبه جزیره مشخص است که ریشه مازندراند دارد. درد جدایی میانکاله صدها برابر سخت تر از تنکابن و رامسر است.
امین 18 اسفند 1392
نمایندگان مازندران فقط به فکر ... خود هستند و اصلا به فکر مردم و استان نیستند اگر بودند تو این چند سال یه حرکتی از این نمایندگان .... مشاهده می کردیم. مسئولان گلستانی بدانند زمانی که اسمی از آنها در .... وجود نداشت مازندران یکه تازی میکرد حالا اینها دو روز .... اگه این نمایندگان و مسئولان کشوری برای بازگرداندن حق مازنی ها کاری نکند کاری می کنیم که این ....
نا شناس 18 اسفند 1392
تقديم ميانكاله به استان گلستان مارا به ياد جدايى پى در پى شهرهاى شمالى از ايران بعد از شكست ايران از روسها مى اندازد و اين نتيجه ى خواب آلودگى و ضعف مديريت استان و نمايندگان محترم مى باشد
نا شناس 18 اسفند 1392
دو نماينده عزيز سارى كه در هنگام انتخابات روستاى گدوك كه در منتهى اليه استان مازندران و در پنج كيلومترى فيروزكوه قرار دارد با پيگيرى و اصرار مردم روستاى كوچيك گدوك براى رفاه مردم و دسترسى آسان به ادارات دولتى با نوشتن مقالات متعدد و اشك تمساح ميريختى چگونه امروز از كنار ميانكاله اين منبع عظيم اقتصادى و بين المللي كه ارزش استراتژيك براى مازندران دارد را با غفلت و اندك امتياز از مديريت استان به باد فراموشى سپردى چه پاسخى براى مردم مازندران داريد؟؟؟؟
نا شناس 18 اسفند 1392
آقاى مقيمى چه كردى و چه پاسخى دارى ؟؟؟
ساسان سلحشور 18 اسفند 1392
میانکاله و مدیریت زیست محیطی یکپارچه آن بنا به مستندات زیست محیطی متعلق به استان مازندران است مدیرکل محیط زیست بایستی تلاش کند تا حقوق حقه زیست محیطی زایل نشود درنگ به هیچ وجه جایز نیست.
عبد 18 اسفند 1392
حالا که دوستان گلستانی بحث جدای میانکاله را علنی کردند ممنونم انشالله در دولت تدبیر و امید هییت وزیران مصوب استان ساحلی که جدا شدن غرب مازندران و شرق گیلان را شامل میشود را تصویب کنند تا ما مردمان غرب استان از بی تدبیری مسولین مرکز نشین راحت شویم غرب استان شده سفرهای تفریحی و حق مامورییت مدیر کل های استان و معاونین استاندار انشالله ان روز هم فرا میرسد
قاسمی 18 اسفند 1392
آقایان نماینده کجه درنی... فقط بلتنیه حرف های .... به راحتی دره نه ورنه....
نا شناس 19 اسفند 1392
واقعا انسان در حیرت می ماند استانی که تاریخ ایجادش کمتراز دودهه میباشد ادعای عناوین تاریخی را برای بیش خواهیش یدک میکشد این امر مصداق لطیفه ای است که عده میخواستند آثار تاریخی بنا کنند آقایان گلستانی که جدایی شما از خاک مازندران صرفا از برکت قلوب مهربان و دست سخاوتمندانه مردم سرزمین طبرستان بوده است که از روی خیرخواهی و رحم و مروت و جوانمردی گلستانی ساختند تا شما هم احساس وطن کنید اما این رفتار بی منطق و بی انصافانه شما دارد تبدیل به نمک نشناسی و بیش خواهی میگردد که اینبار مردم این دیار کهن این اجازه را بشما نخواهند داد حتی اگر لازم باشد خونشان را نثار وطن موروثی خود نمایند و تا پای جان برای پاسداری از وجب وجب خاک پاکش که دقیقا ریشه در آموزه های دینی مان دارد ایستادگی خواهند کرد فکر میکنم وقت آن رسیده که همه جمع شویم تا زمان ابطال وعذرخواهی دولت محترم از این مصوبه ناعادلانه و غیرمنصفانه در کل حریم میانکاله چادر بنا کنیم . و من الله التوفیق ؛ شیر بیشه مازندران
نا شناس 19 اسفند 1392
برا همه مون متاسفم که به راحتی خوراک تبلیغاتی دشمن را تهیه میکنیم. انشاالله طوری حل و فصل شود که مایه شادمان دشمنان این مرز و بوم نشود و مسئولان و بزرگان ارشد هر دو استان طوری صحبت نکنند که خدای ناکرده باعث بروز اختلافات و ... شود.
نا شناس 19 اسفند 1392
باسلام

واقعا مایه ننگ هستش ک هر روز استانایی ک تا دیروز زیرمجموعه مازندران بودن دارن این استان َعزیز و با قدمت رو تکه تکه می کنند. گلستانیایی ک دم از تاریخ میزنن بگن که چرا جعل تاریخ میکنن و میگن استرآباد گرگانه درصورتی که همه میدونن گنبده؟؟؟شما از تاریخ جعلی خودتون دم میزنین و انتظار دارین ما مازنیا ساکت باشیم...

این جواب تدبیر و امیدیه که از 90 و اندی درصد رای استان فقط بدبختیش واسه مازنیاس...

طرح انتقال آب دریای مازندران ب سمنان،شکسته شدن رکورد واردات برنج هندی،جدایی میانکاله و ...

واقعا متاسفم...
حکمت 19 اسفند 1392
فکرکنم این گلستانی ها نماینده های مازندران روهم خریدن!!
makan 19 اسفند 1392
چرا انقدر مسئولین مازندران اینطورین به خدا اینا مازنی نیستند استان گلستان تا چند سال پیش جز ما بود چرا ما رو اذیت می کنین به خدا ولی بدونین که هر چیزی یه حدی داره پربوئته بامشی ک پر بیع گل وره جول پینه راسه چند سال دیگه مارو جزو استان سمنان می کنند
نا شناس 19 اسفند 1392
راه خشكي ميانكاله ازكدام شهر است اصلا اين جزيره درقلب كدام شهر قرارداره واقعا كجاست
ستاره 18 اسفند 1392
این مطلب را نمایندگان استان بخوانند وبرای خود باریکلا راه بیندازند که انقدر به فکر جدل وبحث با دولت برای تصدی مدیران مورد نظر خود بودند ،متوجه تایید مصوبه دولت نشدند .خدا یا وای برحال ما ،چه نماینده های ....... داریم
نا شناس 18 اسفند 1392
چو مازندران شهر ما ياد باد.......
اگه فردوسي مي دونست در اينده چنيين بلايي ميخواد سرمون بياد عمرا اين شعرو مي گفت
وا مصيبتا
نماينده هاي محترم لطفا دهن گلستاني ها رو ببنديد
نا شناس 18 اسفند 1392
...مصوبه ای است که دولت تصویب کرده چه گلستان باشه چه مازندران چه فرقی داره.همه جای ایران سرای من است. (نمایندگان مازندران فقط به فکر جیب خود هستند و اصلا به فکر مردم و استان نیستند اگر بودند تو این چند سال یه حرکتی از این نمایندگان ... مشاهده می کردیم. م...
نا شناس 18 اسفند 1392
به هی} عنوان اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد
نا شناس 19 اسفند 1392
دوستان عزیزضعیف ترین نماینده های مجلس رو بعدازانقلاب،مازندران دراین دوره داشت.
نا شناس 19 اسفند 1392
در زمان جدایی مازندران از گلستان؟؟؟؟؟؟ای رو رو برم.به جا اینکه بگه جدایی گلستان از مازندران میگه جدایی مازندارن از گلستان!!! آقای نماینده ی مثلا محترم!!میخای مازندرانم الحاقش کنی به گلستان تا خیالت راحت شه؟؟؟ سیاسی های مازندران اینقدر بابل و ساری کردید و بر تبل اختلافات دمیدید که کل استان رو دارن به تاراج میبرن!!! مردم مازندران نباید منتظر واکنش مسئولین بمونیم بنظرم ngo های فعال ستاد تشکیل بدن و در یک روز معین از تمام شهر های مازندارن مردم را با اتوبوس راهی میانکاله کنن تا زنجیره ی 10ها هزار نفری برای حمایت از سرزمین مادریمون تشکیل بشه.با این کار خبر ها در کلیه رسانه های جهان مخابره میشه و دولت مجبور به عقب نشینی میشه سعید از بابل
نا شناس 19 اسفند 1392
آقای استاندار مازندران لطفا در مورد خبر لغو مصوبه الحاق میانکاله به گلستان... از طریق زسانه ها توضیح فرمایند و اعتراف کنند منبع انحر افی خبر ایشان چه کسی بودند اما یک سخن با دکتر روحانی محترم ، واقعا دولتمردان جنابعالی خوب جواب محبت و لطف مردم غیور مازندران را در رای بالا به شما را خوب دادند بخدا تا امروز ظلم بزرگتراز این را کسی به مازندران روا نداشت لطفا دستور فرمایید در اسرع وقت لغو این مصوبه ... را دستور فرمایید
مهدی 19 اسفند 1392
خوش به حال مسولین بیخیال و البته با تدبیر استان ....................... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسااااااااااااا بخورین ........
حسین 20 اسفند 1392
استاندار محترم و نمایندگان استان قبول کنید واقعا ضعیف هستید و فقط ادعا می کنید خواهشا یک مقدار از گلستانیها یاد بگیرید فقط زیبا حرف می زنید فقط همین
reza 19 اسفند 1392
age behshahr ro jozv golestan konin
ma eterazio nadrim
dar gheir in surat kolle miankale mal mazndarne

chizi be nam khlig gorgan ndarim
jaalie
گلوگاه 19 اسفند 1392
واقعا برای این منطقه چه کردیم جز از بین بردن دریا و آلودگی آن با ورود آلاینده های صنعتی ؟
به جای این حرفها بیاییم یک طرح و برنامه برای توسعه این منطقه داده بشه وگرنه چه فرقی می کنه ......
نا شناس 20 اسفند 1392
رمداني عزيز. توروخدا نظرات مون روصادقانه بذار سه روزه براي مىانكاله اشك مىريزم سايت شما سنك صبورماست دل ماازاين همه بي. غيرتي خونه به خصوص دل مردم بهشهر
نا شناس 21 اسفند 1392
مسئولین گلستان اظهارات مضحکی دارند. میانکاله چزء جدانشدنی مازندرانه و مسئولین مازندران نباید اجازه این کار رو بدن. رسانه هایی مانند شمال نیوز در این باره کوتاه نیاید.
ALIKG 21 اسفند 1392
اکرد به همین راحتی... میانکاله هم اگه مسئولین با جدیت برخوردنکنن میشه مثل همین اتفاقی که ستان گلستان خودش جزئی از مازندران بود...
الان مدعیه که میانکاله برای اینا هستش... من نمیدونم پس مسئولان مازندرانی دارن چیکار میکنن...
یکی از دوستان به چیز جالب در بالا اشاره کرد این که ما مازندرانیها فقط بلدیم بهشهری.بابلی.ساروی.املی... همدیگرو مسخره کنیم... که چشم رو هم گذاشتیم میانکاله رو از چنگ ما در اوردن و بعد مطمئنم که بعد تصاحب میانکاله به دنبال قسمتی دیگه از مازندران می افتن... چشم رو هم گذاشتیم دیدیم مازندرانو از همه طرف تمام کردن... مردم هوشیار باشین دارن قسمتی از استانتون رو ازش جدا میکنن میدن به استانی که تا چند سال پیش خودش قسمتی از مازندران بود... میانکاله هم قضیش مثل چوگان میشه... چوگان ورزش ایرانیانه و ی کشور دیگه به نام خودش چوگان رو ثبت کرد... کاری بکنین مبانکاله داره از دست میره...
مهدی 21 اسفند 1392
لطفا یک نفر بیاد تو تلویزیون بگه که واقعا این اتفاق افتاد یا نه. مسئولین مازندران بی تعصب ترین مسئولین ایران هستند. مسئولین مازندران باید از استان های دیگه انتخاب بشن.
نا شناس 23 اسفند 1392
يونسي معاون محترم استاندارمقيمي نماينده بهشهربابهشهروميانكاله چه. كردين ؟ به چه قيمتي؟رمداني عزيزتوروبه خون خون شهيد مفقودالاثرم وچشمان منتظرمادرم حرفم روبذارمديونت مى كنم
نا شناس 23 اسفند 1392
دوستي درستون بالا گفته بودگستانيها نمايندگان مازندران روخرىدن ميخواستم بگم نمايندگأن ما اينقدرضعيفندنيازي به هزينه گلستانيهانبودنمايندگان واستانداري تقديم كردن
shahab 4 فروردين 1393
گرگان قدمت تاریخی دارد.میان کاله جزئ خاک گلستان است.
پاسخ ها به این نظر
... 2 خرداد 1393
نه بابا..!!!
شما کی باشی؟
گلستانی در تاریخ نی ک خاکی داشته باشه..
وهاب عموزاد مهدیرجی 10 فروردين 1393
سلام
میانکاله مال مازندران هستش،خواهد بود،خواهد ماند.دوستان خیالیتان راحت امکان ندارد
مرصاد 10 ارديبهشت 1393
خلیج گلستان برادر من که شونصد سال سنته معلمت بهت نگفته تا دهه هفتاد گلستانی نبود زیر نظر ساری بودید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.684 seconds.