.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سونامی گردشگران گیلان در راه است

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان به موج دوم سفرها با فرا رسیدن عید فطر اشاره کرد و گفت: سونامی گردشگران گیلان در راه است.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مهرداد مهرگان شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته ساماندهی سواحل دریا و مناطق گردشگری گیلان اظهار کرد: سه‌چهارم گردشگران در 45 روز باقی‌مانده تابستان به گیلان سفر می‌کنند.

وی به جاذبه‌های ویژه جغرافیایی و مواهب طبیعی گیلان اشاره کرد و افزود: سونامی گردشگران گیلان با فرا رسیدن عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان در راه است.

مهرگان دریا، جنگل، کوه، جلگه، دشت و پوشش گیاهی متنوع گیلان را برای گردشگران داخلی و خارجی جذاب توصیف کرد و افزود: پلیس گیلان در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی و ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها تلاش می‌کند.

رئیس پلیس گیلان با تاکید بر آرامش خاطر و احساس امنیت مسافران، بیان کرد: 98 کیلومتر از نوار ساحلی گیلان شنا ممنوع است و باید برای این مناطق برنامه‌ریزی انجام شود.

وی خواستار نصب علایم هشدار دهنده در مناطق شنا ممنوع ساحل گیلان شد و تصریح کرد: مسدودسازی مناطق شنا ممنوع در تمام شهرستان‌های ساحلی استان انجام شده است.

مهرگان با بیان اینکه تامین امنیت مناطق شنا ممنوع با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی گیلان امکان‌پذیر است، اذعان کرد: اطلاع‌رسانی طرح‌های ساحلی برای دسترسی آسان گردشگران به این مناطق حائز اهمیت است.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان بر توجه به آغاز و خاتمه طرح‌های سالم‌سازی دریا تاکید کرد و گفت: حفظ امنیت و آسایش و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف پلیس در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

وی با تاکید بر توجه گردشگران به هشدارهای پلیس، اذعان کرد: تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی در شهرستان‌های ساحلی و مناطق سیاحتی از جمله اهداف پلیس امنیت عمومی گیلان است.

مهرگان به برخورد با تخلف‌های صنفی در ساحل و تفرجگاه‌های گیلان اشاره کرد و افزود: اصناف به قوانین و مقررات توجه داشته و قانونمند باشند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با بیان اینکه مسافرکاشانه‌های استان ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: تعیین صلاحیت فردی و امنیتی مسافرکاشانه‌ها به عهده پلیس است.

وی بر احترام به حقوق عمومی توسط گردشگران تاکید کرد و گفت: پلیس گیلان با استقرار نیروهای متعهد و کارآمد در ساحل دریا امنیت گردشگران را تامین می‌کند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.284 seconds.