.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مامویت ویژه مجلس به ۶ کمیسیون تخصصی برای تحقق شعار سال جاری
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شش کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق شعار سال جاری و ارائه ایده ها در این زمینه ماموریت یافتند.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد پیش از ظهر شنبه در ستاد سفر استان گفت: با توجه به تآکیدات رهبری در پیام نوروزی در رابطه با تولید و اشتغال، شش کمیسیون تخصصی مرتبط با این حوزه در مجلس مأموریت یافتند تا با توجه به این تأکیدات، ایده‌های خود را به مجلس اعلام و اقدامات و فعالیت‌های مجلس را در این حوزه در سال جدید مشخص کنند.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه گردشگران در استان و وجود همزمان زیبایی طبیعی و آثار باستانی در هر بخش و شهر این استان و راه‌های دسترسی قابل توجه گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته اما تاکنون بخاطر عوامل مدیریتی، مالی و عدم وجود زیرساخت‌ها استفاده موثر و مطلوبی از این ظرفیت‌ها  نشده است.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه ‌ظرفیت گردشگری، پاسخگوی بخشی از نیازهای اشتغال و تولید است، افزود: این امکانات طبیعی ظرفیت بسیاری خوبی برای رفاه مردم استان است که باید از سوی مسئولین اجرایی برای آن فکری شود.

نماینده میاندوررود و ساری در خانه ملت با اشاره به اینکه فضای عمومی کشور اثرات خود را در استان گذاشته و در استان نیز مشکل تولید و اشتغال وجود دارد بر سرمایه گذاری تأکید کرد و یکی از اولویت‌های مجلس را توجه به رفع این مشکلات برشمرد.

وی در رابطه با حضور مردم در انتخابات گفت: دستگاه‌های اجرای، نظارتی، امنیتی و فعال در انتخابات باید زمینه حداکثری حضور افراد را تسهیل کنند، چرا که حضور مردم پایه است و  نقش حضور مردم بخاطر اثر ملی و بین‌المللی از نتیجه انتخابات مهم‌تر است.

وی در رابطه با کاندیداها گفت: باید وابستگی شغلی، تجربی یا مدیریتی نسبت به نوع کاری که می‌خواهند انجام دهند، وجود داشته باشد و افرادی باید انتخاب شوند که بتوانند این بار سنگین را بردارند و به امور شهری کمک کنند.

یوسف‌نژاد در رابطه با زباله منطقه کیاسر،این امر را یک کار تیمی برشمرد و به سیاست‌گذاری استانداری، فرمانداری و محیط‌زیست برای جانمایی و اجرای آنها توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداری مرکز زباله‌سوز را با مشارکت دولت طراحی کرده و فعالیت شهرداری قابل توجه بوده و تاکنون چند ده میلیارد تومان هزینه شده و قرار شد که بخشی از هزینه آن را دولت انجام دهد اما دولت بخشی از تعهدات خود را انجام نداده و طبق قول داده شده امسال باید در این روند تسریع صورت گیرد.

وی در رابطه با جاده ساری - تاکام زیاله گفت: فاز دوم به مناقصه گذاشته شده و نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد و اعتباری نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

وی در رابطه با مسائل موجود میان سازمان گردشگری، منابع طبیعی و محیط‌زیست گفت: طبق سیاست‌گذاری انجام شده در سطح استان، در مواقعی ایجاد بین دستگاه‌ها، حرف نهایی را استاندار خواهد زد و در رابطه با چشمه سورت زمین متعلق به منابع طبیعی و آثار آن برای گردشگری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.