.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردشگری، فرصتی برای توسعه مازندران

نماينده عالي دولت در مازندران با اشاره به حجم بالاي ورود و خروج مسافر و گردشگر به استان در شش ماهه نخست سال جاري، اظهار داشت: بايد به موضوع گردشگري به عنوان يك فرصت نگريست.

به گزارش شمال نیوز، ربيع فلاح جلودار ظهر یکشنبه در نشست با معاونين و مديران ستادي استانداري افزود: همچنین باید راهكارها، شكل و شيوه هاي گوناگون اعتلاي اين صنعت را در مازندران شناسايي و اجرا کرد.
 
وی با اشاره به اين كه طاهايي استاندار قبلی، پيشكسوت همه ما و انساني متعهد و اخلاق مدار بود، ياد آور شد: حضور گرانسنگ ايشان در اين مجموعه، كار ما را سخت تر مي كند.
 
فلاح بيان كرد: در روزهاي نخست كاري، طي نشست با مديران بخش هاي مختلف اقتصادي، كشاورزي، گردشگري، راه و شهرسازي، تعاون، كار و رفاه اجتماعي و ...، مهم ترين مسايل و برنامه هاي آتي در اين بخش ها را بررسي کردیم.
 
وي بر گفتمان و تعامل مستمر مديران استانداري با مديران دستگاه هاي اجرايي در راستاي توسعه مازندران تاكيد كرد و گفت: مديران ستادي استانداري پيشنهادها و مسائل حوزه متبوع را در جهت تهيه پيش نويس بودجه سال 93 استان ارائه و مديران ستادي استانداري، با قوت و جديت برنامه هاي توسعه اي استان را دنبال کنند.
 
در اين جلسه كه معاونان استاندار نيز حضور داشتند، هريك از مديران ستادي استانداري به معرفي و ارايه گزارشي از اقدامات و شرح وظايف حوزه متبوع خود پرداختند. /ف

/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کاکا 31 شهريور 1392
و فرصتی برای جونهای مازندران که انواع و اقسام مدل لباس و مو رو بدون بلیط تماشا کنند......................................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.249 seconds.