.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمینه صادرات کیوی مازندران به هند فراهم شد
زمینه صادرات کیوی مازندران به هند فراهم شد

به گزارش شمال نیوز ، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس با بیان اینکه سال گذشته ممنوعیت صادرات کیوی به ‌هند برطرف شد، گفت: ‌امسال ‌با رعایت استانداردهای لازم و کیفیت‌بخشی به محصول‌ کیوی، زمینه صادرات این محصول فراهم‌ شده است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنکابن، سید شمس‌الدین حسینی در جمع کیوی‌کاران و صادرکنندگان کیوی در این شهر اظهار داشت: با حمایت وزارتخانه‌های امور خارجه و جهاد کشاورزی در سال گذشته ممنوعیت صادرات کیوی به کشور هند برطرف شد و امسال نیز با رعایت استانداردهای لازم و کیفیت‌بخشی به محصول‌ کیوی، زمینه صادرات این محصول فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه صدور شناسه تولید «گواهی QR» با رایزنی معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است، افزود: ‌اتحادیه‌های حوزه کشاورزی و باغداری و خود کیوی‌کاران در تسهیل صدور این مجوز تاثیرگذارند.

 

نماینده مردم تنکابن‌، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد‌: ‌روسیه‌، هند و کشورهای حوزه خلیج‌ فارس بیشترین سهم بازار صادرات کیوی ایران را به خودشان اختصاص داده‌اند.

 

‌حسینی بیان کرد از سال گذشته تمام تلاشمان را برای برطرف کردن موضوع صادرات کیوی به هندوستان به‌کارگیری کردیم و با دعوت از نمایندگان حوزه صادرات کشور هند به غرب استان و بازدید از باغات کیوی، سورتینگ و سردخانه‌های این منطقه آخرین اقدامات رفع موانع انجام گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در راستای کمک به افزایش نقدینگی کیوی‌کاران با بانک‌های عامل مکاتباتی خواهیم داشت و تقویت کیوی‌کاران با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک‌های عامل در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

‌حسینی خاطر نشان کرد: ویژگی کیوی شمال ایران قابل مقایسه با برندهای معتبر جهانی است و ایران رتبه چهارم دنیا در صادرات کیوی را دارد.

 

انتهای پیام/

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : صادرات , مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.