.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد. مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور بازداشت شد
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ... دستگیری مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور / ماجرا چیست؟
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ...(ادامه)
عکس/ جنگل‌های گلستان پس از تعطیلات نوروزی
(ادامه)
اقامت 13 میلیون نفر شب مسافر در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۱۳ میلیون نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.(ادامه)
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز ۱۳ فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است.

پیام شبانه و مهم وزیر کشور به مردم درباره «سیزده به در» | عکس
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز ۱۳ فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است. (ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم. واکنش فرزند علم الهدی به خبر سهامداری در هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرد | ماجد علم الهدی: هیچ ارتباطی با مهدی جوانمرد ندارم | سرمایه‌آی هم برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم!
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.(ادامه)
۹ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شمار اقامت مسافران نوروزی را در استان تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره های سرشناس و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند. پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره های سرشناس و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند.(ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
چند روزی است موضوع از قطع بیش از ۴ هزار اصله درخت آن هم برای ساخت پارکینگ طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است / رئیس اداره منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان نور : این درختچه ها و درختان باید قطع می‌شد !(خبر)
(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد. تور رامسرگردی برقرار است
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در استان
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
تصاویری رویایی از کبوترهای میدان شهرداری رشت
میدان شهرداری میزبان کبوترانی است که جزوی جدانشدنی از جاذبه های گردشگری شهر رشت شده اند.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد. رشته سفالگری در هنرستان کار و دانش ساری فعال شد
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
مصوبه مهمی که مخبر ابلاغ کرد
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف ۱۵ روز کاری را ابلاغ کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. عامل حفاری در بنای اسپی مزگت دستگیر شد
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد. همایش بافندگان جاجیم در استان برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد. کشف ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند. مردی که با نیم کیلو طلا وسوسه نشد!
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 176 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.