.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
۱۰ اردیبهشت سالروز پایان اشغال ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است/ ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در این منطقه قرار دارد/ امنیت تردد روزانه ۸۳ کشتی که از این تنگه عبور می‌کنند را برقرار کرده‌ایم ....(خبر)
(ادامه)
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: موضوع خرید واگن زاکانی از چینی ها مانند مثل معروف دوغ کردن دریا با یک کاسه ماست است.
انتقاد نرجس سلیمانی عضو شورای شهر از توافق زاکانی با چین
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: موضوع خرید واگن زاکانی از چینی ها مانند مثل معروف دوغ کردن دریا با یک کاسه ماست است. (ادامه)
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند. سوئد حامیان فلسطین را تحت پیگرد قضایی قرار داد
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند.(ادامه)
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و رسیدن ارتفاع موج دریا به ۲ متر مسافران از تردد‌های دریایی پرهیز کنند. مسافران از ورود به سواحل شمالی کشور پرهیز کنند
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و رسیدن ارتفاع موج دریا به ۲ متر مسافران از تردد‌های دریایی پرهیز کنند.(ادامه)
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند. آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح چراغ سبز نشان داده است
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند.(ادامه)
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد. وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد. مصر نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داد
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد.(ادامه)
یمنی‌ها اعلام کردند که کشتی انگلیسی که چندی پیش در دریای سرخ هدف گرفته شده بود، امروز غرق شد. کشتی انگلیسی به طور کامل در دریای سرخ غرق شد
یمنی‌ها اعلام کردند که کشتی انگلیسی که چندی پیش در دریای سرخ هدف گرفته شده بود، امروز غرق شد.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
سخنگوی انصارالله یمن با تأکید بر ادامه حمایت‌های این کشور از غزه، گفت که صنعا کاملا حق دارد به حملات مداوم آمریکا و انگلیس به خاک خود پاسخ دهد. انصارالله: همچنان از عبور کشتی‌های اسرائیلی جلوگیری می‌کنیم
سخنگوی انصارالله یمن با تأکید بر ادامه حمایت‌های این کشور از غزه، گفت که صنعا کاملا حق دارد به حملات مداوم آمریکا و انگلیس به خاک خود پاسخ دهد.(ادامه)
سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند. گروه هفت: هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا می‌بریم
سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند.(ادامه)
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد. حملات موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
منابع خبری بعد از ظهر شنبه از حمله به کشتی تجاری نزدیک سومالی خبر دادند. حمله به کشتی تجاری نزدیک سومالی
منابع خبری بعد از ظهر شنبه از حمله به کشتی تجاری نزدیک سومالی خبر دادند.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: عقب رفت آب دریای خزر باعث شده که در استان پر آب مازندران فرونشست به سمت دریا به ۹ سانتی‌متر در سال برسد. فرونشست زمین در دریای خزر به ۹ سانتی‌متر رسید
رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: عقب رفت آب دریای خزر باعث شده که در استان پر آب مازندران فرونشست به سمت دریا به ۹ سانتی‌متر در سال برسد.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد. یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت. سید حسن نصرالله: آماده جنگ هستیم و هیچ هراسی از آن نداریم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 166 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.