.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
چرا فلسطین طغیان کرد؟
(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
سه برادر که پس از سرقت خودرو با قدرتنمایی اقدام به زورگیری و گوشی‌قاپی می‌کردند، به دام پلیس افتادند. زورگیری ۳ برادر قوی هیکل با عربده کشی
سه برادر که پس از سرقت خودرو با قدرتنمایی اقدام به زورگیری و گوشی‌قاپی می‌کردند، به دام پلیس افتادند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
تولید انرژی خالص در نیروگاه نکا از مرز 4 میلیارد و 772 میلیون­ کیلو­وات ساعت گذشت
(ادامه)
سمینار آموزشی آشنایی با پروژه آب شیرین­ کن در نیروگاه نکا برگزار شد
(ادامه)
شمال نیوز:  معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. ضرورت راهبردی اقتصاد دریا محور برای توسعه مازندران
شمال نیوز: معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار بابلسر گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۳۰ ساله در پشت ساحل سنگچین بابلسر کشف شد.

کشف جسد در ساحل سنگچین بابلسر پس از سرگردانی یک هفته ای در دریا
شمال نیوز : فرماندار بابلسر گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۳۰ ساله در پشت ساحل سنگچین بابلسر کشف شد. (ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم. پشت پرده ابرهای سیل‌آسا چه خبر است؟
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم.(ادامه)
شنا امروز در آب‌های ساحلی مازندران توصیه نمی‌شود. مسافران و گردشگران شمال قید شنا در دریا را بزنند
شنا امروز در آب‌های ساحلی مازندران توصیه نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: مردم از شنا در مناطق سنگ‌چین، دیواره‌ها و صخره‌ها خودداری کنند؛ چراکه بیشترین غریق را در این نقاط داریم. بیشترین غرق‌شدگی دریای مازندران در نقاط سنگ‌چین است
شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: مردم از شنا در مناطق سنگ‌چین، دیواره‌ها و صخره‌ها خودداری کنند؛ چراکه بیشترین غریق را در این نقاط داریم.(ادامه)
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند. جنگنده گم‌شده ارتش آمریکا پیدا شد
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند.(ادامه)
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد.

دیار علویان غرق در ماتم و عزا/ طنین نوای «لبیک یا رسول الله»
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد. (ادامه)
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند
مسافران و گردشگران سواحل خزر ؛ دل به دریا نزنید! / غرق شدن ۴ مسافر در ۴ روز گذشته
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند (ادامه)
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد. پوتین شخصیت ایلان ماسک را ستود
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد. دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۱ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله و خنثی شدن طرح خرابکاری در صنایع موشکی و پهپادی کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است. کشف یک ماهی مرکب عجیب در اعماق آب‌ها
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است.(ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم. زیان میلیاردی پرورش‌دهندگان ماهی در قفس مازندران در میان بی‌توجهی مدیران !
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم.(ادامه)
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است. مار‌ها در سواحل دریای خزر چه می‌کنند؟
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است.(ادامه)
نمایی تماشایی از بابلسر
تصویر دیدنی از بابلسر با نمایی رو به دریا را مشاهده می کنید.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است یک نماینده مجلس : «رفیق بازی» از مشکلات دولت رئیسی است !
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.