.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشاگری جدید درباره جریان انحرافی ؛
داود احمدی نژاد دوباره خبرساز شد/ افشای ارتباط باند انحرافی دولت با انگلیس و فرانسه
شمال نیوز: احمدی‌نژاد بیان داشت: کسانی که تاکنون پیروز نشده‌اند شیوه‌های قوی‌تری را به کار می‌گیرند تا به موفقیت برسند زیرا در آینده جایی در میان ملت ندارند؛ امروز قوه قضائیه می‌خواهد برخی را دستگیر کند اما می‌گویند فلان شخص خط قرمز ماست در حالی که خط قرمز همگان باید قانون باشد.
داود احمدی نژاد دوباره خبرساز شد/ افشای ارتباط باند انحرافی دولت با انگلیس و فرانسه

شمال نیوز: داود احمدی‌نژاد جمعه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شده بود  دوباره خبر ساز شد و افشاگری های جدید ذرباره جریان انحرافی پرداخت .

وی که گویا در این جلسه لیستی به همراه داشته، به اصرار حضار به خواندن اسامی آن  پرداخت و البته تنها حروف نخست نام و نام خانوادگی افراد را منتشر کرد.
 
وی گفت: «ک ـ ر»، «الف ـن» و «الف ـ ق» افرادی هستند که با فرانسه در ارتباط هستند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند.
 
 مطابق با گزارش «فارس»، «ف ـ ک» و «م ـ ع» اسامی دیگری بودند که احمدی‌نژاد از آن‌ها نام برد و افزود: این‌ها کسانی هستند که در لژ بهائیت و در پلیس انگلیس هستند و در سال سه بار به این کشور می‌روند و دائماً جلسه دارند.
 
وی اسامی دیگری را با این عناوین یعنی «فرحناز» و «علی‌اکبر» نام برد و خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی هستند که اهل فومن و رامسر بوده و دائماً با پایگاه اشرف منافقان رابطه دارند.
 
احمدی‌نژاد در ادامه افزود: جابه‌جایی این شخص به خواسته ولایت نبود بلکه می‌خواستند جایگاهی قانونی برای او ایجاد کنند که به راحتی بتواند به خارج از کشور مسافرت کند و اعتبار لازم در اختیارش باشد.
 
وی افزود: این‌ها به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 هستند و اگر موفق شوند قصد عملیاتی کردن طرح خود را دارند؛ عامل اساسی در موفق نشدن آن‌ها این است که ملت ایران چشم خود را تنها به ولایت بدوزند و گوش به فرمان او باشند، در فتنه‌های گذشته نیز ملت ایران با همین شیوه موجب عدم موفقیت دشمنان شدند.
 
* قانون خط قرمز همه ماست
 
احمدی‌نژاد بیان داشت: کسانی که تاکنون پیروز نشده‌اند شیوه‌های قوی‌تری را به کار می‌گیرند تا به موفقیت برسند زیرا در آینده جایی در میان ملت ندارند؛ امروز قوه قضائیه می‌خواهد برخی را دستگیر کند اما می‌گویند فلان شخص خط قرمز ماست در حالی که خط قرمز همگان باید قانون باشد.
 
دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه اگر قرار باشد هر شخصی خط قرمز باشد مملکت دچار هرج و مرج می‌شود، گفت: رهبری در جایگاه قانونی یعنی اصل 110 قانون اساسی قرار دارند و هر آنچه ایشان می‌گویند باید عمل شود زیرا ولی فقیه جز کلام خدا سخنی نمی‌گوید.
 
وی ادامه داد: سعید مرتضوی شخصی است که چند بار حکم محکومیت او صادر شده اما مدام با ترفندهایی چون تغییر نام سازمان کاری می‌کنند که او دستگیر نشده و در جایگاهش ثابت بماند؛ قانون و دستگیری برای همه است و تفاوتی میان اشخاص نباید وجود داشته باشد.
 
*فاصله طبقاتی امروز با عدالت فاصله‌ها دارد
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی با اتومبیل‌های یک میلیاردی در خیابان‌های تهران عبور و مرور می‌کنند و بعضی افراد نیز با کیسه‌ای بر دوش روزی خود را در سطل‌های زباله می‌جویند گفت: این چه عدالتی است که این نوع فاصله طبقاتی در جامعه وجود دارد.
 
دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ایران قادر به تشکیل خانواده و ازدواج نیستند اما به حول و قوه الهی و عزم ملت ایران جریان انحرافی نیز به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند زیرا تبعیت از رهبری موفقیت و سعادت را به ارمغان می‌آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

انقلابی 14 بهمن 1391
سلام : جناب احمد نزاد بزرگ چرا شفاف اعلام نظر نمیکنید . الف م واینها یعنی چه ؟ مردم را مسخره کرده اید . اگر واقعا" ولایت نظارت دارد پس چرا اینقدر حاشیه دار سخن میگوئید . ولی فقیه رسما" اعلام نظر کند . آب از سرچشمه آلو.ده است و همین بس ...!!!؟
هادی 14 بهمن 1391
آقا احمدی نژاد
اینها را به برادرت بگو که خودشو واسه مشایی داره فدا میکنه . ما از حلقه انحرافی ناراحت نیستیم چون هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند . ما از برادرت جناب رئیس جمهور ناراحتیم که اینهمه به این حلقه انحرافی پر و بال داده برادر .
از دشمنان شکایت به دوستان بریم
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم
امیر 14 بهمن 1391
درود بر داود احمدی نژاد افشاگری یعنی بیان جریانات منحرف وشناساندن فرقی ندارد برادرش باشد یا غریبه درودخدابرتو باد
نا شناس 14 بهمن 1391
این حرفها را به گفتی یعنی چه
محمود محمودي 15 بهمن 1391
آش كشك خوردي تا حالا
نا شناس 16 بهمن 1391
رهبری در جایگاه قانونی یعنی اصل 110 قانون اساسی قرار دارند و هر آنچه ایشان می‌گویند باید عمل شود زیرا ولی فقیه جز کلام خدا سخنی نمی‌گوید. بنابر این بر طبق گفته های برادرشان! جریان انحرافی یعنی مرتد یعنی فاسد یعنی مفسدفلارض!!!
بدالله 17 بهمن 1391
به برادر خود نصیحت بیشتری کن تا به این موضوع که بعد از بازنشتگی چه می خواهد بکند توجه بیشتری داشته باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.