.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد(ادامه)
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد. ۳۲ کاندیدای مرحله دوم انتخابات تهران در کدام یک از ۵ لیست اصولگرایان حضور دارند؟
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.(ادامه)
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.(ادامه)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت که علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادند. یمن: کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت که علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادند.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد. آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال
قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد (+جدول)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو شامل برند ام وی ام و فونیکس اعلام شد.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد. آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری مرد تاجر
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد.(ادامه)
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است. هک گسترده اطلاعات سایبری صهیونیست ها
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است.(ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت. پشت‌پرده سکونشینی طارمی؛ خشم سرمربی پورتو از ستاره ایرانی
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند. رشیدی کوچی: در مجلس بعدی ریاست قالی باف را نخواهیم داشت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 157 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.