.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جو زدگي مشايي در جمع مازندراني ها ؛
نمی توانند جلوی كاندیداتوریم را بگیرند !
با این وجود سروصداهای زیادی علیه ما در موضوع فرهنگی بلند شده است. من گاهی اوقات برای مظلومیت احمدی نژاد گریه می کنم. فشارها بسیار زیاد است اگر حمایت های رئیس جمهور نبود حتما کنار می رفتم.

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور طی چند مدت اخیر نشستی با مازندرانی های مقیم تهران برگزار کرده که در این نشست علی اکبر طاهایی استاندار مازندران نیز حضور داشته است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از سايت نیمروز ؛ مشایی در این نشست با تاکید بر اینکه نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد، افزوده است: هیچ کس نمی تواند جلوی من را بگیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه بهترین دفاع حمله است، گفت: قصد داریم در این 6 ماه اخر دولت مدام حمله کنیم  و دیگر با هیچ کس رودربایستی نداریم.

مشایی با تاکید بر اینکه هر روز باید منتظر یک بحث داغ از سوی ما باشند، گفت: آقایان هیچ سند و مدرکی از جریان موهومی که به اسم انحراف مطرح شده ندارند. همانگونه که احمدی نژاد اعلام کرده خود را برای شهادت آماده کرده ام ما هم خود را برای شهادت اماده کرده ایم.

وی تصریح کرده است: 7 سال است که مدام فعالیت می کنیم و به این راحتی دولت یازدهم را دست قالیباف نمی دهیم!

مشایی همچنین گفت: ما برای همه انهایی که در این 7 سال علیه دولت حرف زدند مسائلی داریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: اگر احمدی نژاد تنها ده دقیقه در مورد التهابات اخیر بازار ارز و سکه صحبت کند همه نگاه ها عوض خواهد شد.

مشایی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی هنوز 50 درصد ایده های مان نیز عملی نشده است، گفت: با این وجود سروصداهای زیادی علیه ما در موضوع فرهنگی بلند شده است. من گاهی اوقات برای مظلومیت احمدی نژاد گریه می کنم. فشارها بسیار زیاد است اگر حمایت های رئیس جمهور نبود حتما کنار می رفتم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محموود 24 آبان 1391
واقعــــآن گریه داره مشایی جان. گر طبیب بودی سر خود دوا میــــکردی
نا شناس 25 آبان 1391
هیچ کس منظورت کیه ؟ شورای نگهبان ؟ تهدید میکنی ؟ باریکلا کنس تهران بوردی ازگل بیی
نا شناس 25 آبان 1391
زرشک هرموقع بی احترامی شماها نسبت به رهبر یادمان می آید آهی می کشم آن 1بار هم به احمی رای دادم بخاط رهبرم بود
نا شناس 25 آبان 1391
آقای مشایی ما هم منتظر هستیم که کسانی مثل شما بیایید ما هم کشور را رصد کرده و از هجمه به رئیس جمهور آگاهیم انها از دولتی که جلویشان بایستد می ترسند
نا شناس 25 آبان 1391
مسئولان امنیتی و قضای دشمن امثال این افراد هستند! که بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری سعی دارند که در آستانه انتخابات 92 فضای کشور را مسموم نمایند. نه آنان که 40 میلیون رای را آفریده اند و اکنون در زندانها هستند.
نا شناس 25 آبان 1391
پیش بینی:در انتخابات آینده احمدی نژاد ومشایی نقش جریان فتنه را بازی خواهند کرد،ومردم را به کف خیابان میکشونند،موجب ضربه به انفلاب میشن،اینا کسانی بودند که خودشونو جاروکش مردم میدونستند،ببین قدرت طلبی با آدم چی میکنه،شیرینی پست ومقام موجب میشه که آدم خودشو واسه شهادت آماده کنه!!!
نا شناس 25 آبان 1391
واقعامتاسفم برای اظهار نظر اینگونه ای . بازمیگوییم چرامازندران رشد نکرده ونمیکند تازمانی که همچنین افکاری در سطح استان حاکم هست آیا باید انتظار رشد داشت این وضعیت را درسطح ایران هم تصور کنید . مگر این آقا چی گفتند آیا غیراین این بوده که درکنار دین مقدس اسلام هویت ایرانی و ملی خودمان را هم زنده نگهداریم چرا که ایران قبل از اینکه مسلمان شده باشد ایران بوده با گستره ای از تمدن کشور ایران برخلاف سایر ملل منطقه هیچگاه بت پرست نبوده و همیشه یکتا پرست بوده است و بین خوب و عالی ، عالی را انتخاب کرده که همان دین مقدس اسلام است. بجای همسو شدن با تنگ نظری های دیگراستان ها که بعداز ضربه زدن به آقای کردان که میتوانست منشاء خدمات بسیار برای کشور و استان باشد حالا نوبت ایشان است که ما خواسته یا ناخواسته آب درآسیاب دیگران میریزیم همه این افراد فرزندان ایران و اسلام و انقلاب هستند چشمها راباید شست جوری دیگرباید نگریست .
نا شناس 25 آبان 1391
اخرش ماست ره شندنی شما با این بگو مگو ها .
سید امیر خاکزادیان 25 آبان 1391
اولا به حال مدت از دست داده ات گریه کن، بعدش من دور اول انتخابات که ایشان را نمیشناختم و به کسی هم رای ندادم دور دوم به حاج محمود رای دادم چون احساس کردم ایشان در عمل رضایت مقام معظم رهبری را جلب کرده و عملیات اجرائی ایشان هم از دید من بسیار قوی بود ، خوب یا بد تمام تلاش خودش را هم انجام داد ، میگویم :خدا پدرش رو بیامرزه ، حتی وقتی که به بخش تولید ورود پیدا کرد ما تولید کننده ها خوشحال شدیم ، چرا که لازم بود ایشان با درد تولید آشنا بشه . اما با آن شروع خوب ناگهان آقای مشایی پیدا شد ، من ساروی خیلی خوشحال شدم !! اما حمایت از رحیم مشایی شد دغدغه حاج محمود! البته پشت سرت محکم ایستاد اما باز شما فرار کردی رفتی پشتش ! جریان انحرافی یعنی منحرف شدن و زیر پرسش بردن تمام فعالیت های یک مرد توانا ، حالا هم در تهران ن ن ن مازندرانی هارا دور خودت جمع کردی ؟! اعلام میکردی میومدیم استاندارتون رو اونجا پیدا میکردیم میدیدم . مرد اول دولت و من در شهر ساری دو سه بار به هم برخوردیم و برای هم دست تکان دادیم . این به این معنا است که آقای استاندار وظیه داشت یک بار به کارخانه ای که در دوران انحراف بدلیل کارشکنی در صننعت کشور به تعطیلی کشیده شد سری میزد و میپرسید چرا 30 سال تولید داشتی حالا بسته شدی ؟ اما ایشان یک بچه را به عنوان نماینده خود در جلسه سیانت فرستاد تا مشکل کارخانه مرا حل کند ، که وقتی از او پرسیدم آیا میدانی موضع جلسه چیست؟ اشاره کرد نمیدانم !!! حالا شما در تهران ن ن با مازندرانی ملاقت داشتی ؟ عجب ؟ آیا این به آن معنی انحراف نزدیک نیست ؟ بیشتر توضیح میدهم : اینکه به جای ملاقات با سرمایه دارانی که در کار واردات بنجول جات هستند به کمک ما میآمدی و در جنگ با بانک ما( بخش تولید) را یاری میکردی که 5 سال با تمام سختی و با سرمایه شخصی سرپا ماندیم تا دولت در آرامش روند واردات و مصرف را به سوی تولید برگرداند ، کاش این آخری زحمات رئیس جمهور را زیر ضربات بیفکری خودت نمیبردی و اقدامات آغازین تولید ملی را به انحراف نمی کشاندی ای کاش اکنون شاهد این بودیم که شرکت های تولیدی که از فعالیت افتاده اند در حمایت فرمان جهاد رهبر ، راهنمای بخش دانشبنیان جوان و بی اطلاع از موانع کشور بودند . تولید بومی به افراد بومی اما« وطن پرست »نیاز دارد نه افرادی با افکار شما. همین پیگیری شما برای کاندید شدن خود عامل ایجاد تنش است و تنش راه فرار کسانی است که با کمک هرج و مرج پولها را به نام تولید از بانک ها خارج کردند . امید وارم که این اجتماعات موزیانه تان سریعتر از هم بپاشد . سید امیر خاکزادیان
نا شناس 25 آبان 1391
احتمالا من هم كانديد مي شوم
رضا عباسی 25 آبان 1391
از دور خارج کردن مشایی و امثال مشایی برای بالا دستیها مانند خوردن یک لیوان آب.......
نصراله اکراسریان 25 آبان 1391
آقای دکتر احمدی نژاد برای یکبار هم که شده آن چیزی که در پشت پرده هست بگوید و یا انتشار دهد تا تکلیف همه مردم روشن شود. بخدا با این جراحی همه بیمه خواهند شد بخصوص آنکه فاصله زمانی مناسبی با انتخابات ریاست جمهوری داریم.
اگر مکتب ما عدالت و آزادی است پس احمدی نژاد تعارف را کنار بگذارد و بگوید آنچه تاکنون در نهان بوده.در غیر اینصورت صرفا با مانور افشای پس پرده شاید هیچ زمان دیگری مجالی نباشدو دیگر گوش شنوایی پیدانگردد.
حق شناس 25 آبان 1391
ای بابا اگر طاهایی غیراز این عمل میکرد جای تعجب داشته مردی که با موج سواری وچرخشهای سیاسی درتمامی دولتها حضور داشته همیشه زیر سایه ولایت فقیه خود رابیمه کرده اکنون که سه سال از حضورشان میگذرد این اوضاع اشتغال صنایع کشاورزی آموزش و مسکن و مسایل فرهنگی استان ماست همه مدعی هستند برای خدمت به مردم و ادامه راه شهدا است شما خود قضاوت کنید واقعا اینهمه لشکر کشی و موضع گیری و باند بازی فقط بخاطر سبقت در خدمت به مردم است چرا در اجرای قوانین و فرامین رهبر معظم سیاه و سفید میکنید سالهای جنگ یادتان رفت یه روزی همه ما باید پاسخگو باشیم
کتابدار تبعیدی 25 آبان 1391
منم واقعا متاسفم می دانید چرا مازندران رشد نمی کند بخاطر وجود امثال توکلی و مشایی....عقیده توکلی اینه تا وقتی من هستم هیچ مازندرای اجازه عرض اندام ندارم همه دیدن چه بلایی سر کردان آورد نمی گم کار کردان درست بود.....اما مشایی فاسد یک زمان داخل شهر های رمازندران پهرچه و پلاکارد های زیادی پخش شد ماهها تلاش صورت گرفت تایک روز خیرین استان را جمع کنند برای همایش خیرین کتاتبخانه ساز .گویا دوروز قبل از همایش مدیر کل کتابخانه ها بر علیه مشایی مقاله ای نوشت یک روز قبل از همایش از استانداری به فرمانداریها نامه ای فکس شد مبنی بر اینکه حسی حق شرکت در این همایش را ندارد و این نباید برگزار شود . بهمین راحتی کسی که دم از فرهنگ می زنند با یک نامه همایشی که ما هها براش تلاش و هزینه شد را بهم ریخت ....
نا شناس 25 آبان 1391
دولت را به دست قالیباف نمیدهید؟ راستی ... نکنه که انتخابات برگزار شد و شما به همراه اقای قالیباف به دور نهایی راه یافتید!!! نکنه با این پیش بینیهای احمقانه میخواهید فتنه به راه بیندازید؟
ابراهیم رضایی 28 آبان 1391
ما مطیع رهبریم
احمق 28 آبان 1391
عجب خیالبافی است مگه برای مردم چه کردی فکر یکنی مردم منتطرند بیایی این کشور را حجتیه کنی و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.