.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد. لیتوانی سه هزار پهپاد خریداری و به اوکراین ارسال می کند
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد.(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
منابع خبری از استعفای دولت کویت خبر دادند. دولت کویت استعفا کرد
منابع خبری از استعفای دولت کویت خبر دادند.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند. شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.(ادامه)
عکسی از ۲ نماینده ردصلاحیت شده در دیدار مسئولان نظام با رهبری
از جمله حاضران در مراسم شب گذشته بیت رهبری، دو نماینده ردصلاحیت شده بودند.(ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
منابع محلی از درگیری در یک حوزه رای‌گیری در جنوب شرقی ترکیه خبر دادند که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۲ تن دیگر منجر شد. یک کشته و ۱۲ زخمی در جریان انتخابات شورا‌های ترکیه
منابع محلی از درگیری در یک حوزه رای‌گیری در جنوب شرقی ترکیه خبر دادند که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۲ تن دیگر منجر شد.(ادامه)
برخی معتقدند اگر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آینده نشود، دوره سیاسی او به پایان می رسد اما در مقابل گروهی هم بر این باور هستند عدم ریاست قالیباف زمینه حضور قوی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ... مجلس دوازدهم و آینده سیاسی محمدباقر قالیباف
برخی معتقدند اگر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آینده نشود، دوره سیاسی او به پایان می رسد اما در مقابل گروهی هم بر این باور هستند عدم ریاست قالیباف زمینه حضور قوی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ...(ادامه)
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند. رشیدی کوچی: در مجلس بعدی ریاست قالی باف را نخواهیم داشت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.(ادامه)
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند. اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند.(ادامه)
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است. سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد. قالیباف رئیس می‌شود اما هیأت رئیسه دست تندروها خواهد بود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد.(ادامه)
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست طعنه سنگین سعید محمد به دولت رئیسی
کنایه سعید محمد به ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت رئیسی|علیرغم ادعاها چرا شاهد افزایش تولید نبوده‌ایم؟/ باور کنید خیلی پیچیده نیست(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 731 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.659 seconds.