.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور:
افشاگری احمدی‌نژاد هلاک کننده خواهد بود!
شمال نیوز: سینه رئیس جمهور به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده که به علت ارزش خبری فوق‌العاده، چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور٬ محمود احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین «شهید تهمت» پس از انقلاب معرفی کرد و نسبت به افشاگری «هلاک کننده» وی هشدار داد.

محمد جعفر بهداد، در یادداشتی در «شبکه ایران» (سايت روزنامه ايران ارگان دولت) منتشر شده٬ حملات تند و بی‌سابقه‌ای به اصولگرايان منتقد احمدی‌نژاد کرده و نسبت به افشاگری رئیس دولت هشدار داده است.

به گزارش شمال نیوز ، وی نوشت: سینه احمدی‌نژاد «به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده و چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.»

به نوشته بهداد این اطلاعات احمدی‌نژاد تا کنون «به علت برخی ملاحظات- که البته تاریخ مصرف دارد- از جنس ناگفته‌ باقی مانده است.» متن يادداشت را در ادامه بخوانيد:

 

http://www.shomalnews.com/photo/137349033520507784.jpg


سینه رئیس جمهور به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده که به علت ارزش خبری فوق‌العاده، چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد. «ناگفته‌ها» در سینه فراخ دکتر احمدی‌نژاد چنان جاگیر شده‌اند که گویا هیچ گاه قرار نیست هوای آزاد را تجربه کنند. خبرهایی شنیدنی که به علت برخی ملاحظات- که البته تاریخ مصرف دارد- فعلاً از جنس «ناگفته‌» باقی مانده است. آگاهان سیاسی به خوبی می‌دانند بزرگ‌ترین محدودیت دکتر احمدی‌نژاد، در شرایطی که گستاخی‌ها علیه او و دولتش به اوج می‌رسید، آن بود که وی برای حفظ مصالح عالیه نظام باید سکوت می‌کرد.

صحنه‌گردانان جریان ضد عدالت نیز چون می‌دانستند او به علت وفاداری به آرمان‌های امام و رهبری و ترجیح منافع و مصالح نظام بر منافع شخصی خود، دستش برای زمینگیر کردن بدخواهان و بداخلاق‌ها بسته است، بی‌باکانه او را آماج انواع دروغ‌پردازی‌ها، اتهام‌زنی‌ها و ناسزاگویی‌ها قرار می‌دادند. لیکن درباره آن دسته از مخالفان و مهاجمان که کینه‌توزی‌های خود را علیه احمدی‌نژاد به نام دفاع از نظام، رهبری و ارزش‌ها بروز دادند، این نکته گفتنی وجود دارد که وقتی مردم رئیس جمهور را دلسوز، پرکار و کاربلد می‌دانند و باور کرده‌اند که علت عمده نارسایی‌ها، ناشی از سنگ‌اندازی‌ها و شیطنت‌های مهندسی شده جریان ضد عدالت در خارج و داخل می‌باشد، مخالفت با او را به نام دفاع از ارزش‌ها برنمی‌تابند.

سوگوارانه باید گفت بوی عفن تفرعن و انتقامجویی از مواضع سیاسی و فرهنگی بعضی مدعیان اصولگرایی، آنچنان در فضای عمومی کشور پراکنده شد که تا حد زیادی از اعتبار و اقتدار جریان مدعی ارزش‌ها کاسته و آنها را در نزد اکثریت مردم به مجموعه‌ای غیرقابل اعتماد تبدیل کرده است. سرنوشتی که مدعیان اصلاحات نیز سال‌ها پیش بدان دچار شده بودند. چنانچه قبلاً نیز تاکید شد، کانون فتنه با اسم رمز «انحراف»، حزب‌اللهی‌ها را از موضع حامی احمدی‌نژاد، به موضع نفی و تخریب رئیس جمهور کشاند و بدین ترتیب دولت بی‌دفاع او را آماج انواع دشنام‌گویی‌ها و سرکوبگری‌های سازماندهی شده و هدفمند قرار داد.

به طوری که نیروهای ارزشی در این بازی پیچیده، به نقطه‌ای رسیدند که همزمان با گسترش و تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، سرکوب شدن دولت منحرف(!) از سوی ایادی فتنه را حق رئیس جمهور و یارانش می‌دانستند، بلکه با آن همراهی می‌کردند، حال آن که اگر خویشتنداری متعهدانه و سکوت هدفمند رئیس جمهور در قبال ستم‌های صورت گرفته نبود، قطعاً تمامیت ارضی و منافع ملی ایران در شرایط مخاطره‌آمیزی قرار می گرفت. تاریخ گواهی خواهد داد که محمود احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین «شهید تهمت» پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و خدا کند آن زمان برای جبران ستمگری‌ها علیه وی دیر نشده باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 تير 1392
شما همه از یک قماشید فقط مردم از نظام بدبین می کنید چه آنها که بخور بخور می کنند چه آنها که منحرف شدن و چه آنها که فقط تهدید می کنند.در هر حال همه شما آب به آسیاب دشمن می ریزید.رفتار دو گانه شما مسئولین را می بینند و تحریم بیشتر می کنند دودش به چشم مردم بیچاره میره وگرنه شمارا کک نمی گزد که حرف های زیادی از کوپن تان می زنید .کتابدار
نا شناس 20 تير 1392
*اگر نگفتید به خاطر نظام چرا در دستگاه قضایی در این 8 سال شکایت نکردید.
نا شناس 20 تير 1392
لطق کنید تخلفات بی حدوحصرانتخاباتی شورای شهررامسر راهم به گوش مسئولین برسانید. منتخبین مردم دررامسر به منصبین مشهورشدند....
نا شناس 20 تير 1392
دیگه حنا تون رنگی نداره!!!بیخود تهدید نکنید.
حامد 20 تير 1392
بگم بگم بگم.... این نشان اوج فساد تو یه جامعه است که مسولان اینجوری همدیگر را تهدید می کنند. ..حتما یه چیزی هست که اینطوری همدیگر را تهدید می کنند دیگه. متاسفم... واقعا متاسفم حیف خون شهدا...
نا شناس 19 تير 1392
من برای کسانی متاسفم که نمیدانند نمیدانند هر چند مطمئنا تو نظام همه زیر آب همدیگرو میزنن مردم کودن نیستن میفهمن همه با هم مقصرن هر سه قوه مقصرن نماینده مجلسی که زور میزنه تا با امضای خودش فامیلاشو غیر قانونی راهی ادارات دولتی کنه مقصره...امام جمعه ای که با امضای خودش سعی داره فامیلاشو زیر سیبیلی رد کنه تو نهاد دولتی مقصره...مردم خسته شدن از این همه ... تو اداره که خفه شدن از بس کارمنداش رشوه گرفتن.... بسه دیگه...شما ها فقط احمدی نژاد رو گیر آوردین احمدی نژاد رو سر کارمند ... نیست که هست؟؟؟؟؟؟اداره... مال قوه قضاییه است
حسین 19 تير 1392
شما نه حرفی برای گفتن دارید که مخفی باشه و نه چیزی
ننه بزرگ جانم!!!! خدا بیامرزتت والله! که میگفتی سنگ بزرگ گرفتن نشانه ی نزدنه
نا شناس 19 تير 1392
احمدی نژاد اگه کلمه ای برای گفتن داشت! لحظه ای معطل نمی شد!!!

هر چی از جنس خودشه . دورش جمع کرده!!!
نا شناس 19 تير 1392
چی دیگه مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا.....چی بگی
میخوای مردم خوشحال بشوند فقط بگو خداحافظ
نا شناس 20 تير 1392
بخواب بهداد جون
اگه مرده از برخی اطرافیانش بگه و یا ...
ضمنا آب و هوای امریکا به خانواده و بستگان گوارا بود؟
حسين 20 تير 1392
بگم بگم بگم بگم بگم بگم بگم بگم ........
نا شناس 22 تير 1392
نگفتن بزرگترین خیانت است
ساداتی 22 تير 1392
آقای احمدی نژاد اگرچه این اواخر ضعف ها بر قوت چیرگی داشت ولی همینکه بت پوشالی هاشمی را شکستی برایمان کافیه
نا شناس 22 تير 1392
دقيقه نود هم كه شده هي ميگي بگم !!بگم!!مرد نيستيد اگر نگوئيد ! مرد نيستيد .!!!!
حمید 22 تير 1392
دمت گرم دکتر جان اخرش هم مردمی موندی تو دل همه جا داری...سالم وتندرست باشید
توک برخی از این نماینده مجلسی هارو حسابی به خاک مالوندی افرین !!!
نا شناس 21 تير 1392
همتون همینید
نا شناس 23 تير 1392
منم اگه 100 عددسکه تویه همایش میگرفتم بیش ازاینهاواسه دکترتبلیغات میکردم گل پسر.........
نا شناس 23 تير 1392
پس اگه یه روز دکترهابخواهند ازدکترمحمودنوارقلب بگیرندبایدازوزارت اطلاعات کسب تکلیف کنند؟.ولی دکترمحمودآخرنگفتی .ترانه بگم بگم بگم وکی اجرامیکنی؟
نا شناس 24 تير 1392
اقایون روشن فکر این چه حرفهایست که میزنید تنها نقطه ضعفش فقط این بود که یک لحظه از کلام رهبری غافل شد درطول سالهای متمادی شاهد این قضیه بودیم که هر کسی از امام و رهبری جدا شد عاقبت به خیر نشد .ما فقط دوست داریم همه چی به نفع ما باشه .نه به نفع اسلام و انقلاب .انشاالله اگر پیرو اقا باشند و اسیر دورو بری ها نشن دوره بعد مورد نظر همه ی ماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.