.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا
مرد جوان وقتی برای ملاقات نامزدش به خانه آنها می‌رفت با دیدن دو مرد ناشناس که از دیوار خانه پایین پریدند و فرار کردند هرگز تصور نمی‌کرد که آنها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
مریخ‌نورد «کنجکاوی» در حال حاضر ۴۰۰۰ روز را در مریخ سپری کرده است. مریخ‌نورد «کنجکاوی» تاکنون ۴۰۰۰ روز در مریخ بوده است
مریخ‌نورد «کنجکاوی» در حال حاضر ۴۰۰۰ روز را در مریخ سپری کرده است.(ادامه)
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است. افشای جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه عربستان و محمد بن سلمان
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به سوریه و سوء قصد به جان پوتین پرداخته اند.(ادامه)
یک عضو شورای شهر تهران از « بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران » خبر داد. بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران
یک عضو شورای شهر تهران از « بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران » خبر داد.(ادامه)
رحیمی جهان آبادی در پاسخ به این سوال که چرا وزیر امور خارجه این مذاکرات را انجام نداد و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این مذاکرات حضور داشت، گفت: عمده مشکلات ما و عربستان در حوزه مسائل امنیتی و چالش های امنیتی است و آنها نکاتی را که می خواستند با ما گفت وگو کنند بیشتر در حوزه مسائل امنیتی بود تصمیم بر این شد که دبیر شورای عالی امنیت ملی به این مذاکرات برود. شش دور مذاکرات ما با سعودی ها در عراق و عمان توسط وزارت امور خارجه انجام شده است و همه پخت و پز قبلی آماده بوده است. چرا شمخانی برای توافق با عربستان انتخاب شد؟/ رمزگشایی از یک ماموریت
رحیمی جهان آبادی در پاسخ به این سوال که چرا وزیر امور خارجه این مذاکرات را انجام نداد و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این مذاکرات حضور داشت، گفت: عمده مشکلات ما و عربستان در حوزه مسائل امنیتی و چالش های امنیتی است و آنها نکاتی را که می خواستند با ما گفت وگو کنند بیشتر در حوزه مسائل امنیتی بود تصمیم بر این شد که دبیر شورای عالی امنیت ملی به این مذاکرات برود. شش دور مذاکرات ما با سعودی ها در عراق و عمان توسط وزارت امور خارجه انجام شده است و همه پخت و پز قبلی آماده بوده است.(ادامه)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند. رمزگشایی از سرمایه‌ اجتماعی «حاج قاسم»(يادداشت)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند.(ادامه)
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
وعده برنده شدن در مزایده خودروهای تملیکی کلاهبرداری است
اجتهادی گفت:امکان دستکاری در مزایده خودرو‌های تملیکی وجود ندارد و متقاضیان فریب کلاهبردارانی را که وعده برنده شدن تضمینی در مزایده می‌دهند، نخورند.(ادامه)
مزایده خودرو های خارجی آغاز شد
قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: سازمان اموال تملیکی فرایند برگزاری مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی را آغاز کرد.(ادامه)
دانشمندان در مطالعات جدید موفق به کشف روشی برای درک زبان حیوانات با استفاده از هوش مصنوعی شده‌اند. درک زبان حیوانات با استفاده از هوش مصنوعی
دانشمندان در مطالعات جدید موفق به کشف روشی برای درک زبان حیوانات با استفاده از هوش مصنوعی شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : محمد رفیقی ، متولد سال 60 در شهر گرگان است و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت آموزشی با مدرک کارشناسی ارشد. او اینک معاون گروه توسعه آموزش منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است .... محمد رفیقی : حمایت از نویسندگان از سنگینی بار ذهنی آنان می کاهد / متاسفانه شاهد کاهش سرانه مطالعه کتاب هستیم / هنر باید در حلقه های حمایتی والدین، خانواده و جامعه شکل بگیرد و پرورش پیدا کند
شمال نیوز : محمد رفیقی ، متولد سال 60 در شهر گرگان است و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت آموزشی با مدرک کارشناسی ارشد. او اینک معاون گروه توسعه آموزش منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است ....(ادامه)
رمزگشایی ۱۶۴۰ عدد کارت هوشمند سوخت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از رمزگشایی ۱۶۴۰ عدد کارت هوشمند سوخت خبر داد.(ادامه)
رمزگشایی استاندار مازندران از مخالفت برخی سلبریتی ها با پتروشیمی میانکاله
استاندار مازندران گفت: سلبریتی ها که می‌روند میانکاله چه می‌دانند ماجرا چیست متاسفانه پشت صحنه برخی اقدامات آنها فساد، رانت و پول است.(ادامه)
رمزگشایی از ۱۱۳ فقره سرقت در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۴۵ سارق و کشف ۱۱۳ فقره سرقت با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
دو بمب افکن B-52 آمریکایی روز پنجشنبه یک عملیات نمایش قدرت را در خلیج فارس انجام دادند که به گفته مقامات نظامی، هدف از انجام آن، بازداشتن ایران و نیروهای نزدیک به آن از حمله به نیروهای ایالات متحده در خاورمیانه در پی افزایش تنش بین دوکشور است. ماموریت ۳۶ ساعته دو بمب افکن B-۵۲ آمریکایی در خلیج فارس
دو بمب افکن B-52 آمریکایی روز پنجشنبه یک عملیات نمایش قدرت را در خلیج فارس انجام دادند که به گفته مقامات نظامی، هدف از انجام آن، بازداشتن ایران و نیروهای نزدیک به آن از حمله به نیروهای ایالات متحده در خاورمیانه در پی افزایش تنش بین دوکشور است.(ادامه)
دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی  داستانی است واقعی؛ داستانی که هر چه به آن بپردازیم باز هم ناگفته های بسیاری دارد. دفاعی که همه ملت را پای کار آورد، پیر و جوان و دکتر و مهندس و زن و مرد و هر کسی که به این آب و خاک احساس تعلق خاطر داشت. دستاوردهای پیچیده ترین عملیات نظامی ایران +تصاویری از آیت الله هاشمی و سردار سلیمانی
دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی داستانی است واقعی؛ داستانی که هر چه به آن بپردازیم باز هم ناگفته های بسیاری دارد. دفاعی که همه ملت را پای کار آورد، پیر و جوان و دکتر و مهندس و زن و مرد و هر کسی که به این آب و خاک احساس تعلق خاطر داشت.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۶ مرداد
(ادامه)
سازمان اطلاعات سپاه در صدای فارسی آمریکا چقدر نفوذ دارد؟!
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : در این مراسم عسکری نیکزاد مدیر کل سابق آموزش و پرورش تودیع و  علیرضا سعدی‌پور به عنوان مدیر جدید معارفه شد، گفتنی است عسکری نیکزاد پس از این بازنشسته خواهد شد..... در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران چه گذشت ؟ + اولین اقدام مدیرکل جدید
شمال نیوز : در این مراسم عسکری نیکزاد مدیر کل سابق آموزش و پرورش تودیع و علیرضا سعدی‌پور به عنوان مدیر جدید معارفه شد، گفتنی است عسکری نیکزاد پس از این بازنشسته خواهد شد.....(ادامه)
ویروس کرونا چیست و چگونه انتقال می‌یابد؟
کرونا نام ویروسی است که در کشور چین شیوع پیدا کرده و در حال گسترش در سطح جهان است.(ادامه)
امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی، چنان عطری را ایجاد کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر معنویت را استشمام کردند.
واکنش سردار سلیمانی به پیشنهاد کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری: من نامزد شهادت هستم / سال‌هاست به دنبال قاتل خودم می گردم امّا او را پیدا نمی‌کنم
امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی، چنان عطری را ایجاد کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر معنویت را استشمام کردند. (ادامه)
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟ باید از جعبه سیاه عملکرد نمایندگان رمزگشایی شود/ نمایندگان، خود یک‌طرف دعوا هستند/ نطق های به ظاهر انتقادی برخی نمایندگان مصرف داخلی در حوزه انتخابیه دارد
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟(ادامه)
مرکز راهبردی شناسایی تهدیدات زیستی در مازندران ایجاد شود
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران خواستار راه اندازی مرکز راهبردی و تخصصی شناسایی تهدیدات زیستی در استان شد.(ادامه)

درهمین روزهایی که تیغ انتقادات نسبت به عملکرد عارف در فراکسیون امید و شورایعالی سیاستگذاری تیزتر از قبل شده است، زمزمه های سیاسی می گویند او همچنان تمایل دارد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود. تیغ تند انتقاد اصلاح طلبان بر گلوی آقای رئیس /مقدمه چینی عارف برای ورود به رقابت‌های ریاست جمهوری؟(خبر)
درهمین روزهایی که تیغ انتقادات نسبت به عملکرد عارف در فراکسیون امید و شورایعالی سیاستگذاری تیزتر از قبل شده است، زمزمه های سیاسی می گویند او همچنان تمایل دارد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود.(ادامه)
طرح استانی- شهرستانی شدن انتخابات به احتمال زیاد به کاهش قابل توجه مشارکت مردمی در انتخابات منجر می‌شود، چراکه احساس عمومی درباره نقش مردم در اداره کشور کاهش و فاصله نمایندگان با توده‌‌های مردم افزایش می‌یابد. نقدی بر طرح استانی شدن انتخابات مجلس(يادداشت)
طرح استانی- شهرستانی شدن انتخابات به احتمال زیاد به کاهش قابل توجه مشارکت مردمی در انتخابات منجر می‌شود، چراکه احساس عمومی درباره نقش مردم در اداره کشور کاهش و فاصله نمایندگان با توده‌‌های مردم افزایش می‌یابد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.