.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«شب یلدا» نوشته علی بلوکباشی، اثری مردم‌شناسانه و خواندنی در باره آیین کهن شب یلدا است. آن چه باید از شب یلدا بدانیم
«شب یلدا» نوشته علی بلوکباشی، اثری مردم‌شناسانه و خواندنی در باره آیین کهن شب یلدا است.(ادامه)
"راه دشوار حسن روحانی از روز سه‌شنبه رقم خواهد خورد"
(ادامه)
ایستادگی در برابر آمریکائی ها با « سردار سلیمانی ها »(يادداشت)
(ادامه)
معایب استفاده از فیلترشکن (vpn) چیست؟
استفاده از فیلترشکن یا همان vpn ها در سراسر جهان بیش از گذشته رواج یافته است در حالی که استفاده از آنها معایب بسیار زیادی دارد.(ادامه)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد. نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!(يادداشت)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: پس از بازگشایی باید اطلاعات رمزگشایی شود چون این اطلاعات کدگذاری شده‌اند و طبق پروتکل‌ها به هر یک از ذینفعان یک کپی از این اطلاعات ارائه می‌شود..... آغاز استخراج اطلاعات جعبه سیاه سانچی و رمزخوانی
شمال نیوز : وی ادامه داد: پس از بازگشایی باید اطلاعات رمزگشایی شود چون این اطلاعات کدگذاری شده‌اند و طبق پروتکل‌ها به هر یک از ذینفعان یک کپی از این اطلاعات ارائه می‌شود.....(ادامه)
جعبه سیاه سانچی، چهارشنبه بازگشایی می‌شود
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: در صورت به تفاهم رسیدن گروه بررسی، به‌ احتمال زیاد جعبه سیاه روز چهارشنبه رمزگشایی می‌شود.(ادامه)
۳ دریانورد سانچی فارغ التحصیل دانشگاه امام خمینی (ره) هستند
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر بابیان اینکه سه دریانورد کشتی نفت‌کش سانچی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند گفت: این دانشگاه مرجع آموزش‌های دریایی است.(ادامه)
از فواید اثبات شده آلوئه ورا برای سلامت
آلوئه ورا برای سلامت دهان و دندان مفید است. این محصول می تواند به واسطه خواص ضد باکتری و ضد میکروب خود دندان ها و لثه ها را سالم نگه دارد. همچنین، آلوئه ورا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که از سلامت لثه ها حمایت می کنند.(ادامه)
عاشورای حسینی تابلوی بزرگداشت شعائر اسلام است
عاشورای سال 61 را باید مظهر گرامیداشت و نمود بسیاری از شعائر بزرگ اسلام دانست که به جا آوردن نماز ظهر روز عاشورا در صحنه نبرد پیام مهمی بوده که به واسطه آن شهادت حماسه‌ساز سروروسالار شهیدان امضا شده و مورد قبول پروردگار قرار گرفت. (ادامه)
استانداران سه استان شمالی نیز ماموریت دارند برای ضمانت‌بخشی به تکالیف این مصوبه، روند رسیدگی به تخلفات ساختمانی را در کمیسیون‌های ماده 100 اصلاح کنند تا امید جنگل‌خوارها و سازنده‌های ویلاهای غیرمجاز به پرداخت جریمه برای اخذ پایان کار، از بین برود و بازدارندگی در این مسیر به‌وجود بیاید ... پشت‌ صحنه خانه‌های خالی در استان های شمالی رمزگشایی شد
استانداران سه استان شمالی نیز ماموریت دارند برای ضمانت‌بخشی به تکالیف این مصوبه، روند رسیدگی به تخلفات ساختمانی را در کمیسیون‌های ماده 100 اصلاح کنند تا امید جنگل‌خوارها و سازنده‌های ویلاهای غیرمجاز به پرداخت جریمه برای اخذ پایان کار، از بین برود و بازدارندگی در این مسیر به‌وجود بیاید ...(ادامه)
قطب کاهش تلفات برق در غرب مازندران شکل گرفت
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توافق فی مابین توزیع برق و دانشگاه مازندران، قطب کاهش تلفات برق در غرب مازندران تشکیل شد.(ادامه)
انتقال برخی سرورهای "تلگرام" به ایران قطعی شد
پاول دوروف موسس تلگرام در پیامی اعلام کرد سرورهای تحویل محتوی این شبکه پیام رسان یا «سی دی ان» ها به ایران و تعدادی از کشورهای خاورمیانه منتقل شده است.(ادامه)
فواید جویدن آدامس
همچنین طبق یافته های مطالعاتی، جویدن آدامس برای مغز بسیار پرفایده است. اثبات شده است که جویدن آدامس موجب افزایش سطح هوشیاری، واکنش سریع و افزایش سرعت رمزگشایی از اطلاعات جدید در مغز می شود.(ادامه)
ژنرال دولت روحانی کیست؟
(ادامه)
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه سعادت آباد باز شد/عکس
چند روز پیش خبری مبنی بر دستگیری چند بازیگر و خواننده مطرح ایرانی در یک مهمانی شبانه در خیابان سعادت آباد تهران منتشر شد که بازتاب های فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت.(ادامه)
رمزگشایی قتل لاهیجان
مرگ‌های جنجالی دختر و پسری در لاهیجان که سرقرار با شلیک گلوله از پای درآمده بودند وارد مرحله تازه‌ای شد. کارشناسان اسلحه‌شناسی مأموریت یافته‌اند تا پرده از ابهامات این جنایت اسرارآمیز بردارند. (ادامه)
نفت به مرز 20 دلار رسید/چرخش رسانه‌های غربی از برجام به سمت بهارستان/کارت اعتباری در بن‌ست
در تورق روزنامه‌های امروز عناوینی چون نفت به مرز 20 دلار رسید، چرخش رسانه‌های غربی از برجام به سمت بهارستان، کارت اعتباری در بن‌ست و غیره به چشم می خورد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
رمزگشایی از تلاطمات بازار ارز
(ادامه)
می‌دانید پدر علم کامپیوتر کیست؟+عکس
پدر علم کامپیوتر فردی ریاضیدان، دانشمند رایانه، منطق‌دان، فیلسوف و رمزنگار انگلیسی بود.(ادامه)
شمل نیوز : کمی که جلوتر رفت متوجه شد شی درون خودرو جسد یک انسان است که به طور کامل سوخته است. این مرد بامشاهده این صحنه با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و مراتب را گزارش داد...... کشف جسد زن و شوهر مازندرانی در دو شهر
شمل نیوز : کمی که جلوتر رفت متوجه شد شی درون خودرو جسد یک انسان است که به طور کامل سوخته است. این مرد بامشاهده این صحنه با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و مراتب را گزارش داد......(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
علیرضا سعیدآبادی کدام دولت اصول گرا؟(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی(ادامه)
رمزگشایی وزیر سابق از سخنان فانی
(ادامه)
ابعاد جدید از تخلفات معاون احمدی نژاد
«از زمانی که حمید بقایی سازمان میراث فرهنگی را ترک کرده چند سال می‌گذرد، اما در این مدت هیچ اقدامی برای رسیدگی به تخلفات مدیریتی و به ویژه تصمیم‌ها و اقدامات مخرب و نادرست او صورت نگرفته ... (ادامه)
کمیته امداد از وزیر کشور شکایت می‌کند؟
(ادامه)
قبرستان آنلاین با آرامگاه‌ مجازی!+عکس
محققان ایتالیایی برای زنده نگه داشتن خاطرات عزیزان از دست رفته، قبرستان آنلاین مجازی را با قابلیت‌های مختلف طراحی کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: 
در یک سالی که از بازداشت زنجانی می گذرد مطالب متعددی بر سر زبان ها افتاد که مهمترین آنها بازداشت در سلول ۱۲ متری، داشتن ۳ شناسنامه، معامله ۸ هزار میلیاردی صوری، رسیدن... نگهداری در سلول 12 متری/ داشتن 3 شناسنامه/ تمدید قرار بازداشت/ معامله 8 هزار میلیاردی صوری/ اموالی که به وزارت نفت رسید/ شرط آقای دادستان برای آز(خبر)
شمال نیوز: در یک سالی که از بازداشت زنجانی می گذرد مطالب متعددی بر سر زبان ها افتاد که مهمترین آنها بازداشت در سلول ۱۲ متری، داشتن ۳ شناسنامه، معامله ۸ هزار میلیاردی صوری، رسیدن...(ادامه)
احتمال خرابکاری تروریست‌ها در آستانه ۹ دی‬
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.