.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: معمولا مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی استقبال نخواهند کرد.

حمایتی از لیست روحانی نخواهد شد/ مردم از افراد ناموفقی که امتحان پس دادند استقبال نخواهند کرد
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: معمولا مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی استقبال نخواهند کرد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند. وزیر دولت اصلاحات: مردم به لیست روحانی رأی نخواهند داد/ عمر دولت روحانی با بدنامی تمام شد
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. حسن روحانی عزم بازگشت به قدرت کرده است/ برآمدن از خاکستر اعتدال... ممکن است؟
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. (ادامه)
عکس/ حدادعادل و حسن روحانی در حال گفتگو در مراسم چهلم همسر شهیدمطهری
در مراسم چهلمین روز همسر شهیرمطهری حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل حضور داشتند.(ادامه)
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد. فراموشی دلاری به سبک حسن روحانی!
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد.(ادامه)
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند. واکنش به کشف حجاب کرده‌ها
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)

مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی را منتشر کرده است.
به نظرم، بسیاری از سخنان شما سبب آزردگی خاطر رهبری شده / بیم آن دارم که جفا به چنین کسی، سو عاقبت بیاورد+ عکس
مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی را منتشر کرده است. (ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
واکنش کانال حسن روحانی به یک افتتاح توسط رئیسی
(ادامه)
تیم جراحی دانشگاه علوم پزشکی بابل موفق شد برای نخستین بار در مازندران عمل پیچیده جراحی اختلال ساژیتال بالانس ستون فقرات را انجام دهد. انجام نخستین عمل پیچیده ستون فقرات در مازندران
تیم جراحی دانشگاه علوم پزشکی بابل موفق شد برای نخستین بار در مازندران عمل پیچیده جراحی اختلال ساژیتال بالانس ستون فقرات را انجام دهد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

آیت الله باکویی امام جمعه اسبق فریدونکنار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. (ادامه)
ایران و عربستان توافق کردند ظرف حداکثر ۲ ماه، روابط دیپلماتیک خود را از سر گرفته و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها را بازگشایی کنند. توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دوجانبه
ایران و عربستان توافق کردند ظرف حداکثر ۲ ماه، روابط دیپلماتیک خود را از سر گرفته و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها را بازگشایی کنند.(ادامه)
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد. میز‌های عملیات روانی به دنبال مسموم کردن ذهن ها؛ خانواده‌ها از خبر‌های منفی دوری کنند
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد.(ادامه)
تعدادی از دانش آموزان بابلی که عصر امروز به بیمارستان منتقل شده بودند بعد از یک ساعت و نیم با حال مساعد ترخیص شدند. بدحالی تعدادی از دانش آموزان در بابل
تعدادی از دانش آموزان بابلی که عصر امروز به بیمارستان منتقل شده بودند بعد از یک ساعت و نیم با حال مساعد ترخیص شدند.(ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
روزی ما در کرخه می‌جنگیدیم اما امروز در کنار مدیترانه و دریای سرخ هستیم/ تاثیر قدرت ما جهانی است/ در قلب یک سرزمین جنگ ایجاد می‌شود، نتایج جنگ را به ما نسبت می‌دهند/ وقتی یک رسانه از جایی فراری می‌شود و یک مقام تهدید می‌شود سریعا نام ما را می‌برند....(خبر)
(ادامه)
تصاویر | پوشش جالب خانم سفیر سوئیس در قم / قدم زدن با چند روحانی ...
نادین الیویری لوزانو سفیر سوییس در ایران، با سفر به قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حضور یافت و خادمان حرم شخصیت بانوی کرامت و جایگاه ایشان در اسلام را برای سفیر تشریح کردند.(ادامه)
مراسم تشییع و تدفین همسر استاد شهید مرتضی مطهری فردا شنبه 6 اسفندماه در قم برگزار می‌شود. جزئیات مراسم تشییع و تدفین همسر شهید مطهری اعلام شد
مراسم تشییع و تدفین همسر استاد شهید مرتضی مطهری فردا شنبه 6 اسفندماه در قم برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس| تصویر دیده نشده از همسر آیت‌الله هاشمی با همسر شهید مطهری
عفت مرعشی درگذشت خانم اعظم (عالیه) روحانی همسر استاد شهید، مرتضی مطهری را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز بر پیکر همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری نماز اقامه کردند. رهبر انقلاب بر پیکر همسر شهید مطهری اقامه نماز کردند
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز بر پیکر همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری نماز اقامه کردند.(ادامه)

شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد. واکنش امام جمعه بابل نسبت به تخریب خانه تاریخی "شیخ کبیر"/ اوقاف و میراث فرهنگی حساسیتی نشان ندادند
شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد.(ادامه)
عکسی از حسن روحانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب
رئیس جمهور سابق امروز در دیدار مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب حضور یافت./جماران(ادامه)
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد.(ادامه)
 آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد،

سومین سالگرد نماینده فقید ولی فقیه در مازندران برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی مرحوم آیت الله طبرسی
آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد، (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 334 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.