.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
واکنش عباس عبدی به پاسخ لاریجانی درباره حضورش در انتخابات مجلس
انتخاب : عباس عبدی به پاسخ لاریجانی به ادعای درباره حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.(ادامه)
کسانی که وظیفه دولت و نهی از منکر را به سخره می‌گیرند
(ادامه)
حمله با چاقو به یک «امام جماعت»
فرمانده انتظامی استان مرکزی از جراحت امام جماعت روستای احمد آباد این شهرستان در پی حمله جوانی به وسیله چاقو خبر داد.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما امسال، سال انتخابات است و نماینده‌ها با دولت در افتاده‌اند
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما (ادامه)
شمال نیوز:

پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد.
کشـف جسد حجت الاسلام فاضل در سواحل جویبار ؛ حادثه امنیتی است؟ / اطلاعیه مهم حوزه علمیه / اعلام زمان و مکان تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز: پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد. (ادامه)
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد. پیدا شدن پیکر حجت الاسلام فاضل در ساحل جویبار
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد.(ادامه)
خبرگزاری وابسته به چند تن از مدیران دولت روحانی نوشت او قصد بازنشستگی ندارد. روحانی قصد بازنشستگی ندارد
خبرگزاری وابسته به چند تن از مدیران دولت روحانی نوشت او قصد بازنشستگی ندارد.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد. بازداشت راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی
راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس سازمان اجتماعی کشور به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی
(ادامه)
قاتل آیت الله سلیمانی در اعترافات اولیه گفت: من مقتول را نمی شناختم و تنها به فکر انتقام و قتل برادر معاون بانک بودم. اولین اعترافات قاتل آیت‌الله سلیمانی
قاتل آیت الله سلیمانی در اعترافات اولیه گفت: من مقتول را نمی شناختم و تنها به فکر انتقام و قتل برادر معاون بانک بودم.(ادامه)
آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسوولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در در مصلی این شهر برگزار شد. آیین وداع با پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر برگزار شد
آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسوولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در در مصلی این شهر برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد. آیت‌الله سلیمانی را نمی‌شناختم /فکر کردم او برادر معاون شعبه است
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.(ادامه)
 دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. پیام تسلیت دکتر شفیعی خورشیدی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود. برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله سلیمانی
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود.(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بمناسبت شهادت آیت الله سلیمانی
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند. (ادامه)
مخبر هم شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت
(ادامه)
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند. قالیباف شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند.(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند. پیام آیت الله جنتی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند.(ادامه)
تصاویری از آیت الله سلیمانی با روحانی و سیدحسن خمینی
تصاویری از آیت الله سلیمانی را در ادامه مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر ....
رئیس‌جمهور شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت/ نیروهای امنیتی و انتظامی علل و انگیزه‌های حادثه را شناسایی کنند
شمال نیوز: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر .... (ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: معمولا مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی استقبال نخواهند کرد.

حمایتی از لیست روحانی نخواهد شد/ مردم از افراد ناموفقی که امتحان پس دادند استقبال نخواهند کرد
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: معمولا مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی استقبال نخواهند کرد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 334 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.