.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لیست نمايندگان قائمشهر،سوادکوه و جویبار در ادوار گذشته مجلس
(ادامه)
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند.
بعضی رد صلاحیت ها اصلا قابل دفاع نیست
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند. (ادامه)
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز .... انتقاد شديداللحن امام جمعه بابل از برخي مسئولان
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز ....(ادامه)
انتصاب عضو پنجم هيات نظارت گيلان
(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
مازندران با تقدیم 400 شهید روحانی رتبه دوم کشور از نظر تعدادی شهدای روحانی به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شب شعر، نقل خاطره گوئی و پرده برداری از یادمان شهدای روحانی استان از اعم برنامه های جنبی این یادواره است. اولين یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار میشود
مازندران با تقدیم 400 شهید روحانی رتبه دوم کشور از نظر تعدادی شهدای روحانی به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شب شعر، نقل خاطره گوئی و پرده برداری از یادمان شهدای روحانی استان از اعم برنامه های جنبی این یادواره است.(ادامه)
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری  آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام نا تمام ماندن جشن نیمه شعبان در رشت
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
نتايج انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني استانهای گلستان،و مازندران  اعلام شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،در مازندران و در بخشهای بازرگانی ،صنعت و معدن:  موسی وفائیان ،غلامرضا عشریه ،احمد اصغری قاجاری، زین العابدین آبادیان،حمیدرضا قادی، سودابه وفائیان...
نتايج انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني مازندران وگلستان
نتايج انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني استانهای گلستان،و مازندران اعلام شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،در مازندران و در بخشهای بازرگانی ،صنعت و معدن: موسی وفائیان ،غلامرضا عشریه ،احمد اصغری قاجاری، زین العابدین آبادیان،حمیدرضا قادی، سودابه وفائیان... (ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی... جزئیات کامل مشاجرات صدام پیش از اعدام
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.468 seconds.