.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ائتلاف معتدلهای دو جناح بر سر نامزدی حسن روحانی
(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
احمدي نژاد ،سخنران یادواره 327 شهید بلده نور
(ادامه)
بي توجهي به مصوبات سفر رئيس جمهور يكي از معضلات جدي مديران
(ادامه)
30 درصد مسئولان بابل در نماز جمعه شرکت می کنند
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ... نشست حاميان امام جمعه بابل در ساري
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ...(ادامه)
با سوز دل  با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ... آقاي استاندار مديران خائن را شناسايي كن !!
با سوز دل با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ...(ادامه)
در همين راستا حزب اعتدال و توسعه گزينه‌هاي انتخابات دهم رياست جمهوري را با دو معيار اعتقاد به تعالي جمهوري اسلامي و چارچوب آن و همچنين توسعه همه‌جانبه انتخاب مي‌كند و پيش‌بيني مي‌شود گزينه نهايي خود را طي سه ماه آينده معرفي كند... احتمال کاندیداتوری حسن روحانی
در همين راستا حزب اعتدال و توسعه گزينه‌هاي انتخابات دهم رياست جمهوري را با دو معيار اعتقاد به تعالي جمهوري اسلامي و چارچوب آن و همچنين توسعه همه‌جانبه انتخاب مي‌كند و پيش‌بيني مي‌شود گزينه نهايي خود را طي سه ماه آينده معرفي كند...(ادامه)
واکنش تند ناطق‌نوری به ادعاهای پالیزدار
(ادامه)
نهمین سالگرد آيت الله روحاني با سخنراني ناطق نوري برگزار ميشود
(ادامه)
ولایتی جایگزین لاریجانی می‌شود؟
(ادامه)
اعزام دانش آموزان دختر گیلانی به مکه معظمه
(ادامه)
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
انتقاد امام جمعه بابل از موج جدید گرانی های کاذب
(ادامه)
واكنش کانون حزب الله گرگان به بيانيه محسن طاهري
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
امام جمعه بابل: وعده رئیس جمهوررا عملی کنید
(ادامه)
گزينه‏هاي اصلاح‏طلبان براي انتخابات 88
(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك حمایت ناطق نوری از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم؟
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك(ادامه)
درخواست انتخاباتي کروبی از ائمه جماعات
(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
ليست تغييرات در كابينه‌هاي پس از انقلاب تاكنون
همواره كابينه هاي بعد از انقلاب با تغييراتي همراه بوده است. با توجه به انجام برخي تغييرات در كابينه دولت نهم، ليستي از تغيير در كابينه هاي بعد از انقلاب منتشر شد كه به اين شرح است:خارج شدگان کابینه بازرگان(ادامه)
انفجار شیراز حامل چه پیامی بود؟
احمد رزینی(ادامه)
 وجود اينكه هنوز دور دوم انتخابات مجلس هشتم شوراي اسلامي انجام نشده است و 81 نماينده ديگر از ميان 162 راه يافته به دور دوم - به شرط تأييد صحت انتخابات در بقيه حوزه هايی كه به دور دوم رسيده اند- به مجلس شوراي اسلامي راه خواهند يافت، همانطور كه پيش بينی مي شد تركيب هيئت رئيسه ... گزينه های رياست مجلس هشتم
وجود اينكه هنوز دور دوم انتخابات مجلس هشتم شوراي اسلامي انجام نشده است و 81 نماينده ديگر از ميان 162 راه يافته به دور دوم - به شرط تأييد صحت انتخابات در بقيه حوزه هايی كه به دور دوم رسيده اند- به مجلس شوراي اسلامي راه خواهند يافت، همانطور كه پيش بينی مي شد تركيب هيئت رئيسه ...(ادامه)
هشدار امام جمعه بابل به فعاليتهاي بهاییان در مازندران
(ادامه)
لیست نمايندگان قائمشهر،سوادکوه و جویبار در ادوار گذشته مجلس
(ادامه)
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند.
بعضی رد صلاحیت ها اصلا قابل دفاع نیست
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند. (ادامه)
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز .... انتقاد شديداللحن امام جمعه بابل از برخي مسئولان
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.611 seconds.