.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی را تسلیت گفتند پیام تسلیت خانواده شهید بهشتی به مناسبت درگذشت مرحوم رحمانی خلیلی
خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی را تسلیت گفتند(ادامه)

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عامل مجروح شدن یکی از شهروندان ملبس به لباس روحانیت در حوالی میدان هروی دستگیر شد. حمله خونین به یک روحانی/ ضارب در محل سکونتش دستگیر شد
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عامل مجروح شدن یکی از شهروندان ملبس به لباس روحانیت در حوالی میدان هروی دستگیر شد.(ادامه)
فیلم مارمولک ۱۵ سال پس از توقیف، در دولت روحانی پروانه نمایش گرفت تا نوروز ۹۹ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. حسین انتظامی، رئیس وقت سازمان سینمایی در کتاب خاطراتش «پرگار» روایت کرده: «اواخر سال ۱۳۹۸ آقای منوچهر محمدی مراجعه کرد تا مارمولک را در شبکه نمایش خانگی قرار دهد. دو مشکل داشت اولاً این فیلم پروانه نمایش نداشت و از توقیف فیلم در سال ۱۳۸۳ عملاً بایگانی شده بود و ثانیاً حقوق نمایش خانگی را که قبلاً به فارابی داده بود هنوز چند ماه از مدت آن باقی مانده بود. واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کارگردان فیلم مارمولک
فیلم مارمولک ۱۵ سال پس از توقیف، در دولت روحانی پروانه نمایش گرفت تا نوروز ۹۹ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. حسین انتظامی، رئیس وقت سازمان سینمایی در کتاب خاطراتش «پرگار» روایت کرده: «اواخر سال ۱۳۹۸ آقای منوچهر محمدی مراجعه کرد تا مارمولک را در شبکه نمایش خانگی قرار دهد. دو مشکل داشت اولاً این فیلم پروانه نمایش نداشت و از توقیف فیلم در سال ۱۳۸۳ عملاً بایگانی شده بود و ثانیاً حقوق نمایش خانگی را که قبلاً به فارابی داده بود هنوز چند ماه از مدت آن باقی مانده بود.(ادامه)
شمال نیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد بیماری آیت الله جنتی صحت دارد؟ / واکنش فرزند ارشد جنتی
شمال نیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد(ادامه)
قابی که خناسان نمی‌خواهند ببینند!
(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «مارمولک» در یک گفتگوی اینترنتی به بیان خاطره‌ای از اکران این فیلم برای اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی پرداخت. ماجرای اکران فیلم «مارمولک» در شورای عالی امنیت ملی و واکنش روحانی
کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «مارمولک» در یک گفتگوی اینترنتی به بیان خاطره‌ای از اکران این فیلم برای اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی پرداخت.(ادامه)
خنده‌های روحانی، ظریف و جهانگیری در عکس جدید
جلسه دوره‌ای وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم چندی پیش برگزار شد که خنده‌های روحانی، جهانگیری، ظریف و دیگر دولتمردان پیشین قابل توجه شد.(ادامه)
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد. درخواست اسحاق جهانگیری از دولت رئیسی
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد. علیرضابیگی : احمدی‌ نژاد بنا ندارد رضا پهلوی شود/ می خواهند ناکامی دولت رئیسی را به حساب احمدی نژاد بگذارند !
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
روند افزایش بدهی‌های دولت در هشت سال گذشته، در آمارهای بین‌المللی نیز گویا است بر اساس آمار صندوق بین‌المللی پول IMF، دولت دوازدهم رکورد بدهی در میان دولت‌های ایران از سال ۱۹۹۶ به این سو را شکسته و در رتبه‌بندی بدهکارترین دولت‌های جهان ۳۰ پله بالا آمده است.‌‌ بدهی‌های دولت روحانی به روایت نهادهای بین‌المللی
روند افزایش بدهی‌های دولت در هشت سال گذشته، در آمارهای بین‌المللی نیز گویا است بر اساس آمار صندوق بین‌المللی پول IMF، دولت دوازدهم رکورد بدهی در میان دولت‌های ایران از سال ۱۹۹۶ به این سو را شکسته و در رتبه‌بندی بدهکارترین دولت‌های جهان ۳۰ پله بالا آمده است.‌‌(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد. عذرخواهی صداوسیما از پخش مطلب ناشایست علیه وزیر اسبق بهداشت
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
آغاز فعالیت زودهنگام ستاد انتخاباتی دولت روحانی
(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پیشین ایران را که بنابر برخی گزارش‌ها، اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم کرد. محرومیت حسن قاضی‌زاده هاشمی از اقامت در کانادا
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پیشین ایران را که بنابر برخی گزارش‌ها، اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم کرد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
به نظر می رسد که در ابتدا بخش اقتصادی دولت باید در جهت قاعده مند کردن بورس حرکت کند و سپس در جهت حفظ سرمایه های مردم در بازار سرمایه که باعث ایجاد ناامیدی در سرمایه گذاری در این بازار شده است،‌ گام اساسی بردارد ....(خبر)
(ادامه)
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد. بازگشت شنوایی دوقلو‌های آملی در بابل
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
شمال نیوز:

سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار بمناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎(ادامه)
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد. ادعای کیهان درباره ثبت‌نام چراغ خاموش اصلاح طلبان در انتخابات مجلس
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد.(ادامه)
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد.

خیز لاریجانی برای پاستور؛ همه نیروها فراخوانده شدند برای مجلسی همسو در 1404
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد. (ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد.
اصلاح طلبان از لیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس رونمایی خواهند کرد
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد. (ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.352 seconds.