.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
دو چهره‌ای که سخنرانی روحانی را بهم ریختند، چه پست و مقامی گرفتند؟
دو تن از کسانی که روز دانشجوی سال ۹۴ سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند توانسته‌اند به پست و مقام برسند.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر .... طیف‌های اصولگرایی لیست جدا بدهند تا وزن هر کدام معلوم شود
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر ....(ادامه)
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود. به هیچ وجه ائتلافی بین لاریجانی و روحانی اتفاق نمی‌افتد
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در دولت روحانی به کنایه‌های مقام ارشد دولت رئیسی واکنش نشان داد.

حسام آشنا: آیا تحمل شنیدن پشت پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در دولت روحانی به کنایه‌های مقام ارشد دولت رئیسی واکنش نشان داد. (ادامه)
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است. کیهان: دولت رئیسی حقوق کارمندان را ۲برابر کرده اما تورم دولت روحانی نمی‌گذارد تاثیر افزایش حقوق ملموس باشد!
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است.(ادامه)
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است. سیگنال مهم روحانی به شورای نگهبان
حسن روحانی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و احتمال لیست دهی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی بتوان ۷۰ نفر یا حتی ۵۰ نماینده داشت، از هیچ که بهتر است.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
اردیبهشت سال جاری محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس در توییتی به موضوع شکایت محمدباقر قالی باف از اسحاق جهانگیری اشاره کرد و توضیح داد که قالی باف سال۹۶ به دلیل دروغ‌های آقای جهانگیری از او شکایت کرد، اگر قوه قضاییه وقت همان زمان به این شکایت رسیدگی می‌کرد باعث بازدارندگی از دروغ‌گویی در مناظرات می‌شد. جهانگیری به جرم توهین و افتراء محکوم به ۱۲ ماه حبس تعزیری شد
اردیبهشت سال جاری محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس در توییتی به موضوع شکایت محمدباقر قالی باف از اسحاق جهانگیری اشاره کرد و توضیح داد که قالی باف سال۹۶ به دلیل دروغ‌های آقای جهانگیری از او شکایت کرد، اگر قوه قضاییه وقت همان زمان به این شکایت رسیدگی می‌کرد باعث بازدارندگی از دروغ‌گویی در مناظرات می‌شد.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.» روایت عضو مجلس خبرگان از نطق انتقادی‌اش علیه حسن روحانی
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.»(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود.

همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود. (ادامه)
از آخرین باری که صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد، ۶ سال و از آخرین باری که صلاحیتش در انتخابات خبرگان تایید شد، ۸ سال می‌گذرد؛ نکته اینجاست که عملکرد او در این سال‌ها با دوران قبل از آن چندان قابل قیاس نیست و چه بسا نظر شورای نگهبان درباره او هم تغییر کرده باشد. چرا روحانی نباید از تایید صلاحیت خود در انتخابات خبرگان مطمئن باشد؟
از آخرین باری که صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد، ۶ سال و از آخرین باری که صلاحیتش در انتخابات خبرگان تایید شد، ۸ سال می‌گذرد؛ نکته اینجاست که عملکرد او در این سال‌ها با دوران قبل از آن چندان قابل قیاس نیست و چه بسا نظر شورای نگهبان درباره او هم تغییر کرده باشد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری گفت فعلا قصد ارائه لیست در انتخابات را ندارد. برنامه خاصی برای ارائه لیست در انتخابات مجلس ندارم؛ در انتخابات خبرگان هم فعلا بنای ارائه لیست ندارم
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری گفت فعلا قصد ارائه لیست در انتخابات را ندارد.(ادامه)
رسول جعفریان به ردصلاحیت‌های گسترده در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد. هشدار روحانی معروف بعد از ردصلاحیت گسترده کاندیداها از سوی هیات های اجرایی
رسول جعفریان به ردصلاحیت‌های گسترده در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد. شیخ زکزاکی فردا وارد تهران می‌شود
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
پیکر نماینده اسبق شرق مازندران در مجلس تشییع شد
آیین تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی اصغر رحمانی‌خلیلی نماینده ادوار گذشته مردم شهرستان بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بهشهر برگزار شد‌.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد. اجرای ۱۵ هزار برنامه هفته‌ی دفاع مقدس در مازندران / رزمندگان مازندرانی نماد ایثار و مقاومت هستند
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.029 seconds.